Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marzec 29, 2024, 03:36:40
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Ustawianie zaplonu i gaźnika  (Przeczytany 6806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dominik18

  • Gość
Ustawianie zaplonu i gaźnika
« dnia: Luty 01, 2010, 18:42:11 »

Zrobiłem niedawno remat silnika w Jawie CZ 350 cylindry po czwartym szlifie wal po regeneracji.
Tylko teraz nie wiem jak powinna być przerwa na przerywaczach i ile powinna być wkręcona dysza od przepływu mieszanki powietrza z benzyną ??

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie z góry dziękuje  :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2012, 17:25:37 wysłana przez Strażak »
Zapisane

dominik18

  • Gość
Odp: Ustawianie zaplonu i ga¼nika
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2010, 19:13:55 »

dzięki ci za to i sory za moje niezdarstwo nie za bardzo umiem się posługiwać wyszukiwarka nie znam się na tym ale wracajac do tematu to jest ga¼nik od jawy ts-ki a ja mam ten stary. Zapłon mam na 6V jest to jakaś różnica z tym zapłonem na 12V
Zapisane

holger RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2416
  • Jawa 639/634
Odp: Ustawianie zaplonu i ga¼nika
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2010, 19:25:40 »

Fakt,teraz zobaczyłem że to żeliwniak jednak wielkiej różnicy w regulacji nie ma.Zapłon tak samo,natomiast w ga¼niku nie ustawiasz poziomu paliwa.

tu masz jeszcze link do regulacji ga¼nika w  żeliwniaku:

http://demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,3823.msg44391.html#msg44391

dominik18

  • Gość
Odp: Ustawianie zaplonu i ga¼nika
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2010, 21:26:10 »

dręczy mnie to ustawianie zapłonu Ja wcześniej ostawiałem tak
prawy tłok ostawiałem w górnym martwym punkcie odkręcałem przerywacz i ustawiałem żeby kowadełko i młoteczek były zwarte ze sobą potem robiłem to samo z drugim cylindrem a na ko0niec ustawiałem przerwe na przerywaczach gdy był maksymalnie rozwarte przerwa wynosiła 0,80

wytłumaczcie mi to na chłopski rozum

chce aby silnik był agresywny i dobrze wchodził na obroty W fazie rematu wypolerowałem kanały i skrzynie korbowa i inne zmiany
posze o proste wytłumaczenie
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2010, 22:10:44 wysłana przez dominik18 »
Zapisane

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Ustawianie zaplonu i ga¼nika
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 01, 2010, 22:34:15 »

Standardowe ustawienie to 0,4 mm na przerywaczu w GMP
( podtlenek azotu na plecy , rurkę do ga¼nika i silnik będzie agresywny  :> )
Zapisane
    Status GG

dominik18

  • Gość
Odp: Ustawianie zaplonu i ga¼nika
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 02, 2010, 15:04:31 »

a w która strone przyspiesza a w która sie opuznia zaplon
Zapisane

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Ustawianie zaplonu i ga¼nika
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 02, 2010, 16:33:33 »

im bliżej GMP tym zapłon pó¼niejszy . płytką zapłonową kręcisz odwrotnie do obrotów wały aby zapłon przyśpieszyć
Zapisane
    Status GG
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
4052 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 12, 2007, 09:19:44
wysłana przez Energizer
9 Odpowiedzi
4772 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 22, 2010, 20:14:41
wysłana przez Jawsim
24 Odpowiedzi
6642 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 18, 2015, 09:16:53
wysłana przez arian000017
3 Odpowiedzi
2139 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 28, 2015, 12:04:10
wysłana przez kichau
5 Odpowiedzi
2456 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 24, 2018, 16:02:51
wysłana przez Rozztocz