Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 03:26:57
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: CZ 472.6 - stożki w główce ramy  (Przeczytany 27082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cdsoftware

  • Gość
CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« dnia: Marca 16, 2013, 14:15:56 »

Jestem w trakcie przeróbki ;) podzielę się spostrzeżeniami.

Pierwszy główny problem - łożyska stożkowe są o 3mm wyższe na sztuce, suma summarum 6mm wyższe niż oryginalne.

Problemem jest, że brakuje mięsa na dokręcenie górnej półki, gwint nie wystaje nic a nic ponad półkę
i trzeba wymyślić inny sposób jej umocowania.

Łożyska - idziecie do sklepu z częściami do 126p i prosicie o 2 łożyska tylnego koła CBK171. (~12zł sztuka).

Potem z tymi łożyskami idziecie do tokarza i prosicie o fazkę 48mm na głębokość 6-6,5mm (od grubszej strony bieżni - tej która wlezie w ramę w miejsce gdzie była stara bieżnia).
Jeśli tokarz będzie chętny do współpracy to prosicie o stoczenie pozostałego progu od 48mm do krawędzi zewnętrznej bieżni czyli 52mm po skosie - ułatwi to dalsze działania, ja tego nie wiedziałem i musiałem bawić się szlifierką.

po tych zabiegach bieżnia zewnętrzna powinna wejść w miski w ramie.

Bieżna wewnętrzna z wałkami niestety może nie wejść lekko i pięknie na rurę sterową, ja musiałem trochę kamyczkiem podszlifować od środka i dopiero delikatnie wbić na rurę.

Co do mocowania gónej półki zastanawiam się nad długą śrubą na przelot przez rurę sterową i dużymi podkładkami + nakrętki samohamujące z teflonem. Taki patent chyba zastosuję, z łożyskami nie będę więcej kombinował i szlifował ...

Suma summarum, po złożeniu i delikatnym dokręceniu - podoba mi się to :) i tyle.

Pozdrawiam !

PS: jak ktoś ma inny pomysł na umocowanie górnej półki to słucham :) ?
Zapisane

Mofeix

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 881
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 16, 2013, 14:18:58 »

Szukaj tematu Bula jest instrukcja z opisem co i jak. I nie pamietam zeby toczył łozyska
Zapisane
    Status GG
Jawa 350 634 12V 1983r -Była
Vectra A GT 1994-Była
Kawasaki GPZ 500 1990r-Była
E30 Touring 325- Jest!

cdsoftware

  • Gość
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 16, 2013, 14:33:46 »

Szukaj tematu Bula jest instrukcja z opisem co i jak. I nie pamietam zeby toczył łozyska

Czy będzie przerabiał na 35002 czy na CBK171 niestety i tu i tu albo trzeba rzeźbić w główce ramy, albo trzeba rzeźbić z łożyskami.
I jedne i drugie (cbk171 i 35002) mają po 15mm wysokości, a oryginał ma 12mm wysokości (specjalnie mierzyłem). Nie ma też ogólnie dostępnych łożysk mających 36mm wewnętrznej średnicy, oprócz CBK171

Nie wiem jakie łożyska zastosował, przy ogólnie dostępnych nie jest to możliwe bez rzeźby na bieżniach.

A rzeźba w główce ramy jak moto stoi na tylnym kole jest raczej niemożliwa ...
Zresztą może sam się odezwie ;)
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 16, 2013, 14:42:58 »

Do TS trzeba roztoczyć wewnętrzną bieżnie. Tylko inne łożyska tam dawałem 32005 o ile się nie mylę i do TS jest to bajka w porównaniu z CZ. Ta nie posiada główki ramy i przy zastosowaniu tych samych łożysk trzeba zrobić tulejki jak żyletki a dodatkowo roztoczyć łożysko wewnątrz a i trzeba je obniżyć już nie pamiętam o ile koło milimetra tak żeby z bieżni jeszcze coś zostało. Teraz już wiem, że do cz drugi raz tego bym nie robił :D pomysł z dodatkową śrubą skręcającą całość bym odradził prędzej przytoczyć nakrętkę kontrującą i półkę.
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 16, 2013, 15:56:16 »

Do TS trzeba roztoczyć wewnętrzną bieżnie. Tylko inne łożyska tam dawałem 32005 o ile się nie mylę i do TS jest to bajka w porównaniu z CZ. Ta nie posiada główki ramy i przy zastosowaniu tych samych łożysk trzeba zrobić tulejki jak żyletki a dodatkowo roztoczyć łożysko wewnątrz a i trzeba je obniżyć już nie pamiętam o ile koło milimetra tak żeby z bieżni jeszcze coś zostało. Teraz już wiem, że do cz drugi raz tego bym nie robił :D pomysł z dodatkową śrubą skręcającą całość bym odradził prędzej przytoczyć nakrętkę kontrującą i półkę.

