Gratulacje, ladna sztuka.
Licze na opis renowacji i jej efekt koncowy.
Moj pierwszy Junak, zakupiony bardzo dawno temu bo w maju 1987 roku, tez byl z 1959 roku. Jednak w papierach I na tabliczce mial wpisany typ M07 i byla to tzw. przejsciowka. Bebny hamulcowe byly juz z aluminium, glowka ramy byla bez wzmocnien, oslona lancucha tylko na gorze a nie “pelna”. Silnik mial odme w lewym deklu skierowana w dol, iskrownik z okraglym dekielkiem, owalna miske olejowa, wkretki do kontroli luzow w deklach dzwigienek zaworowych, “okragly” zmieniacz biegow itd. - generalnie byl to siedemnastokonny silnik M07. Junak ten byl w zestawie z wozkiem Sum (lampka w aluminiowym uchwycie na blotniku, wahacz na sprezynie srubowej, aluminiowy podnozek do wsiadania). Jazde z wozkiem zaszczepil mi bardzo skutecznie
.
Pozniej byl tez M10 z nowszym typem wozu plus kilka sztuk otrzymanych “w czesciach”.
Kto otrzaskany z junakowymi gratami ten wypatrzy o czym mowa.
https://www.jawacz.pl/index.php?action=dlattach;topic=32923.0;attach=78325;imagehttps://www.jawacz.pl/index.php?topic=32923.msg352196#msg352196Wstyd sie przyznac ale kiedys nie bylem Jawerem
. A teraz to nawet sieje zgorszenie jako muzeciarz.