Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 29, 2024, 06:09:45
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Tarcze kotwiczne bebnów - luz na rozpierakach  (Przeczytany 734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jawolotmen

  • Człowiek Depresja
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 533
  • CZ 472.6/GSX400F
Tarcze kotwiczne bebnów - luz na rozpierakach
« dnia: Września 15, 2021, 22:17:35 »

Powoli bo jak zwykle z wątpliwościami składam to do kupy. Przez rozbiórką w tylnym heblu dźwignia nie wchodziła mi do końca jak zmieniałem szczęki w 2012r, skręciłem to jak jest i haj lajf. Mam wszystko po ocynku elektrolizą i raczej wątpię żeby to zrobiło aż tak grubą warstwę.
Złożyłem przód i tył jeżeli chodzi o tarcze kotwiczne próbnie i obie mają ten sam problem.  Flaga od zużycia zatrzymuje mi się w danym miejscu ale nie idzie do końca bo rozpieraki rowek mają nacięty pod rosnącym kątem więc raczej chyba tak ma być. Na tyle jest cienka uszczelka, na przodzie 2x oringi. Natomiast zastanawia mnie czy tak po prostu ma być bo trochę kiedyś tego nakupiłem i mam to pocynkowane wszystko i żaden z rozpieraków do jakiejkolwiek dźwigni czy tył czy przód(krótka i długa) nie wchodzą w całości w dźwignię tylko po wciśnięciu nawet na prasie ręcznej rozpierak mi wypada poniżej krawędzi dźwigni, zostaje około milimetr pustej przestrzeni na wieloklinie. Nie pchałem tego bardziej bo nie chcę tego zniszczyć, na śrubie nawet nie próbowałem dalej, bo jest tam gwint drobnozwojny M8x1 i za dużo materiału to tam nie ma więc szkoda mi niszczyć dobre rozpieraki.

W związku z tym mam 2.8mm luzu między krawędzią tarczy kotwicznej zarówno na tyle jak i na przodzie. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, było skręcone czy dyndało sobie czy nie, jeździło.
Luz nie jest problemem, dorobię sobie dystanse i problem z głowy. Natomiast moje pytanie jest tylko jedno. Czy to jest normalne, że żadna dźwignia do jakiegokolwiek rozpieraka nie pasuje czy po prostu dźwignie hamulcowe tak mają i zostaje pusta przestrzeń na około milimetr?
Mogę to złożyć jak Pan Wiesio i tyle tylko wtedy jaki jest sens tego.
I wersja najprostsza jak coś skomplikowałem za bardzo. Nie jestem wstanie wcisnąć dźwigni hamulca w rozpierak żeby się zlicowała z górną krawędzią, staje około milimetr przed i jest totalny beton, zęby na wieloklinie są proste zarówno w dźwigni jak i w rozpieraku niezależnie od dobranej pary.


Zapisane
"Można mieć depresje i siedzieć w domu. Można też mieć depresję i jeździć cezetą"

michal_kubek

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 11
  • CZ 175 450 1962r., Jawa 350 TS 638 1990r.
Odp: Tarcze kotwiczne bebnów - luz na rozpierakach
« Odpowiedź #1 dnia: Września 15, 2021, 23:15:52 »

Obecnie mam koła rozebrane. Ale  mam jakieś zdjęcia jak to u mnie wygląda.
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
tarcze sprzęgłowe

Zaczęty przez marcin_cz Mechanika

5 Odpowiedzi
3997 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 30, 2007, 18:03:27
wysłana przez lukasz85
Tarcze sprzegla

Zaczęty przez Piotrek Mechanika

5 Odpowiedzi
3283 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 28, 2007, 19:13:38
wysłana przez Piotrek350
5 Odpowiedzi
2443 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 03, 2017, 15:57:15
wysłana przez Dragon on the Blue Sky
6 Odpowiedzi
2688 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 10, 2019, 22:12:56
wysłana przez muczos
3 Odpowiedzi
1450 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 22, 2020, 13:38:52
wysłana przez azbescik2