Do CZ bardziej nadają cię CBK171, do TS - 32005.
W Cz przystosowanie 32005 to męczarnia, po 1 - dystanse 0,5mm grubości pod zewnętrzną bieżnię no i roztaczanie bieżni wewnętrznej o 1mm.
Wybrałem CBK171 bo trzeba tylko rzeźbić na bieżni zewnętrznej, grubości łożyska nic nie zmieniałem...
Chyba trochę je podszlifuję na szlifierce i zobaczę co wyjdzie ... ale wiele nie oczekuję bo 6mm różnicy na wysokości to dość sporo, a aż tyle nie zdejmę z tych łożysk co są teraz ...

Pozdro !
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 16, 2013, 16:14:07 »

Nie trzeba, 3mm chyba mi się udało zmniejszyć i wystarczyło :) męczarnia czy nie dla mnie łatwiej zrobić tulejkę niż toczyć łożysko trzymając za stożek :)
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 16, 2013, 17:38:45 »

jak 3mm bym ściął z obu łożysk to może i dałoby radę to skręcić, bo wtedy ze 3mm gwintu by złapało, ale wraz to mało ... dlatego kombinuję z długą śrubą i dociągnięciem na przelot, wszak to tylko dociska półkę do nakrętki ściągającej łożyska. Ryzyk fizyk będę next time kombinował :)
Zapisane

Domin0

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 7
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 17, 2013, 11:04:45 »

Nie pamiętam dokładnie ile tam mięsa jest do zebrania z główki ramy...
Ale nie lepiej by było zrobić łożyskowanie takie jak Szfaby zastosowali w ETZ? Zwykłe klulkowe łożyska i basta...
Minimalnie zredukowało by to tylko długość osi a pracowalo by to znacznie trwalej od org...

Jak tam to wyglada??
Zapisane

cdsoftware

  • Gość
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 17, 2013, 12:10:09 »

W Cezecie jest całkiem inaczej niż w TS. W TS to no problem, trzeba tylko dotoczyć odpowiednie "łoża" do główki ramy.
W Cezecie miski są wspawane na stałe w ramę i nie da się ich wybić. W te miski wbija się bieżnię oryginalnego łożyska

zdjęcie z jawaczesci.pl ;) na mój gust jeśli nie ma się gołej ramy na wierzchu nic dość sensownego nie da się w cezecie zrobić.
Jeśli kombinować to na porządnie to tylko jak ma się w ręku gołą ramę, wtedy można i co nieco z nią pokombinować.
Pozdro !


Zapisane

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 18, 2013, 08:41:13 »

Ale po co to przerabiać jak wg mnie to jest nie do zajeżdżenia. Ojciec zrobił na cz 90tyś. teraz ja pałuje ją w terenie i nic się nie dzieje. Wsadziłem przód od mz bo oryginalny nie wytrzymał. Musiałem rozwiercać miski w główce bo sztyca z mz jest grubsza i nie zauważyłem przy tym jakiegoś zużycia.
Przy roztaczaniu jednego z talerzyków montowanych na półce zrobiło jeb, i się rozsypał ;D
Zastosowałem taki talerzyk z łożyska oporowego od zwrotnicy jakiegoś ciągnika i pasował bez roztaczania :P

Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

cdsoftware

  • Gość
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 18, 2013, 08:56:00 »

To co było oryginalnie, prawdopodobnie od 1989 roku nie nadaje się już do niczego.
Oryginał na jawaczesci.pl kosztuje 85zł -jedno, w sklepie u Areckiego (W-wa Brzeska) pewnie podobnie, albo i drożej.
Łożysko CBK171 kosztuje 12zł ;) też za jedno.
Robota tokarza max z 15zł, albo dobre piwo i po ptokach.

