Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 15, 2024, 21:35:59
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Lewy gar jawa 350 ts  (Przeczytany 7109 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qben360

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 0
  • Jawa 350 TS 12V
Lewy gar jawa 350 ts
« dnia: Marca 29, 2013, 22:41:46 »

Witam kupiłem jawe od znajomego za małe pieniadze, do ustawienia był zapłon , no to dobra dalem jawe do mechanika ustawil prawy cylinder perfect , a z lewym jest tak że jak tłok już spada to dopiero sie iskra pojawia , mowil coś on że nie da sie juz opóźnić czy przyspieszyć tłoka czy jakoś tak, wymienilem przerywacze dalej to samo , czego to moze być wina ?

Proszę mnie zrozumieć nie znam się zbytnio jestem tylko posiadaczem jawy wszystko robil mechanik może wy mi pomożecie i powiecie coś wiecej

ogólnie to ciężko mi jest odpalić jawe jak już odpale na ssaniu , to pochodzi chwile , raz sie zdarzyło ze strzelilo z tłumika , prawy ladnie kopcki ,a lewy wogole jak by nie działał , z tego co zauważyłem na lewym garze jest słaba iskra a na prawym wieksza , czym to może być spowodowane ?. byłem dzisiaj przepalić jawe wogóle nie chciała odpalić ;/ nie wiem co już mam robić