Trzeba ogarnąć aktualizacje tematu, bo już pajęczynami zarósł
Od ostatniego posta działania przy CZ były bardzo mocno dorywcze, zdjęć też nie robiłem niestety za wiele.
Żeby zamknąć temat zawieszenia w listopadzie zregenerowałem tylne amortyzatory: komplet uszczelnień, gum oraz lakier dobrany z oryginalnej sztuki.
Później zająłem się kompletacją niewielkich braków: dotarły do mnie nowe zamki do kanapy i blokady kierownicy, udało się trafić w miarę całą stopkę centralną, domówiłem komplet nowych linek oraz opon z dętkami.
W lipcu po zmianie stanu cywilnego dopiero znalazłem czas na pogrzebanie dalej na spokojnie
Niestety obręcze w kołach mimo, że wizualnie nie wyglądały źle posiadały pęknięcia, więc wpadł komplet Duellsów oraz nowych szprych na oba koła. Bębny zostały wyczyszczone, zwymiarowane, delikatnie wyszkiełkowane, a do środka trafił komplet nowych łożysk oraz uzupełnione zostały braki w postaci kilku blaszek i filców.
W ten weekend udało mi się założyć komplet kół wraz z całą galanterią. W napędzie zamontowany został nowy łańcuch DID. Założyłem także kupiony wcześniej komplet linek, zamki, oraz oczyszczone klamki z mocowaniami. Powoli zaczyna to jakoś wyglądać
Do zamontowania została zakupiona wcześniej stopka, a następnie nowy wydech od Hartmana wraz z nowym oryginalnym kolankiem i będzie można brać się za instalację elektryczną.
PS. Odnośnie drukowanej osłonki konektorów to akurat ta konkretna ma wymiary identyczne z oryginalną, natomiast zamodelowałem też wersje z delikatnie powiększonymi wcięciami pod konektory 6,3.