Czasu i swojej roboty nie liczę.

Miski CZ są raczej lichej jakości, raz przeciągniesz łożyska mocniej i już kulki się w miskach odbijają a jak się odbiją to wiadomo jak się to zachowuje.
Przy stożku takiego niebezpieczeństwa nie ma, po prostu będzie się kiera ciężej obracała, stożki za jakiś czas się ułożą i powinno kręcić się normalnie albo wręcz wymagać regulacji luzu :)

Suma summarum - jakby oryginał kosztował po 20zł za sztukę - na 100% nie bawił bym się w rzeźbę z łożyskami stożkowymi. Ale jeśli za cenę jednego oryginału będę miał przerobione na oba stożki + zostanie na parę niezłych browarów to jest to jak najbardziej wskazane i opłacalne :)
Zapisane

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 18, 2013, 09:01:39 »

Może i masz racje ;)
Myślałeś nad tym czy nie wstawić kulkowych łożysk zamiast stożkowych?
W DDR-ach jest na kulkowych i nie spotkałem się żeby tam się coś złego z tym działo. Nawet po zderzeniu z samochodem rozkręcałem w mz ten przód i wszystko z łożyskami było w jak najlepszym porządku ;D
Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

cdsoftware

  • Gość
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 18, 2013, 09:15:15 »

Może i masz racje ;)
Myślałeś nad tym czy nie wstawić kulkowych łożysk zamiast stożkowych?
W DDR-ach jest na kulkowych i nie spotkałem się żeby tam się coś złego z tym działo. Nawet po zderzeniu z samochodem rozkręcałem w mz ten przód i wszystko z łożyskami było w jak najlepszym porządku ;D

Myślałem, ale jest jeden problem - rura sterowa w CZ ma 26mm, łoża w miskach 48mm.
Wszystkie łożyska z typoszeregu łożyskowego są na 25mm wewnątrz i 52 lub 47mm na zewnątrz.

Być może dałoby radę dobrać coś dedykowanego od innego moto, ale łożyska dedykowane do moto do główki ramy to koszt rzędu ~200zł za komplet, więc to całkiem nieopłacalna sprawa.

Można kombinować z 32005, ale wtedy trzeba myśleć nad dystansem 0,5mm - i albo taki toczyć na zamówienie, albo dorabiać samemu z blachy 0,5mm, a jak z blachy to może się okazać że zaraz go wytłucze bo to tylko blacha i szlag trafi całą przeróbkę.

Więc sumując w cezecie nie jest to miłe do wykonania, ale jest i zapewne przyniesie radość z jazdy - bo koło będzie się normalnie zachowywać :D a nie łupać tak jak u mnie było ;)

Ciekawi mnie jeszcze jedno - czy dałoby radę zamówić w powiedzmy FŁT takie łożyska wykonane na zamówienie, jako modyfikacja łożyska z typoszeregu czyli CBK171, ale z bieżniami dostosowanymi pod CZ, żeby przeróbkę wykonać w łatwy, prosty miły i przyjemny sposób ;) pewnie tak, ale koszt to pewnie by był kosmiczny :)

Epilog:

Suma summarum zrobione.
Łożyska CBK171 - wewnętrzne od przyczepki niewiadów :)
Bieżnia zewnętrzna najwpierw dotoczona na 48mm - czyli wymiar z CZ, później reszta obrabiana ręcznie na szlifierce, tak aby wchodziło w miski CZ.
Bieżnie wewnętrzne - zeszlifowane około 0,5mm z każdej.
Nakrętka kontrująca - zeszlifowałem około 2mm z niej, teraz gwint wystawał z półki na tyle że spokojnie szło ją dokręcić fabryczną nakrętką. Z podkładki do zabezpieczenia niestety musiałem zrezygnować, w zamian dałem niebieski loctite i tyle.
Teraz w cezetce mi się przód podoba - ciekawe po jakim przebiegu łożyska będą wymagały korekty luzu ;)

Pozdrawiam !

PS:
Jakby kto chciał TS przerabiać to mam 2 zbędne 32005, oddam po kosztach - czyli 25zł za sztukę.

