Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Kwiecień 19, 2024, 01:19:05
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: ORLI175 - Jawa 356 1960r  (Przeczytany 7536 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

orli175

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 21, 2008, 13:10:15 »

Aha szkoda że sie nie rozbierają to pozostaje mi kupić nowe widziałem ostatnio na allegro całe pochromowane  za 100zł nie drogo nawet chyba sie na nie pokuszę a jaka cena by była chromowana koñcówek tłumików i kierownicy.
Zapisane

kamil

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 21, 2008, 13:34:35 »

Jak to sie nie rozbiera?  <eek> Masz ten sam typ amortyzatorów co ja, rozebrałem je i złożyłem bez problemu więc nie pisz ElMalin, że się nie da. Potrzebowałem tylko spawarki i podnośnika samochodowego.  :>
Zapisane

jawol RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2078
  • Jawa 350/638-5 CZ 175/450
Odp: Witam
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 21, 2008, 15:02:05 »

Ależ oczywiście że się rozbiera  <yes>
A nawet napiszę że... można je z powrotem poskładać  <lol>

Nurtuje mnie tylko taka kwestia: po co do tego spawarka i podnośnik samochodowy?
Zapisane

kamil

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 21, 2008, 15:32:25 »

Do metalowej nogi stołu warsztatowego (ciężka bestyja jest) dospawałem kawałek grubego kątownika. O niego będzie się opierała góra amortyzatora. ¯eby rozebrać i ponownie złożyć amortyztor trzeba ścisnąć sprężynę i wsadzić w rowek dwa zabezpieczenia o okrągłym profilu i kształcie półksiężyca. Metalowa konstrukcja opierająca się o szklankę dolną amortyzatora i leżąca na podnośniku służy do  ściśnięcia sprężyny. Dwa machięcia podnośnikiem, wsadzamy zabezpieczenie i opuszczamy podnośnik na dół. Operacja ta trwa 2 minuty.  :D Jak ktoś chce to mogę naszkicować na jakiej zasadzie to funkcjonuje.  :>
Zapisane

orli175

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 21, 2008, 16:24:52 »

KAMIL bardzo bym prosił jeśli możesz  naszkicuj bo ja jestem łysy w niektórych sprawach będę wdzięczny i powiedzcie jaka orientacyjnie będzie cena  chromowania szklanek amorków i koñcówek tłumików.
Zapisane

Maliniasty

  • Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3263
  • Panie... a kto to poskłada...
Odp: Witam
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 21, 2008, 22:29:22 »

A dostał który taką sprężyną przy rozbieraniu? Ja dostałem dlatego nie polecam(mam dwa nowe zęby z przodu :>). Można to zrobić tylko po co? Ja kupiłem od kolegi amorki od etz za 40 zł, założyłem i śmigam.
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę :)

kamil

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 22, 2008, 11:18:59 »

Dlatego, że całego amortyzatora nie pochromujesz.  :D Szkic maszynerii ściskającej amortyzator -> http://images34.fotosik.pl/366/048f9ceafcb8104e.jpg
Zapisane

orli175

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 22, 2008, 17:44:44 »

Dzięki
Zapisane

orli175

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 08, 2008, 21:38:51 »

Witam trochę mnie tu nie było ale nie miałem o czym pisać jawa sobie stoi w garażu i nic przy niej nie robie no a chciałem się w koñcu zabrać sie za ślinik tylko tak mam kilka pytañ może mi ktoś podać wysokość tłoka w jawie 356 ponieważ chcę dobrać tłok o średnicy 60 z tej strony http://www.pierscienietlokowe.com.pl/katalog/katalog.php
tylko nie znam wysokości i jeszcze tak mam zamiar oddać wał do regeneracji i mam pytanie jak mam przygotować wał czy tylko go wyjąc i oddać do zakładu czy może pozbyć się łożysk i czy zakład zajmuje sie regenerowaniem korbowodu?.To tyle pytañ i może po zimie ruszą prace na jawą na poważnie ponieważ znalazłem gościa co  mi tanio pochromuje bak itp mogę tylko powiedzieć że za cały bak policzył 170zł to według mnie bardzo mało
Zapisane

orli175

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 08, 2008, 21:43:43 »

He he ale dowaliłem jak  łysy grzywką o kant kuli już mam wszystko po co mi wysokość do pierścionków nie pomyślałem
Zapisane

orli175

  • Gość
ORLI175 - Jawa 356 1960r
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 31, 2009, 20:52:18 »

Witam kiedyś pokazywałem moja jawę 175 356 z 1960r,dziś pokazuje fotki z lakierowania.Do pomalowania zostało kilka rzeczy jeszcze i rama w kilku miejscach,w realu kolor jest sporo ciemniejszy niż na fotkach.W planach na ten rok jest jeszcze wyszkiełkowanie silnika i odnowienie siedzenia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/208bf8c689a25fb9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8fee3878054dbd9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/811de471db0b1976.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ff5f21b5ccf6fbd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d040a7925627ee0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c31f4fb4b875c70a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbd40992df5962bf.html
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 21:05:12 wysłana przez Mienki »
Zapisane

7Kubik7

  • Gość
Odp: JAWA 356 1960r
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 01, 2009, 01:51:41 »

I gitara  :)
Zapisane