Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 02, 2024, 17:30:19
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 dnia: Dzisiaj o 15:06:52 
Zaczęty przez jawol RIP - Ostatnia wiadomość wysłana przez Domino
Niedzielny wypad na Słowację.

 2 
 dnia: Wczoraj o 20:44:53 
Zaczęty przez Spaceman164 - Ostatnia wiadomość wysłana przez Spaceman164
Przepraszam jeśli istnieje już taki wątek  :o



 3 
 dnia: Wczoraj o 19:00:16 
Zaczęty przez andree - Ostatnia wiadomość wysłana przez killler
Może zajrzę  :)

 4 
 dnia: Wczoraj o 16:51:59 
Zaczęty przez andree - Ostatnia wiadomość wysłana przez andree
Impreza przeniesiona na 18 maja  :)



 5 
 dnia: Wczoraj o 07:46:01 
Zaczęty przez kuba.g6 - Ostatnia wiadomość wysłana przez darol73
Proszę dopisać mnie do listy
Darol73+Aga

 6 
 dnia: Kwietnia 30, 2024, 22:12:16  
Zaczęty przez Kanter - Ostatnia wiadomość wysłana przez Dano
Witam. Daleko nie mam może wpadnę pozdro.

 7 
 dnia: Kwietnia 30, 2024, 21:00:58  
Zaczęty przez Mofeix - Ostatnia wiadomość wysłana przez Makaron
Dziś kolejna regulacja zaprzęgu. Wskazówki otrzymane w Zamościu pomogły mi poukładać sobie w głowie trakcję zaprzęgu. Okazało sié że zbieżność była poprawnie ustawiona, zwiększanie jej czy zmniejszania dawało mierne efekty lub nawet pogarszało trakcję zestawu. Winny jest zawsze najsłabsze ogniwo czyli czynnik ludzki. Kilkakrotne wsiadanie i zsiadanie z motocykla podczas regulacji skręcania, rozkręcania zmniejszania i zwiększania zbiezności doprowadziła do tego że zacząłem sié zastanawiać czy nie jestem za cięzki  ??? 62kg  ;D czy tylne sprézyny nie są za miękkie. Zwiększyłem regulację twardości na max i nastąpiła minimalna poprawa. Okazało się że błédnie ustawiałem  kąt wychylenia motocykla w stosunku do motocykla (pionu). Ustawiałem na pustym motocyklu bez kierowcy wtedy było idealnie robiłem to za pomocą poziomicy elektronicznej i sprawdzałem to kilka razy. Kiedy jednak siadłem na motocykl kąt sié totalnie rozjeżdżał. Może to śmieszne ale nie pomyślałem o dociążeniu kierowcą bo nigdzie tego nie wyczytałem. A na chłopski rozum to logiczne i tak właśnie powinno być. Cieszé się że doszedłem do tego samemu. Zaprzęg idzie teraz  jak po sznurku a zakręty przestały być ekstremalne. Ten sam problem mam w zaprzęgu 638 w którym kąt ustawiałem podobnie tylko bez poziomicy elektronicznej. Błąd nie nastąpił w pomiarach tylko sposobie ich wykonania.

 8 
 dnia: Kwietnia 30, 2024, 20:35:55  
Zaczęty przez muczos - Ostatnia wiadomość wysłana przez muczos
Jest w porządku. I co najważniejsze hamulec już nie piszczy :)

Udało mi się wybrać ze złomu 5 prawie nowych tarczek sprzęgłowych. Oryginały czechosłowackie. Albo nie były nigdy używane, albo zrobiły bardzo mało kilometrów, bo wyglądają na prawie nowe.

Mają po około 3,9mm grubości. A znalazłem też nowe współczesne tarcze i mają  po około 4,2mm.

Spróbuję założyć te oryginalne i zobaczę  jak to będzie jeździć.

 9 
 dnia: Kwietnia 30, 2024, 18:53:53  
Zaczęty przez Makaron - Ostatnia wiadomość wysłana przez Makaron
Pracuje na pełen zegar i trochę mam zatwardzenie. Ledwo udało mi się umyć sprzęt po Zamościu zrobić z korektę zbieżności i zatankować. Między czasie żona popsuła mi w samochody i dwa dni roboty musiałem poświęcić.  Ale powoli wychodzę na prostą. Szukam lakieru struktury takiego jak malowali spód velorexa. Ciężki temat. Skończy sié na doktoracie i mieszalni lakierów. Pogoda się poprawiła więc jak prace ruszą to coś wrzucę.
Ponadto rozpoczął się sezon koszenia trawy mam 2 działki 56ar i 78ar to jeden dzień co drugi tydzień wypada mi na koszenie. Nie liczę bałamutów którzy często.mnie odwiedzają licząc na pomoc. Najlepiej byłoby wyłączyć telefon zamknąć bramę garaż i po gasić światła.  Xapher odwiedził mnie w niedzielę z juniorem i Moniką. Ale nic mi nie pomagał bo kierowcą był.

 10 
 dnia: Kwietnia 30, 2024, 18:07:37  
Zaczęty przez andree - Ostatnia wiadomość wysłana przez andree
Ja niestety pracuję, ale może ktoś chętny ;)



Strony: [1] 2 3 ... 10