panowie zrobilen nastepujace sprawy
wymienilem klocki chamolcowe (wszystkie) . Teraz super dzialaja
wsadzilem sztywniejsze amorki z tylu . lepiejj sie jezdzi po asfalcie . Naprawde duza roznica
ustawilem zaplon (moze nie super ale jest o niebo lepiej) jakas zdolniacha ustawil zaplon
tak ze przeskok iskry nastopywa kiedy tlok byl na samej gorze (niewiem jak to sie fachowo nazywa)
wymienilem platynki , kondensatorki , szczotkotrzymacz
skrocilem przedni blotnik soper to wyglada (fotki podesle pozniej)
a co do tematu tej owiewki to dobrze sie z nia jezdzi
zostalo mi do wymiany : usczelki w kraniku , tarcze sprzeglowe(nieslizgaja sie ale wole wymienic) lacuszek sprzeglowy i sprezynki w sprzegle.
a i najwazniejsze zalatwic sobie jakies papierki tak zebym mogl sobie zarejestrowac te maszyne (moje dokumenty sa niekompletne , brak stempelkow w skarbowce i umow
zalamac sie mozna)
mysle ze do nastepnego sezonu sie ze wszystkim wyrobie