Wolna Strefa Jawa - CZ
Kwiecień 19, 2024, 01:19:05
Witamy,
Gość
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Moje posty
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Wolna Strefa Jawa - CZ
»
Inne
»
Nasz Garaż
»
ORLI175 - Jawa 356 1960r
« poprzedni
następny »
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: ORLI175 - Jawa 356 1960r (Przeczytany 7536 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
orli175
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #25 dnia:
Wrzesień 21, 2008, 13:10:15 »
Aha szkoda że sie nie rozbierają to pozostaje mi kupić nowe widziałem ostatnio na allegro całe pochromowane za 100zł nie drogo nawet chyba sie na nie pokuszę a jaka cena by była chromowana koñcówek tłumików i kierownicy.
Zapisane
kamil
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #26 dnia:
Wrzesień 21, 2008, 13:34:35 »
Jak to sie nie rozbiera? <eek> Masz ten sam typ amortyzatorów co ja, rozebrałem je i złożyłem bez problemu więc nie pisz ElMalin, że się nie da. Potrzebowałem tylko spawarki i podnośnika samochodowego. :>
Zapisane
jawol RIP
Jawer Weteran
Offline
Wiadomości: 2078
Jawa 350/638-5 CZ 175/450
Odp: Witam
«
Odpowiedź #27 dnia:
Wrzesień 21, 2008, 15:02:05 »
Ależ oczywiście że się rozbiera <yes>
A nawet napiszę że... można je z powrotem poskładać <lol>
Nurtuje mnie tylko taka kwestia: po co do tego spawarka i podnośnik samochodowy?
Zapisane
jawol@interia.eu
kamil
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #28 dnia:
Wrzesień 21, 2008, 15:32:25 »
Do metalowej nogi stołu warsztatowego (ciężka bestyja jest) dospawałem kawałek grubego kątownika. O niego będzie się opierała góra amortyzatora. ¯eby rozebrać i ponownie złożyć amortyztor trzeba ścisnąć sprężynę i wsadzić w rowek dwa zabezpieczenia o okrągłym profilu i kształcie półksiężyca. Metalowa konstrukcja opierająca się o szklankę dolną amortyzatora i leżąca na podnośniku służy do ściśnięcia sprężyny. Dwa machięcia podnośnikiem, wsadzamy zabezpieczenie i opuszczamy podnośnik na dół. Operacja ta trwa 2 minuty.
Jak ktoś chce to mogę naszkicować na jakiej zasadzie to funkcjonuje. :>
Zapisane
orli175
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #29 dnia:
Wrzesień 21, 2008, 16:24:52 »
KAMIL bardzo bym prosił jeśli możesz naszkicuj bo ja jestem łysy w niektórych sprawach będę wdzięczny i powiedzcie jaka orientacyjnie będzie cena chromowania szklanek amorków i koñcówek tłumików.
Zapisane
Maliniasty
Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
Global Moderator
Offline
Wiadomości: 3263
Panie... a kto to poskłada...
Odp: Witam
«
Odpowiedź #30 dnia:
Wrzesień 21, 2008, 22:29:22 »
A dostał który taką sprężyną przy rozbieraniu? Ja dostałem dlatego nie polecam(mam dwa nowe zęby z przodu :>). Można to zrobić tylko po co? Ja kupiłem od kolegi amorki od etz za 40 zł, założyłem i śmigam.
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę
kamil
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #31 dnia:
Wrzesień 22, 2008, 11:18:59 »
Dlatego, że całego amortyzatora nie pochromujesz.
Szkic maszynerii ściskającej amortyzator ->
http://images34.fotosik.pl/366/048f9ceafcb8104e.jpg
Zapisane
orli175
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #32 dnia:
Wrzesień 22, 2008, 17:44:44 »
Dzięki
Zapisane
orli175
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #33 dnia:
Październik 08, 2008, 21:38:51 »
Witam trochę mnie tu nie było ale nie miałem o czym pisać jawa sobie stoi w garażu i nic przy niej nie robie no a chciałem się w koñcu zabrać sie za ślinik tylko tak mam kilka pytañ może mi ktoś podać wysokość tłoka w jawie 356 ponieważ chcę dobrać tłok o średnicy 60 z tej strony
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/katalog/katalog.php
tylko nie znam wysokości i jeszcze tak mam zamiar oddać wał do regeneracji i mam pytanie jak mam przygotować wał czy tylko go wyjąc i oddać do zakładu czy może pozbyć się łożysk i czy zakład zajmuje sie regenerowaniem korbowodu?.To tyle pytañ i może po zimie ruszą prace na jawą na poważnie ponieważ znalazłem gościa co mi tanio pochromuje bak itp mogę tylko powiedzieć że za cały bak policzył 170zł to według mnie bardzo mało
Zapisane
orli175
Gość
Odp: Witam
«
Odpowiedź #34 dnia:
Październik 08, 2008, 21:43:43 »
He he ale dowaliłem jak łysy grzywką o kant kuli już mam wszystko po co mi wysokość do pierścionków nie pomyślałem
Zapisane
orli175
Gość
ORLI175 - Jawa 356 1960r
«
Odpowiedź #35 dnia:
Lipiec 31, 2009, 20:52:18 »
Witam kiedyś pokazywałem moja jawę 175 356 z 1960r,dziś pokazuje fotki z lakierowania.Do pomalowania zostało kilka rzeczy jeszcze i rama w kilku miejscach,w realu kolor jest sporo ciemniejszy niż na fotkach.W planach na ten rok jest jeszcze wyszkiełkowanie silnika i odnowienie siedzenia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/208bf8c689a25fb9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8fee3878054dbd9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/811de471db0b1976.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ff5f21b5ccf6fbd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d040a7925627ee0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c31f4fb4b875c70a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbd40992df5962bf.html
«
Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 21:05:12 wysłana przez Mienki
»
Zapisane
7Kubik7
Gość
Odp: JAWA 356 1960r
«
Odpowiedź #36 dnia:
Sierpień 01, 2009, 01:51:41 »
I gitara
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Wolna Strefa Jawa - CZ
»
Inne
»
Nasz Garaż
»
ORLI175 - Jawa 356 1960r