Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maj 05, 2024, 17:26:20
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 13 14 [15]   Do dołu

Autor Wątek: Yabaman : MZ ETZ 251 z wózkiem bocznym  (Przeczytany 53860 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

DziadekJacek

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1782
  • Jawa 350
Odp: Yabaman : MZ ETZ 251 z wózkiem bocznym
« Odpowiedź #350 dnia: Grudzień 08, 2023, 15:28:38 »

Mówisz i masz.
Tragiczne jest to zdjęcie...
Zapisane
Jeśli go nie znałeś,to nie żałuj,nie!.Bo przyjaciela straciłbyś.

Ez57

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 91
  • Jawa 350 TS 638.1
Odp: Yabaman : MZ ETZ 251 z wózkiem bocznym
« Odpowiedź #351 dnia: Grudzień 08, 2023, 16:33:52 »

Fajne to dyn, dyn, dyn z fotki  :P
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Yabaman : MZ ETZ 251 z wózkiem bocznym
« Odpowiedź #352 dnia: Grudzień 16, 2023, 11:32:48 »

Mialem zamiar budowac piramide z muzet ale samodzielne proby umieszczenia wozkow nad motocyklami chyba skonczylyby sie uszkodzeniem czegos. Muzet albo wlasnego grzbietu bo taki woz jednak troche wazy. Na razie odkrecilem podnozki kierowcy z dwoch nieuzywanych obecnie enerdowskich zaprzegow i ustawione w rzedzie zajmuja okolo 50cm mniej. OPR-owa burza juz minela, moga tak troche postac ;) .
Zabralem sie za przedni hamulec. Pompa jest zablokowana i trzeba dokupic jej pare gumowych drobiazgow ale da sie zregenerowac. Zacisk na wszelki wypadek tez rozbiore i poskladam na nowo. Klocki zardzewialy ale sa niezuzyte i wystarczy je pomalowac.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Yabaman : MZ ETZ 251 z wózkiem bocznym
« Odpowiedź #353 dnia: Wczoraj o 16:00:59 »

Troche powoli ale dlubie sobie w muzetach. Glownie kosmetyka (malowanie aluminiowych czesci na ktorych farba byla w nienajlepszym stanie) ale takze doprowadzanie obu nowoprzybylych muzet do stanu pozwalajacego na zaliczenie przegladu i zarejestrowanie. Chodzi o to aby nie zostaly uznane za zlom lub odpady objete zakazem importu do cywilizowanych krajow. Chyba juz ten stan osiagnely i moglbym je zarejestrowac i jezdzic nawet u siebie.
Muzeta z Nagano ma na pompie hamulcowej wozka napis IFA-BHL, muzeta z Amagasaki napis RENAK. Pompy maja identyczny odlew, roznia sie tylko napisem. Obie muzety sa jeszcze z NRD (czerwiec i wrzesien 1989) wiec stosowano tam chyba tzw. dywersyfikacje zaopatrzenia.
Pozostalo jeszcze dorobic szyby do wozkow i gumowe fartuchy do przedniej czesci ich klapowlazow (na zdjeciu widac zwisajace strzepy fartucha). Przerabialem to juz przy pierwszej muzecie wiec sobie poradze.

https://youtu.be/nccWEfXaUcU
Strony: 1 ... 13 14 [15]   Do góry