Tak masz rację wszystko się da jeżeli się chce, widziałem takie parowanie ale chyba sam przyznasz że to wygląda co najmniej dziwnie.
Z velorkiem 700 na pewno dziwnie z 562 to już kwestia gustu.
tutaj można zobaczyć zdj dobrej jakości.
https://malejmisa.rajce.idnes.cz/6.5.2012_-_CZ_350_472.5_SIDECAR_VELOREX_562_03/Co do wad i zalet można tak do jutra, ale napiszę coś na szybko, mam akurat 472.5 i 634.7
Zaznaczam że nie piszę o wyglądzie bo to nie ma sensu, co kto lubi.
634.7
Zalety
Rama sztywniejsza podwójna i porządna główka ramy z rury.
Obrotomierz ( cezeta ma dopiero w 472.6)
Rama przystosowana pod wózek fabrycznie i można zamontować amortyzator skrętu.
Stop bez kluczyka nie działa.
Łatwa dostępność gmoli tył przód ( w cezecie tylne można montować tylko mając odpowiednią ramę) i są prawie nie do dostania
Łatwy dostęp do schowków bocznych, ale za to nie są tak "pewne" jak cezecie bo nie są całkiem zamknięte.
Cz 472.5
Zalety
Nowszy zawias przedni z półkami.
Kanapa wygodniejsza i jest ciut niżej niż w jawie.
Przełączniki zespolone i klamki regulowane i alu obudowy lampy przedniej i przełączników i amelinowy airbox.
Lepsze czujniki stop, bez dziwnych linek, przednie często padają niestety ale i tak wolę rozwiązanie w cezecie.
Tylne cięgno hamulca z pręta nie linka jak w jawie
472.6
Zalety
To co w 472.5 i dodatkowo
Alternator 12V
Alu wachacz
W końcowych seriach boczki na sprężynach zamiast śrub są łatwiej dostępne.
O Wadach nie piszę bo można je wyczytać z zalet