PS2: Składając CZ wymieniałem łożyska główki w CB500 ;) robota na max 2hm jak się człek spręży i nie gada gada ;) jako ciekawostka - zestaw 2 łożysk cena ponad 100zł, w zestawie - 32005 i 32006 + 2 uszczelnienia, w sklepie z łożyskami 32006 najtaniej znalezione w necie 9zł ;) 32005 - najtaniej 12zł ;) jak się postarać to uszczenienia można zostawić stare :D i jaki ładny koszt zostaje w kieszeni :D

dodano: 06.04.2013

Pierwsze wrażenie po krótkiej przejażdżce - toż to zupełnie inny motór ;) jakoś całkiem inaczej się prowadzi, albo ja zapomniałem przez zimę jak się na niej jeździ :D
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2013, 16:56:11 wysłana przez cdsoftware »
Zapisane

deadamf

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 163
  • Jawa 350 TS Dniepr MT11 TA 600V Yamaha Xmax CZ 350
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 12, 2016, 08:55:14 »

Cześć.
Odświeżam trochę temat, minęło już parę lat.

Ktoś ma jakieś jeszcze doświadczenia ? Przerabiał w ten sposób łożysko ?

Ja się przymierzam i mam pewne obawy co z tym wszystkim wyjdzie.

Pytałem już dwóch tokarzy o stoczenie łożyska to słyszałem od razu NIE, nie da się.
Znalazłem tokarza który w wolnej chwili się podejmie ale dlatego, że ma możliwość szlifowania tego łożyska na tokarce, nie nożem a kamieniem z jakąś dostawką do tokarki.
Jednak wysokość łożyska zostanie taka sama, a więc za dużo. Nie będzie problemów ze skręceniem ?
Zapisane
--
Pozdrawiam
Deadamf

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 12, 2016, 09:04:10 »

Stosunkowo niedawno kolega Kiełek zanabył jakieś łożyska które pasują do Cezet. Czekamy na relację. Ja też jestem ciekaw jak to wygląda w Cezet.
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

deadamf

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 163
  • Jawa 350 TS Dniepr MT11 TA 600V Yamaha Xmax CZ 350
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 12, 2016, 09:19:34 »

Stosunkowo niedawno kolega Kiełek zanabył jakieś łożyska które pasują do Cezet. Czekamy na relację. Ja też jestem ciekaw jak to wygląda w Cezet.

Jestem bardzo ciekaw jakie to łożyska.
Ja kupiłem te CBK171 jednak sporo je trzeba przerabiać. Średnice zew. szlifować, śr. wew. ciutkę a i tak zostają za wysokie.
Zapisane
--
Pozdrawiam
Deadamf

second

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 777
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 12, 2016, 09:57:32 »

W Cezecie miski są wspawane na stałe w ramę i nie da się ich wybić.

Zależy w której Cezecie. W mojej miski są wymienne. Wybijałem je do malowania ramy, więc wiem to na 100%.
Zapisane
To ma być taka fikcja żeby wszyscy uwierzyli a fikcja musi być prawdopodobna żeby stała się prawdą...

kielek

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 12, 2016, 10:09:04 »

Kupiłem komplet łożysk SSK100. Jakoś nie mam czasu tego złożyć, ale już prawie wszystko gotowe. Mają wymiary takie jak łożyska w CZ tylko średnica wewnętrzna jest 30mm. Wg tego co znalazłem w necie powinny być 1mm za wysokie, ale zmierzyłem i wyszło że są idealne, może jakiś błąd w opisie był. Muszę jeszcze wymyślić jakieś uszczelnienie, bo zostaje szpara przez którą mogą się brudzić, a zdarza mi się latać po nieutwardzonych drogach.
Zapisane
Yamaha XTZ660 Tenere
ČZ 472.5 custom ;)
WSK m06-64 wiecznie remontu czekająca

deadamf

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 163
  • Jawa 350 TS Dniepr MT11 TA 600V Yamaha Xmax CZ 350
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 12, 2016, 17:07:55 »

Dzięki za informacje :)

Jeszcze tylko przydały by się dokładne wymiary tego łożyska, jakoś nie widzę tego w necie.

Teraz tylko się zastanowić czy takie kupować, bo jednak są trochę drogie, znalazłem po 179 zł plus wysyłka komplet dwóch sztuk(chyba).
Te CBK171 kupiłem po 9 zł netto.

