Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 00:27:49
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 28   Do dołu

Autor Wątek: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.  (Przeczytany 209947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dej175

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4
  • CZ 175/487 By Dej 175
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 16, 2014, 22:13:20 »

czy mi się zdaje czy jedna obręcz jest szersza od drugiej? :) Jakoś tak śmiesznie widać jakby jedna obręcz była z jawy  :D
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 16, 2014, 22:18:42 »

Napewo ci się zdaje,obręcze mają 1,85'' oryginały,szersze występowały w cz 350 oraz jawie 350 2,15'' tyle mam do dodania .
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2014, 23:04:16 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mechanik350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 113
  • Jawa TS350 89r, CZ350 82r, CZ350 89r, Honda vf500
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 16, 2014, 22:29:45 »

Napewo ci się zdaje obręcze mają 1,85'' oryginały,szersze występowały w cz 350 oraz jawie 350 2,15'' tyle mam do dodania .

   477 dla przykładu z przodu miała 1.60". Swoją drogą fajnie Ci idzie remont. Śledzę na bieżąco. Może w tygodniu poskręcam do kupy swój silniczek.
Zapisane
Warmińsko-mazurskie

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 16, 2014, 22:35:25 »

Mechanik350 tak masz zupełną rację ale nie do końca w ostanim okresie produkcji 477 miały 1,85'' a tak dokładie to trzy lata przed zaprzestaniem producji modelu 477 miały obydwa koła 1,85''.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2014, 22:38:49 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mechanik350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 113
  • Jawa TS350 89r, CZ350 82r, CZ350 89r, Honda vf500
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 16, 2014, 22:39:14 »

Mechanik350 tak masz zupełną rację ale nie do końca w ostanim okresie produkcji 477 miały 1,85''.

 Wiem o tym, miałem na myśli mój rocznik. Potem faktycznie montowali obie 1.85". Jednym słowem czeski film. W myśl zasady co mamy na magazynie to montujemy.

  Nie mogę się doczekać, kiedy ją skończysz  :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2014, 22:40:59 wysłana przez mechanik350 »
Zapisane
Warmińsko-mazurskie

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 16, 2014, 22:41:37 »

No to poglądy wymienione,dzięki za potwierdzenie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2014, 23:02:38 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 16, 2014, 22:46:46 »

a ja mam pytanie Centralnego Ośrodka Konstrukcyjno-Badawczego czy Centralnego Ośrodka Badawczo Rozwojowego ? Bo to różnica ?
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 16, 2014, 22:52:08 »

Tak jak wcześniej napisałem,Centralny Ośodek Badawczo Rozwojowy.Jak znajdę świadecto pracy to zrobię kopie pieczątki na dowód co raczej będzie ganiczyło z cudem.
« Ostatnia zmiana: Lipca 27, 2016, 23:28:43 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 16, 2014, 23:43:48 »

spoko wierze ci na słowo  8) nic dziwnego, dlatego tak fajnie ogarniasz remont
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Zapisane

adek/cezia

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
  • CEZIA
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 20, 2014, 23:58:42 »

zaje ,... zaczolem swoja składac
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 22, 2014, 14:26:35 »

Bardzo mnie to,cieszy cziąg dalszy to korek paliwa zawsze brudny więc rozebrałem. Wyczysciłem stwierdziłem dość brudu zwłaszcza na baku oraz na innych częściach ubrania. Podjąłem temat tandetnego wykonania odpowietrznika,czytając temat korka zbiornka paliwa wszyscy polegli no to zabrałem się do pracy efekty wkrótce.Nadmienię jeszcze żę piszę jedną reką mam uszkodzony nerw łokciowy jest to coś takiego jak przerwa w obwodzie elektrycznym ręka nie słucha poleceń mózgu więc jesli pojawią się błędy to nie z mojej niewiedzy albo lenistwa tylko za sprawą tej nieszczęsnej ręki proszę o wyrozumiałośc i nie wytykanie mi tego .http://www.jawacz.pl/poprawki-fabryki/korek-zbiornika-paliwa-koniec-brudnego-zbiornika-oraz-ubrania/msg217255/#msg217255. cd http://www.jawacz.pl/baza-wiedzy/narzedzia-przyrzdy-_-piszcie-!!!/msg217354/#msg217354
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2014, 11:43:43 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 24, 2014, 18:12:34 »

