Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 00:43:13
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jawa 350 - prowadzenie linek, uszczelka kranika, nakrętki i inne problemy  (Przeczytany 3337 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

maciekb

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Jawa 350 '86

Witam

Jako że zrobiło się zimno, a garaż mam nieogrzewany, jak co roku naszła mnie ochota na dokończenie montażu mojej Jawy :-) Niestety od czasu jej demontażu lata minęły i przydałoby się wsparcie.

Kilka problemów:
1. Czy ktoś ma dobre zdjęcia ukazujące prowadzenie wszystkich linek, tzn. którędy one dokładnie idą, żeby się nadmiernie nie przecierać, przegrzewać itp.?
2. Czy przy wkręcaniu kranika w zbiornik paliwa używa się jakiejś uszczelki? Wszędzie na hasło "uszczelka kranika" wyskakuje ta z czterema dziurkami. Może ktoś podrzuci link do właściwej, ewentualnie info, czy ona jest z gumy, papieru, czy jeszcze czegoś innego.
3. Czy do przykręcania kolanek wydechów do cylindrów, albo gaźnika do kolektora ssącego warto stosować nakrętki samozabezpieczające (z wkładką poliamidową), czy też jest tam na tyle gorąco, że wkładka zaraz wyjdzie i pójdzie?
4. Wstępne ustawienie gaźnika, to zdaje się poziom paliwa na 11mm, obie śruby wkręcone na max, a następnie odkręcone 1,5 obrotu. Na tych ustawieniach silnik powinien dać się uruchomić i pracować, czy gaźnik wymaga od razu jakiegoś tuningu?

Z góry dzięki za wszelką pomoc.
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2013, 00:46:15 wysłana przez maciekb »
Zapisane
Pozdrawiam
Maciek

Deejf

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 161
  • Doświadczony jawer.
Odp: Jawa 350 - prowadzenie linek, uszczelka kranika, nakrętki i inne problemy
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 29, 2013, 08:28:12 »

1. Nie wiem. Ja wiązkę elektryczną poprowadziłem po lewej stronie główki ramy. Linka gazu po prawej stronie, pod bak - trzeba puścic ją nad mocowaniem baku (w 634 mocowanie jest jeżdzące przód tył, w 638 jest wspawane w ramie, wybierz sobie który model masz), linka czujki stopu przez przednią półkę i też pod bak. (tutaj dobrze nie pamiętam)
2. Ja tam nawijam nici uszczelniające do gwintów, i nigdy nic się nie poci  :D
3. Nie wiem który silnik masz. Jak TS to szpilki sa wkręcone w cylinder, dajesz tylko podkładke samokontrującą, nakretki M8, bez kontry. w 634 kolanka przykręca się lewo-prawo dużą nakrętką w cylinder. Zakładam że masz silnik 638 - TS.


4. 11 - 12 mm od górnej krawędzi. Jak bys nie ustawił zawsze pali  8) wymaga tylko regulacji, i przede wszystkim czyśzczenia. Przed uruchomieniem sprawdź stan filtr powietrza.
Zapisane
    Status GG
Najwięcej on-line siedzący na forum :D

Nie jestem typem człowieka który dużo mówi i mało robi
            Ja mało mówię i mało robię :D

maciekb

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Jawa 350 '86
Odp: Jawa 350 - prowadzenie linek, uszczelka kranika, nakrętki i inne problemy
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 02, 2013, 19:53:21 »

Dzięki.
Jeszcze ostatnie pytanie: czy między gaźnik, a kolektor ssący wchodzi tylko taka gumowa uszczelka w kształcie ściętego stożka, która jest dociskana przez odpowiednio wyprofilowaną blachę, czy może pod tą blachę idzie coś jeszcze?
Zapisane
Pozdrawiam
Maciek
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
1 Odpowiedzi
3662 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 26, 2009, 23:35:24
wysłana przez Huberth
19 Odpowiedzi
10219 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 21, 2013, 10:30:44
wysłana przez GrzechuSuli
4 Odpowiedzi
3032 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 27, 2014, 22:46:53
wysłana przez czeron
2 Odpowiedzi
1872 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 02, 2019, 08:26:29
wysłana przez keyo18
0 Odpowiedzi
655 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 21, 2022, 23:37:00
wysłana przez Rozztocz