Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Sierpień 04, 2020, 09:39:42
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11   Do dołu

Autor Wątek: Pracownia Żetona Cz 350 472.6  (Przeczytany 11915 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

azbescik2

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 715
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 10, 2020, 12:45:42 »

Nie zazdroszczę roboty lakiernikowi. Znasz jakiegoś ogarniętego, który da radę  w miarę dobrze to polakierować?
znam jednego, ale drogi jest 8)  mówi że nie każdego stać na motocykl.....tym bardziej zabytkowy.
A tak powaznie to patrząc na blachy wyglądaja sympatycznie. zobaczymy co po piachu wyjdzie. Ostatecznie w myśl zasady....przyjdzie kit - będzie git,
Bardziej obawiam się skrzyni. Tulejki wypadaja luzy wzdłużne na wałku 0,50 mm. Jakby czego brakowało. części zamiennychu mnie jak na lekarstwo. wszystkie skrzynie do 64 roku. Do nowszych tematów nic a nic. Serwisowkę się poczyta, Adama2T podpyta-damy radę
jak masz gniazda w karterach całe to tokarz brąz w łapkę i nadwymiarowe tulejki i będzie hulac luzy wzdluzne w zeliwniaku czy to na wałku pośrednim czy na sprzęgłowy to norma 0,5 mm to niewiele w fabrycznej skrzyni   :D aby gniazda cale były to wszystko się da zrobić
Zapisane
    Status GG

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 10, 2020, 20:32:35 »

Nie zazdroszczę roboty lakiernikowi. Znasz jakiegoś ogarniętego, który da radę  w miarę dobrze to polakierować?
znam jednego, ale drogi jest 8)  mówi że nie każdego stać na motocykl.....tym bardziej zabytkowy.
A tak powaznie to patrząc na blachy wyglądaja sympatycznie. zobaczymy co po piachu wyjdzie. Ostatecznie w myśl zasady....przyjdzie kit - będzie git,
Bardziej obawiam się skrzyni. Tulejki wypadaja luzy wzdłużne na wałku 0,50 mm. Jakby czego brakowało. części zamiennychu mnie jak na lekarstwo. wszystkie skrzynie do 64 roku. Do nowszych tematów nic a nic. Serwisowkę się poczyta, Adama2T podpyta-damy radę
jak masz gniazda w karterach całe to tokarz brąz w łapkę i nadwymiarowe tulejki i będzie hulac luzy wzdluzne w zeliwniaku czy to na wałku pośrednim czy na sprzęgłowy to norma 0,5 mm to niewiele w fabrycznej skrzyni   :D aby gniazda cale były to wszystko się da zrobić
moj bląd w opisie........ luz osiowy skrzyni to poł    centymetra....!!!! i to mnie zadziwiło....
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

azbescik2

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 715
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 10, 2020, 21:04:16 »

Nie zazdroszczę roboty lakiernikowi. Znasz jakiegoś ogarniętego, który da radę  w miarę dobrze to polakierować?
znam jednego, ale drogi jest 8)  mówi że nie każdego stać na motocykl.....tym bardziej zabytkowy.
A tak powaznie to patrząc na blachy wyglądaja sympatycznie. zobaczymy co po piachu wyjdzie. Ostatecznie w myśl zasady....przyjdzie kit - będzie git,
Bardziej obawiam się skrzyni. Tulejki wypadaja luzy wzdłużne na wałku 0,50 mm. Jakby czego brakowało. części zamiennychu mnie jak na lekarstwo. wszystkie skrzynie do 64 roku. Do nowszych tematów nic a nic. Serwisowkę się poczyta, Adama2T podpyta-damy radę
jak masz gniazda w karterach całe to tokarz brąz w łapkę i nadwymiarowe tulejki i będzie hulac luzy wzdluzne w zeliwniaku czy to na wałku pośrednim czy na sprzęgłowy to norma 0,5 mm to niewiele w fabrycznej skrzyni   :D aby gniazda cale były to wszystko się da zrobić
moj bląd w opisie........ luz osiowy skrzyni to poł    centymetra....!!!! i to mnie zadziwiło....
pół centa to już sporo ale zeliwniak wybacza dużo ta skrzynia ogulnie ma duże luzy i duże tolerancję może nie 5 mm ale podejrzewam że będzie dobrze
Zapisane
    Status GG

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 10, 2020, 21:36:53 »

