Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: daniel89_lb w Sierpnia 29, 2012, 14:02:17
-
Zdjąłem dziś tłoki i jeden sworzeń wchodzi bez żadnego oporu a drugi troszkę ciężej.Druga sprawa mają luzy na korbowodzie.Pytania mam takie.Czy do mojego silnika 632 mogę zastosować sworznie przelotowe?Cylindry są po 1 szlifie czy sworzeń ma być zwykły czy jakiś nadwymiar.Sworznie z allegro mają 16 mm.
-
Do żeliwniaków sworznie są zaslepione .
-
Sworzeń tłoka Ø16/50mm (ślepy) Jak będzie przelotowy to będzie lipa !
Nie ma nad wymiarowych sworzni, są tylko 2 grupy selekcyjne, różnią się setkami.
Oczywiście przy wymianie sworznia nowe łożysko.
Korby masz org ? Jak tak to tulejka może być już wyświechtana.
Czyli korby do wymiany.
-
Sworzeń tłoka Ø16/50mm (ślepy) Jak będzie przelotowy to będzie lipa !
Nie ma nad wymiarowych sworzni, są tylko 2 grupy selekcyjne, różnią się setkami.
Oczywiście przy wymianie sworznia nowe łożysko.
Korby masz org ? Jak tak to tulejka może być już wyświechtana.
Czyli korby do wymiany.
To w końcu jak jak org ma to ma wyrzucić?
Właśnie jeśli masz org korby to się bierze regeneruje.
-
Też można why not, tylko komu chce się to robić ?
-
Sworzeń tłoka Ø16/50mm (ślepy) Jak będzie przelotowy to będzie lipa !
A czemu przelotowy sworzen w zeliwniaku sie nie sprawdza?
-
Bo łączył by dwa kanały ze sobą i przegrzewał go.
Tu można o tym przeczytać: http://www.jawacz.pl/baza-wiedzy/sworznie-gdzie-zaslepiane-a-gdzie-przelotowe-%28w-350%29/msg139584/#msg139584