Dzisiejsze postępy w odnawianiu cz,postanowiłem uratować osłony boczne.Na zdjęciach pokazałem krok po kroku jak postępować wrazie oberwania zgrzewu lub oberwnia osłony na dwie części jest tam pokazane jak łączyć dwa elementy blachy,połączone pólautomatem spawlniczym a zarazem zachownie autentyczności elementu spawanego.Ze wzgledu na oraniczenia w załacznikach czyli 12 szt,następne zdjęcia będą umieszczone w nastepnej odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2014, 23:36:59 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 24, 2014, 18:18:40 »

Cd.Elementy zostały wstępnie wyczyszczone do piaskownia.Na pytania chętnie odpowiem,sugestie mile widziane.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2014, 18:23:16 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

Zysiu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2318
    • JAWA-CZ KLUB POLSKA
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 24, 2014, 21:14:23 »

Powiem Ci tylko jedno
MASZ CIERPLIWOŚĆ :o
Już bym dawno tym ciepnoł w kont a ty to powoli reanimujesz Szacun Ci się należy
Zapisane
Member  JAWA-CZ KLUB POLSKA
http://www.youtube.com/watch?v=OZH4UPxW2zE

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 24, 2014, 21:28:21 »

Dziękuję jestem na etapie przemyśleń na temat gaźnika jeśli do końca rozwiąże problem nad którym pracuję to zdam relację.Dostaję coraz wiecej zapytań na tematy związane z cz i jawą na pw i nie tylko od młodego pokolenia wyjaśniam doradzam itd a to cieszy.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2014, 21:30:11 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mechanik350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 113
  • Jawa TS350 89r, CZ350 82r, CZ350 89r, Honda vf500
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 24, 2014, 22:59:50 »

  Śledząc postęp prac. Jestem spokojny o efekt finalny.  8)
Zapisane
Warmińsko-mazurskie

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 26, 2014, 18:23:46 »

Masz ci babo placek w ramach podziękowania za uszczelkę miedzianą do kompresora dostałem gadżety niby do cz a tu miła niespodzianka sprawdziłem są to osłony lamp tył,przód do awo somsona,ify i mz z lat 50-60tych miła niespodzianka podrasowały by cz ale ja jako zwolennik oryginału wyczyściłem i odkłedam na pólkę kawałek histori z przed 50-60lat a do cz zabieram się jutro.
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 27, 2014, 19:43:01 »

Witam dzisiaj zabrałem się za gaźnik,wyczyściłem,wymoczyłem w acetonie jest najlepszy do rozpuszczenia wszelkich osadów w kanałach gaźnika i nie tylko po zgrubnym oczyszczeniu sprawdziłem osiowość iglicy pływaka zamykającej dopływ paliwa w zaworku umiejscowionym w kanale dolotowym pokrywy pływaka.Osiowość była tragiczna wyjaśniam iglica jest lutowana w pływaku od strony pokrywy pływaka a drugi element jest lutowany od spodniej strony pływaka,są to dwie odrębne części więc często są odkształcone względem siebie i nie są osiowe.Górna część iglicy odpowiada też za poziom paliwa w komorze pływakowej więc jeśli mamy wyrobione gniazdo albo koniec iglicy usuwamy nierówności  doprowadzająć koniec iglicy tak aby szczelnie zamykała gniazdo zaworu iglicowego jeśli mamy za wysoki poziom paliwa iglicę po uprzednim zmierzeniu długości całkowitej osi pływaka  podnosimy wcześniej podgrzewając lut na pływaku od góry o 0,5mm w ten sposób regulujemy poziom paliwa.Następna czynność to sprawdzenie szczelności pływaka podgrzewamy wodę do stanu wrzenia wlewamy do naczynia i zatapiamy pływak jeśli pojawią się pęcherzyki gazu w wodzie pływak jest nie szczelny w tedy lutujemy oczywiście z umiarem pływak ma mieć wagę 9 gram wszyskie pozostałości cyny usuwamy aż uzyskamy podany ciężar. Nastepny etap to odznaczenie kanału poprzecznego dyszy wolnych obrotów na gaźniku oraz na dyszy ja zrobiłem drugi rowek na wkrętak jest to dysza oznaczona rozmiarem 50 gwint m7 skok gwintu 1,15mm sprawdzamy osiowość kanału poprzecznego dyszy czy pokrywa się z otworami w gażniku jesli nie to obrabiamy koniec dyszy aby uzyskać pożądany efekt dodaję dysza ma być dokręcona do końca w skutek wykręcania wkręcania dyszy xxx razy wyrabia się gniazdo w gaźniku oraz sama dysza a tym samym zmniejsza się dokładność osiowości otworów dyszy względem otworów w gaźniku wyżej podany opis służy właśnie do doprowadzenia optymalnego przepływy paliwa przez tą dyszę .Dysza główna ma oznaczenie 93 gwint m4 .Reszta na foto jeśli będą pytania odpowiem bo napewno coś pominąłem bo było dla mnie oczywiste i nie zastanwiałem się nad tym.Nastepne czynności to skrecenie w całość oraz regulacja wolnch obrotów i ustawienie położenia iglicy przepustnicy postępowanie według opisu ogólnodostępny w instrukcji obsługi.PS.Jeśli byłby ktoś w posiadaniu wiedzy na temat ciężaru właściwego 1 decymetra etyliny 95 i 98 oraz gęstości to prosiłbym o podesłanie na pw szukałem w certyfikatach i nie tylko w Orlenie BP i nie znalazłem z góry dziękuję.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2014, 21:34:25 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mechanik350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 113
  • Jawa TS350 89r, CZ350 82r, CZ350 89r, Honda vf500
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 28, 2014, 06:59:01 »