Nie zazdroszczę roboty lakiernikowi. Znasz jakiegoś ogarniętego, który da radę  w miarę dobrze to polakierować?
znam jednego, ale drogi jest 8)  mówi że nie każdego stać na motocykl.....tym bardziej zabytkowy.
A tak powaznie to patrząc na blachy wyglądaja sympatycznie. zobaczymy co po piachu wyjdzie. Ostatecznie w myśl zasady....przyjdzie kit - będzie git,
Bardziej obawiam się skrzyni. Tulejki wypadaja luzy wzdłużne na wałku 0,50 mm. Jakby czego brakowało. części zamiennychu mnie jak na lekarstwo. wszystkie skrzynie do 64 roku. Do nowszych tematów nic a nic. Serwisowkę się poczyta, Adama2T podpyta-damy radę
jak masz gniazda w karterach całe to tokarz brąz w łapkę i nadwymiarowe tulejki i będzie hulac luzy wzdluzne w zeliwniaku czy to na wałku pośrednim czy na sprzęgłowy to norma 0,5 mm to niewiele w fabrycznej skrzyni   :D aby gniazda cale były to wszystko się da zrobić
moj bląd w opisie........ luz osiowy skrzyni to poł    centymetra....!!!! i to mnie zadziwiło....
pół centa to już sporo ale zeliwniak wybacza dużo ta skrzynia ogulnie ma duże luzy i duże tolerancję może nie 5 mm ale podejrzewam że będzie dobrze
musze to sprawdzić, wg mnie luz jest za duży i to o wiele za duży....w wolnej chwili porównam poszczególne koła zębate i wałki z katalogiem częsci itp
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

azbescik2

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 715
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 10, 2020, 21:49:30 »

Nie zazdroszczę roboty lakiernikowi. Znasz jakiegoś ogarniętego, który da radę  w miarę dobrze to polakierować?
znam jednego, ale drogi jest 8)  mówi że nie każdego stać na motocykl.....tym bardziej zabytkowy.
A tak powaznie to patrząc na blachy wyglądaja sympatycznie. zobaczymy co po piachu wyjdzie. Ostatecznie w myśl zasady....przyjdzie kit - będzie git,
Bardziej obawiam się skrzyni. Tulejki wypadaja luzy wzdłużne na wałku 0,50 mm. Jakby czego brakowało. części zamiennychu mnie jak na lekarstwo. wszystkie skrzynie do 64 roku. Do nowszych tematów nic a nic. Serwisowkę się poczyta, Adama2T podpyta-damy radę
jak masz gniazda w karterach całe to tokarz brąz w łapkę i nadwymiarowe tulejki i będzie hulac luzy wzdluzne w zeliwniaku czy to na wałku pośrednim czy na sprzęgłowy to norma 0,5 mm to niewiele w fabrycznej skrzyni   :D aby gniazda cale były to wszystko się da zrobić
moj bląd w opisie........ luz osiowy skrzyni to poł    centymetra....!!!! i to mnie zadziwiło....
pół centa to już sporo ale zeliwniak wybacza dużo ta skrzynia ogulnie ma duże luzy i duże tolerancję może nie 5 mm ale podejrzewam że będzie dobrze
musze to sprawdzić, wg mnie luz jest za duży i to o wiele za duży....w wolnej chwili porównam poszczególne koła zębate i wałki z katalogiem częsci itp
lepiej wziąć fotki
Zapisane
    Status GG

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:00:29 »

Jako że kartery miałem pokruszone, trzeba było je uratować. Został wykonany nadlew, który zacząłem obrobać

   


W wyniku prac podjętych "po godzinach", z karteru zaczał być widoczny zarys kształtu docelowego:

   

Następnie spier...lił sie dramel i prace staneły......
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

Człowiek ZJAWA

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • JAWA 634+velorex 562, JAWA 638, CZ 472.4, CZ 472.5
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:03:40 »

Chłopie podziwiam Cię, ja bym to wywalił i ani 5 zł do tego nie dołożył tak jak Ci mówiłem przez tel. Ze zdjęć to też szpilki i komora wału wygląda tragicznie. P.S jeżeli dremela miałeś z firmy Bosch to nie polecam ja mam takiego i jest guwno wart, a kasy dałem za to od diabła lepiej kupić na promocji w lydlu za cztery dychy podróbę tak samo a może nawet lepiej działa i reklamacja w razie w o niebo lepsza!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2020, 21:23:26 wysłana przez Człowiek ZJAWA »
Zapisane

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2914
  • Smoczyciel
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:16:50 »

Powiem szczerze, że też Cię Żetonku podziwiam bo ja bym pewnie szukał drugich karterów... Ale z racji tej iż nie wyrzuciłem karterów które wyglądają trochę lepiej od Twoich.... hmmm... zapytam "Kto Ci to spawał?" ;)
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

Człowiek ZJAWA

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • JAWA 634+velorex 562, JAWA 638, CZ 472.4, CZ 472.5
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:25:06 »

