Witam dzisiaj zabrałem się za gaźnik,wyczyściłem,wymoczyłem w acetonie jest najlepszy do rozpuszczenia wszelkich osadów w kanałach gaźnika i nie tylko po zgrubnym oczyszczeniu sprawdziłem osiowość iglicy pływaka zamykającej dopływ paliwa w zaworku umiejscowionym w kanale dolotowym pokrywy pływaka.Osiowość była tragiczna wyjaśniam iglica jest lutowana w pływaku od strony pokrywy pływaka a drugi element jest lutowany od spodniej strony pływaka,są to dwie odrębne części więc często są odkształcone względem siebie i nie są osiowe.Górna część iglicy odpowiada też za poziom paliwa w komorze pływakowej więc jeśli mamy wyrobione gniazdo albo koniec iglicy usuwamy nierówności doprowadzająć koniec iglicy tak aby szczelnie zamykała gniazdo zaworu iglicowego jeśli mamy za wysoki poziom paliwa iglicę po uprzednim zmierzeniu długości całkowitej osi pływaka podnosimy wcześniej podgrzewając lut na pływaku od góry o 0,5mm w ten sposób regulujemy poziom paliwa.Następna czynność to sprawdzenie szczelności pływaka podgrzewamy wodę do stanu wrzenia wlewamy do naczynia i zatapiamy pływak jeśli pojawią się pęcherzyki gazu w wodzie pływak jest nie szczelny w tedy lutujemy oczywiście z umiarem pływak ma mieć wagę 9 gram wszyskie pozostałości cyny usuwamy aż uzyskamy podany ciężar. Nastepny etap to odznaczenie kanału poprzecznego dyszy wolnych obrotów na gaźniku oraz na dyszy ja zrobiłem drugi rowek na wkrętak jest to dysza oznaczona rozmiarem 50 gwint m7 skok gwintu 1,15mm sprawdzamy osiowość kanału poprzecznego dyszy czy pokrywa się z otworami w gażniku jesli nie to obrabiamy koniec dyszy aby uzyskać pożądany efekt dodaję dysza ma być dokręcona do końca w skutek wykręcania wkręcania dyszy xxx razy wyrabia się gniazdo w gaźniku oraz sama dysza a tym samym zmniejsza się dokładność osiowości otworów dyszy względem otworów w gaźniku wyżej podany opis służy właśnie do doprowadzenia optymalnego przepływy paliwa przez tą dyszę .Dysza główna ma oznaczenie 93 gwint m4 .Reszta na foto jeśli będą pytania odpowiem bo napewno coś pominąłem bo było dla mnie oczywiste i nie zastanwiałem się nad tym.Nastepne czynności to skrecenie w całość oraz regulacja wolnch obrotów i ustawienie położenia iglicy przepustnicy postępowanie według opisu ogólnodostępny w instrukcji obsługi.PS.Jeśli byłby ktoś w posiadaniu wiedzy na temat ciężaru właściwego 1 decymetra etyliny 95 i 98 oraz gęstości to prosiłbym o podesłanie na pw szukałem w certyfikatach i nie tylko w Orlenie BP i nie znalazłem z góry dziękuję.