Tigras dzięki , skóra ma to do siebie że kiedy napije oleju pęcznieje więc jako uszczelnienie jak najbardziej nadaję sie pod korek spustowy oleju , sprawdzone
na łączeniu tłumika a uchwytem tylnym tym przy ramie skóra się nie sprawdziła to znaczy jeden sezon fajnie uszczelniała ale pod wpływem temperatury twardnieje
. Qter88 dziękuję za zwrócenie uwagi na różne długości ramienia w automatach
Jawa 350 TS ma zastosowane 5 sprężyn dociskających tarcze w silnikach żeliwnych jest zastosowane 3 sprężyny i z tego powodu długości ramion w automatach są różne żeby można było z porównywalną siłą wcisnąć klamkę sprzęgła
różnica w długości to 10mm , reszta jest na zdjęciach
co do wiedzy czy jest powszechna na ten temat to raczej myślę że nikt się nie zastanawia przy zakupie nowego jaką długość ma ramię automatu kupuje i zakłada
ja akurat o tym wiem ale to tylko z prostego powodu że reanimowałem prę tych automatów
. Ostatnio właśnie w IŻ-u przydłużyłem ramię żebym miał lżej ciągnąć klamkę co też pokazałem po co i dla czego
https://www.jawacz.pl/index.php?topic=34417.msg400865#msg400865