Sam nie wiem co robić :(
Zapisane
--
Pozdrawiam
Deadamf

kielek

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 12, 2016, 18:22:38 »

Wg tego co w necie znalazłem mają rozmiar 30x48x13, ale wysokość wg moich pomiarów to 12mm. Znalazłem na allegro za niecałe 140zł z wysyłką o tutaj :D :

http://allegro.pl/lozysko-glowki-ramy-kawasaki-z400-gpz350-76-89-i5880178056.html


Naprawdę duuuużo czasu spędziłem przed kompem by znaleźć łożyska o takim rozmiarze żeby nie było za dużo rzeźby i bezproblemowa wymiana w przyszłości.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2016, 21:05:15 wysłana przez kielek »
Zapisane
Yamaha XTZ660 Tenere
ČZ 472.5 custom ;)
WSK m06-64 wiecznie remontu czekająca

deadamf

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 163
  • Jawa 350 TS Dniepr MT11 TA 600V Yamaha Xmax CZ 350
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 12, 2016, 20:19:43 »

O to już trochę lepiej :)

Może macie gdzieś pod ręką stare/nowe kompletne oryginalne łożysko główki ramy, aby zmierzyć jego wysokość ?
Moje się rozpadło, nie mam żadnego kompletnego aby pomierzyć.

Przydało by się dla porównania do tych łożysk stożkowych.

Ramę sobie jutro zmierzę i średnice dolnej półki w sensie tej rury.
Zapisane
--
Pozdrawiam
Deadamf

kielek

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 12, 2016, 21:18:26 »

Moje stare łożysko miało rozmiar 26x48x12. Na aukcji wysokość jest podana 13mm, jak sam zmierzyłem okazało się że jest 12mm, więc jedyny niepasujący rozmiar to średnica wewnętrzna.


Ja sprawę załatwiłem nabijając krótkie rurki o odpowiednich wymiarach, dla spokoju przyspawałem je w kilku punktach:



Zostało je podszlifować dokładnie pod łożyska i dobrać coś co je osłoni od brudu.
Zapisane
Yamaha XTZ660 Tenere
ČZ 472.5 custom ;)
WSK m06-64 wiecznie remontu czekająca

Wojaczek

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 117
  • Cebra, Zygzak, Szadoł i Intruder.
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 13, 2016, 10:39:00 »

może krążki filcowe jak za starych czasów?

kielek

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 13, 2016, 18:10:04 »

może krążki filcowe jak za starych czasów?


To może być rozwiązanie. Tylko gdzie je dostać, bo chyba w sklepach z częściami tego nie ma, na allegro też nie widzę, chyba że coś źle wpisuje.



Znalazłem dziś trochę czasu, więc podszlifowałem i złożyłem na próbę. Wszystko ładnie pasuje.  :D 






« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2016, 18:24:49 wysłana przez kielek »
Zapisane
Yamaha XTZ660 Tenere
ČZ 472.5 custom ;)
WSK m06-64 wiecznie remontu czekająca

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: CZ 472.6 - stożki w główce ramy
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 13, 2016, 18:45:52 »


To może być rozwiązanie. Tylko gdzie je dostać, bo chyba w sklepach z częściami tego nie ma, na allegro też nie widzę, chyba że coś źle wpisuje.



Znalazłem dziś trochę czasu, więc podszlifowałem i złożyłem na próbę. Wszystko ładnie pasuje.  :D

Z kawałka filcu trzeba by wycinać pewnie.
Zrób zdjęcia jak te łożyska nabite na półkę wyglądają... Trzeba coś dotaczać?
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
1 Odpowiedzi
3422 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 04, 2008, 01:08:47
wysłana przez nestor.mariusz
Miski w główce ramy.

Zaczęty przez Paweł_TS Mechanika

17 Odpowiedzi
7089 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 03, 2013, 12:39:10
wysłana przez mazi2008
27 Odpowiedzi
19012 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 06, 2013, 18:00:58
wysłana przez Maliniasty
2 Odpowiedzi
3180 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 15, 2013, 22:15:16
wysłana przez Filip Ts 350
7 Odpowiedzi
5906 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 20, 2014, 18:05:11
wysłana przez Dwumas