Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: willy w Marca 23, 2012, 08:08:21
-
Witam!
W mojej Dżawci już piecyk gotowy do wyskłdania z tym że brakuje mi dobrego gaźnika... Dlatego...
Zwracam sie do was Panowie z prośbą o wyjaśnienie kilku nurtujących mnie wciąż informacji dotyczących oryginalności...
Jak wszyscy wiemy na gaziorach praktycznie wszystkich dostepnyc w sklepach mamy napis Ikov który jest najprawdopodobniej chwytem marketingowym jednak trafiłem na aukcji Motoskansenu na gaźnik który ma napisane made in czechoslovakia ( http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/20/49/53/2220495374 ) a inne chińskie podróbki go nie mają (http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/19/56/71/2219567183) noi na aukcji 4motor mają kolejny Org. za kolejną niebotyczną sumę a na nim ??? Napis JAWA :O ( http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/12/36/13/2212361362 )...
Sam już nie wiem na co mam patrzeć przy zakupie bo dosłownie zgłupiałem...
Myślę że temat wart ogarnięcia... Na co zwrócić uwagę przy kupnie? - jak sprawdzić oryginalność gaźnika?.... Który najlepszy??
Dodam że interesują mnie tylko Ikovy nie interesują mnie jakieś Pwk, Bing czy Dellorto ...
Pozdro!
-
1 uwaga - każdy jeden gaźnik produkowany .. no gdzieś tam ma te czarne zaślepki od strony silnika i air boxa jak widać na zdjęciach.. mam taki gaźnik w jednej z jaw ale nie jest to to samo co Jikov czeski, ciezko go regulować, bo jest dość delikatny w regulacji, i ciezko ustawić wolne obroty..
Oryginalne gaźniki ciezko dorwać - musisz się poratować chińszczyzną.. a te gaźniki z napisem Jawa to jakieś jaja są :D
-
Oryginalny gaźnik to ten z pierwszego linku. Reszta już nie.
-
Myślę, że napis Jikov (nie Ikov) i charakterystyczne Made in Czechslovakia będzie dowodem oryginalności gaziora.
-
Deejf strzeliłeś sobie w kolano (mocno boli? ;D ) mylisz się, kiedyś w poszukiwaniu informacji na temat gaźnika znalazłem wypowiedź jednego właściciela nowego gaźnika, oto ona.
Po przetłumaczeniuWrzesień 2009 - artyści pracowali swojej magii gaźnika
Konsumpcji, konsumpcja i zużycie ... Jeszcze zanim silnik nakitováním była stosunkowo niekorzystne. Około 5,5 l/100 km, tuż przed wprowadzeniem zmian, ale raczej 6, ze względu na zużycie.Jednak, po korektach były jeszcze wyższe, zwykle około 6,5 l/100 km.Ze względu na rocznego nalotu go ponownie otwór w wykonanej budżetu, ale to znacznie zmniejszyć zasięg działania, biorąc pod uwagę niższy użytkowa objętość pokrywę zbiornika i powietrza ze względu na marginesie zakresie była mniejsza niż 200 km.Bardzo mało ...
Został zastąpiony na rowerze, gdzie, gaźnik został ustawiony fabrycznie, ale nadal - Miałem coś dla siebie. Ani gaz reakcyjny nie były najlepsze. I oparł, że powiedzieć bogactwo pomiaru ciśnienia krwi moto, w połączeniu z zwolnieniu hamulca silnika, ale niestety w czasie naszej wizyty analizatora dysfunkcyjnej.
Tu znowu uderzył Alex z nowym gaźnika. Radość (a niektórzy sceptycyzm), dotarłem do niego i tylko parał. Porozumienie było jasno - okazuje się pozostać ze mną.Uruchomienie wystarczyło wymienić główny strumień do sprawdzonej 92, czekać na spełnienie komory pływakowej i przejść do działania! Hej, ale silnik pracuje świetnie, bez konieczności konfigurowania czegokolwiek innego.
Z jaką łatwością go do prędkości równie łatwo, jak gaz! I konsumpcja? W szybkim Ride (na pewno nie oszczędzając) figlarnie poniżej 5 litrów ... Ostateczny pomiar daje wartość 4,75 l/100 km.Niesamowite. Nie dziwi jednak, gdy jadę 90-100 km / h przy 1/4 gazu. Na 80 kilometrów na godzinę gazu jest tylko nieznacznie otwarta ... Ale jest też miły, chyba że odpowiedź zużycia i emisji silników znacząco się zmieniły i we wszystkich trybach Nagle można jeździć bez efektów dymu, w tym ježděných przejścia pod pełnym gazie.
Wiedząc to wszystko, będę go kupić gaźnik temu.
Tylko brak ruchu z nowym gaźnikiem i nadal uruchamia po długim wyłączeniu urządzenia (na coś więcej niż miesiąc). Począwszy rytuały i zaklęcia nie działają (w pierwotnym, silnik vyběhaným gaźnika złowionych zawsze prošlápnutí max 5.), ale zawsze zawierają początkową wzgórzu za rodziców domu, ale co ja zawsze starała się wcisnąć - wtedy łapie silnika po kilku metrach i niezawodnie Prace aż do następnego wyłączenia ...
Pozostaje tajemnicą, w którym faktycznie miało gaźnika. Dodała go bezpośrednio do fabryki, co części oryginalne. Czy czeskiego pochodzenia (patrz ślepe kanaliki), z Tajwanu, ale też - dysze mają tę samą wł. wątku. ich wznoszenia. Zamiast logo "JIKOV" to wszystko to tylko "Jawa"., Że dalsze cięcia kosztów, co oznacza, że podaż z Chin?Szkoda, patriota ... Czy to ważne?Nieważne, działa świetnie!
Dodaje jeszcze jak czym się różni Jikov a Tajwan
-
Wiem, że głównie chodzi od gaźnik od TS, ale w przypadku żeliwniaków były 4 cyfrowe bicia, nie wiem co to za numer, ale tylko czesi nabijali na króćcu. Czeski gaźnik powinien być bez napisów. Szukajcie na tym numeru/bicia numeru.