Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: dudek5050 w Grudnia 19, 2014, 13:58:57
-
witam. wkładam własnie nowa instalacje do jawy ale napotkałem problem
po pierwsze to nie ma w nowej instalacji kostki łączącej przełączniki z lewej strony kierownicy do reszty elektryki a drugi to kolory kabli na schemacie mam niby po lewej str z przełącznikami 5 kolorow widocznych na zdjeciu a tak naprawde w starej instalacji jest ich wiecej.
kolejny problem to druga strona manetek i dwa kalbe ze starej instalacji biegnace w kolorach niebieskich, w nowej jest juz 3 kable w widocznych kolorach. Jak to poskładac? polepić polutowac? zachodze w głowe juz dluzszy czas i nie moge nic wymyslic( cienki jestem z elektryki).
Prosze o pomoc bo nowy piecyk juz czeka a ja jeszcze druty ciągne :D
-
Powiedz gdzie kupiłeś te wiązkę i czy na pewno jest od 634.7 ?
I z jakiego schematu Instalacji korzystasz ?
-
instalacje kupilem od 4motor http://allegro.pl/jawa-cz-175-250-350-instalacja-wiazka-elektryczna-i4797559617.html
a schemat to ten http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/schema/schema2/obr.gif
-
Ok chyba już rozumiem w czym rzecz, ten schemat który podałeś zgadza się pewnie z nowo zakupioną wiązką tak ?
Ale nie zgadza się z Motocyklem i jego starą instalacją ?
Do twojej jawy 634.7 pasuje ten schemat http://www.jawacz.pl/index.php?action=dlattach;topic=8660.0;attach=25017;image
Tak przypuszczam że Instalacja którą kupiłeś jest do starszej wersji jawy 634.
Nie było w niej przełączników zespolonych, tylko takie jak w wsk, czyli z lewej był klakson i krótkie / długie z prawej zaś, przełącznik kierunkowskazu i nie było tam gaszenia.
Motocykl gasiło się wyjmując kluczyk ze stacyjki.
-
i chyba mamy wszystko jasne... tylko jak to obejsc żeby bylo ok;/?
-
i chyba mamy wszystko jasne... tylko jak to obejsc żeby bylo ok;/?
Trzeba by dokładnie porównać schematy.
Ale tak na szybko to może wystarczy przełożyć kable od przełącznika kierunkowskazów z prawej na lewą, i dorobić te 2 niebieskie do gaszaka idące ze styku 15 stacyjki do cewek.
Chyba że jeszcze czymś innym się różnią.
-
To instalacja jest stosunkowo prosta. Do przełącznika zespolonego idą 2 przewody z zasilaniem 6V prosto ze stacyjki, dokładniej jeden z zacisku 30, gdzie od razu bez kluczyka jest napięcie na klakson i flash, oraz stop(w 6V). A ze styku 56 idzie napięcie na resztę obwodów po włożeniu kluczyka. Kierunki, włókna żarówki przedniego reflektora.
Miernik uniwersalny, parę konektorów, dodatkowo przewód i jedziesz z koksem.