Regeneracja około 500zł na czeskich częściach
szlif cylindrów + tłoki pierścienie 250zł
łożyska i inne ważne pierdoły 500zł
Lakier z 1500zł
opony 300zł
kolanka + tłumiki 700zł
to taki cennik tak z grubsza do tej ceny trzeba doliczyć robociznę no i okaz jaki sie ma także mnie cena 8tys nie przeraza jeśli motocykl jest doprowadzony do idealnego stanu
a do tego doliczamy chromowanie- wychromowanie wszystkich detali w np kivacce to koszt około 3000- bak około 400-500,koła po 120 za obręcz ( swoją drogą lepiej kupić i obręcze i szprychy nowiuśkie-są ładne i proste) kiera 80,wydechy kpl i kolanka ponad 400, jakies uchwyty,ramki lampy,klamki,sygnał d¼więkowy, przednie lagi,tylne szklanki.... oj sporo sporo. Tapicerka siodła, elektryka.... latanie za detalami. największą zmorą w kivackach są... tylne lampy- kiedyś od razu po zakupie zmieniano je na wyroby polskie WSK WFM ze względu na białe szkło w lampie ( jakby jeden z drugim gamoñ czerwonego lakieru do paznokci żonie nie mógł podpieprzyć i pomalować od wewnątrz) kupienie dzis kompletnej lampy tylnej to wydatek ponad 70pln. Zmorą są też baki- jak ma ładny oryginalny chrom to ma wgniotkę z prawej strony ( od opierania o słupy/drzewa w lesie ) jak nie ma wgniotki to chrom jest śladowy a większość to rdza... dlatego ciągle przeszukuje alledrogo za bakami i co ładniejsze kupuje bo będę niebawem kilku potrzebował. Wydechy... o ile prawe da się kupic ładne tak lewy to już rzadkość- raz że wyorane kopniakiem a dwa że kwas z aku je zeżarł. Przedni błotnik- 755 jest pekniętych na krawędzi górnej/przedniej. Siodło- albo wygląda jak rozpłaszczona szarlotka przez zad grubej baby albo i tak pod spękanym obiciem ma w górnej warstwie gąbki taki jakiś węgiel <blink> ehhh... ale co tam- kocham je i co jakiś czas przywożę kolejną- albo na dawce albo czeka w kolejce żeby dołączyć do 353.04 i 356... się rozpisałem <lookaround>