   Profesjonalne podejście do tematu. Też swego czasu regulowałem poziom paliwa w gaźniku. Przesuwając iglicę w pływaku. Zdziwiło mnie, że u Ciebie składa się ona z dwóch części. U mnie była cała.
Zapisane
Warmińsko-mazurskie

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 28, 2014, 17:35:21 »

 Mechanik350 dzięki za  zinteresowanie tematem jest to poprawka fabryki,spotkałem się z całą osią iglicy i tu był błąd bo podnosząc całą iglicę do góry skracasz dolny odcinek osi czyli zderzak i pływak zaczyna uderzać w gniazdo prowadzące osi.Całe osi w tych gaźnikach na początku były robione stalowe i praktyczie się nie wyrabiały tylko gniazda po pewnym czasie wprowadzono osie z tego samego materiału co gniazdo więc skróciła się żywotność a tym samym częstsze podnoszenie iglicy. Tym samym po dwóch trzech ustawieniach oś była niezdatna do dalszej ekspoatacji bo pływak bił o gniazdo a przy dwóch elementach wyeliminowano ten problem.
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2014, 20:11:55 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 28, 2014, 18:30:35 »

Cd. Dzisiaj wykonałem uszczelkę pod głowicę miedzianą grubości 0,2mm i uszcelkę miedzianą pod kolektor ssacy łączący gaźnik tam wykonałem uszczelkę grubości 1mm ta ostatnia nie była testowana a uszczelka pod głowicę jest sprawdzona i nigdy nie zawiodła.Reszta na foto.Co do miedzi wszysko jest tu,już wcześniej wyjaśnione.http://www.jawacz.pl/poprawki-fabryki/nie-zniszcalna-uszczelka-pod-cylinder/msg216643/#msg216643
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2014, 22:08:31 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 01, 2014, 15:35:14 »

Cd.Dzisiaj zabrałem się za siedzenie pianka dobra, spód skorodowany ale ok doprowadziłem do stanu takiego jak powinien być wymaga spawania więc w poniedziałek pospawam a w sobote będzie piaskowanie kuzynka uszyje pokrowiec a ja szukam identyczny skaj na pokrowieć zapinki wyczyszczę i ocynkuję załączam foto.
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2014, 15:39:23 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane

mechanik350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 113
  • Jawa TS350 89r, CZ350 82r, CZ350 89r, Honda vf500
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 01, 2014, 20:17:52 »

  Kolejny krok naprzód. Też muszę blachę kanapy naprawić. Ale wszystko w swoim czasie.
Zapisane
Warmińsko-mazurskie

Matii-x

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 240
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 01, 2014, 20:35:44 »

Uszczelka pod głowicą zawsze była metalowa , czemu skóry na siedzienie nie wybrałeś ? 
Zapisane
JAWA KOPCI, JAWA CZADZI, JAWA NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 28   Do góry