Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: nife w Lutego 02, 2013, 18:23:36
-
Witam
Robie remont swojej bestii i mam problem ponieważ społowiłem silnik i zabrałem się za sprzęgło ponieważ musze zamontować zębatkę na wał Problem z odkręceniem nakrętki sprzęgła Nawt nie drgnie podgrzewałem i też nie pomogło. Wiem że to lewy gwint Podkładka zabezpieczająca odgieta i nic nawet mikro ruchu. Macie może jakiś patent?
-
Porządna nasadka , dokładnie , prostopadle przycisnąc , dużą dźwignie zrób i np młotkiem z całej pary . Najlepiej w 2 osoby to zrobic
-
Spróbuj kręcić w lewo... Pewny jesteś, że to LEWY gwint??? Skąd taka teoria?
Patrząc od strony sprzęgła silnik obraca się w lewo, więc prawy gwint, aby się nie odkręcało samoczynnie.
Jeśli się mylę, poprawcie.
U mnie jest gwint prawy.
-
Moze jakiś patent na blokade koła? Wiem że jest takie narzędzie w książce od CZ ale nie mam jak go wykonać może jakiś domowy sposób? W poradniku jest zaznaczona strzałka żeby odkręcać przeciwnie niż normalnie
-
blokada oczywiście . Np porządny śrubokręt umieszczony między tymi przerwami w zbieraku
-
W koszu są szczeliny na "wypusty" tarcz.
Spróbuj tam coś wpasować, żeby zablokować... mocny wkrętak, motocyklową łyżkę do opon...
Możliwości jest sporo.
Qrde, był 27 sekund szybszy :-)
-
haha :D
-
Tylko boję się że pogne te bolce Tak właśnie próbowałem i trochę się odkształciły
-
Bo to trzeba szybko , z chlebem zrobic jak chlop ;D
-
O jakich bolcach mówisz?
Kosz blokuj, a nie zabierak.
Qrde, sorry.
Zabierak trzeba zablokować (trochę się zamotałem) :P
Musisz to "coś" do blokowania umieścić jak najbliżej podstawy, wtedy jest szansa, że kołków nie ruszysz.
-
Jesteście pewni że to prawy gwint? W poradniku jest lewy i teraz nie wiem w którą kręcić :)
-
jak chcesz to odkręcic to w lewo kolego [size=78%] :D[/size]
-
Jak nie wyjmiesz przekładek sprzęgła to możesz blokować sam kosz
-
Żeby dostać się do nakrętki, musi zdjąć sprężyny i docisk, co wtedy da blokowanie kosza?
@nife w ogóle skąd wziąłeś ten tekst?
-
No masz racje mam poprost sklejone sprzęgło i jak zdejmuję docisk to mogę blokować sam kosz CZ srała od 91r
-
No to masz sprawę chyba załatwioną :-)
I w lewo kręć kolego, w lewo ;-)
-
Gwint lewoskrętny ma tryb zdawczy.
A jak nie chcecie się w blokowanie bawić, a macie silnik w ramie. Wystarczy bieg zapiąć jakikolwiek i hamulec tylko zaciągnąć.
-
Nie jestem komputerowcem. Nie wiem jak wkleić coś z pdf tu na forum ale w tym poradniku jest strzałka w prawo no ale skoro tak piszecie to idę próbować
-
Co to za poradnik??
-
Prawozwojny gwint jest na wałku sprzęgłowym i na wałku zdawczym!!!
Kręć w lewo ;D
A jak nie chcecie się w blokowanie bawić, a macie silnik w ramie. Wystarczy bieg zapiąć jakikolwiek i hamulec tylko zaciągnąć.
Nie utrzymasz hamulcem. Jak dobrze siedzi to zerwiesz łańcuch napędowy ale i tak wcześniej Ci hamulec puści ;)
-
Nie ma bata żeby łańcuch zerwać.
-
Dzięki panowie po dwóch dniach puściła ale bez pomocy kumpla nie dał bym rady. Okazało sie że spręzyna zmieniacza biegów ta co stabilizuje drążek zmieniacza jest walnięta. Można gdzieś taką kupić? Allegro nie pomogło
-
Ja powinienem taką mieć. Jutro poszukam. Do Łodzi nie masz daleko :)
-
Będę mega wdzięczny Dziękuję