Chyba kowal, i pewnie podpity że się tego podjął!  :) :) :)
Zapisane

muczacz

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1216
  • gazu gazu na wirazu
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:27:52 »

czego się czepiacie spawy wyszły OK,teraz trzeba  je obrobić ,jak na odbudowę żeber to szacun dla spawacza
Zapisane
Jawa TS 350 638-1 z wozem
traktorek Sam z silnikiem cz 175 rok budowy nieznany
cz 175 typ 450 rok budowy 1961 kolor wiśniowy stan zabytkowy

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:32:22 »

Chłopie podziwiam Cię, ja bym to wywalił i ani 5 zł do tego nie dołożył tak jak Ci mówiłem przez tel. Ze zdjęć to też szpilki i komora wału wygląda tragicznie
widzisz......nie sztuką jest wymienić......moze to i kilka godzin pracy 6 drutów i pół butli argonu.....dwie tarcze i uszkodzony dramel....
Jakiś czas temu zacząłem bawić się w renowację i uznałem, że trzeba odnawiać, restaurować, nie wymienić..... jesli się da. W tym przypadku moszna zrobić......
BTW mam na tapecie SHL m 17 Gazela. W trakcie prac wynikło coś takiego:

najprościej wymienić, ale wg specyfikacji klienta ma zostać jak najwięcej części z tego egzemplarza. Idąc tym tokiem uczę sie obrac amelinum i z każdym razem lepiej to wychodzi. Koszty są te same a czasem mniejsze.....Poza tym ta cezeta to moje prywatne wyzwanie......
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

Człowiek ZJAWA

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • JAWA 634+velorex 562, JAWA 638, CZ 472.4, CZ 472.5
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:34:19 »

Nikt chyba a przynajmniej ja niczego się nie czepia, robota jest zrobiona super, jest z czego wyprowadzić na zero a z pewnością ZETON to ogarnie w 200% proctach, a czasami warto rozruszać forum żeby było żywiej.
Zapisane

muczacz

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1216
  • gazu gazu na wirazu
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:35:17 »


BTW mam na tapecie SHL m 17 Gazela. W trakcie prac wynikło coś takiego:




pierdoła 10 minut roboty  :D
Zapisane
Jawa TS 350 638-1 z wozem
traktorek Sam z silnikiem cz 175 rok budowy nieznany
cz 175 typ 450 rok budowy 1961 kolor wiśniowy stan zabytkowy

muczacz

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1216
  • gazu gazu na wirazu
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:37:44 »

Nikt chyba a przynajmniej ja niczego się nie czepia, robota jest zrobiona super, jest z czego wyprowadzić na zero a z pewnością ZETON to ogarnie w 200% proctach, a czasami warto rozruszać forum żeby było żywiej.
no też tak myślę  :D , po kilku kontaktach z Żetonem też odniosłem wrażenie że nie jest taki gupi na jakiego wygląda  :P :P :P
Zapisane
Jawa TS 350 638-1 z wozem
traktorek Sam z silnikiem cz 175 rok budowy nieznany
cz 175 typ 450 rok budowy 1961 kolor wiśniowy stan zabytkowy

andree

  • MoTóRzysta z PRLu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Shadow VT 750
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:38:45 »

Duuuuuuużo masz cierpliwości Żetonku  :) 8), ja bym dawno te kartery do puchy wy.... ł  ;D, powodzenia  w remoncie  :)
Zapisane
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie..  ;)
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów

Człowiek ZJAWA

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • JAWA 634+velorex 562, JAWA 638, CZ 472.4, CZ 472.5
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:40:24 »

Muczacz nie obraż się ale chyba '' pchasz się w gips''
Zapisane

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2914
  • Smoczyciel
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:42:29 »

Ja się absolutnie nie czepiam tylko podziwiam! I w dużej mierze zazdraszczam!
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:43:04 »


kto spawał...hm.. nie kowal...ale odkąd zobaczyłem ze w zundapp k800 moszna w głowicy wszystkie zebra zrobić to i w cz się da. Prace spawalnicze tigiem wykonuje w motors creator u mojego sensei motocyklowego. Tematy które mnie przerastają z braku sprzętu lub umiejętności albo maja być zrobione ponad normę w skali zajebistości zawsze robię u nich. Nie wykonują taki zleceń na codzień,a le dla mnie jest ten wyjątek z czego korzystam.
P.S. tata ma większe prawa na krytyke i żarty :P :P :P :P .
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2914
  • Smoczyciel
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:45:44 »

Z dużą niecierpliwością czekam na dalsze fotki/relacje i opisy postępów prac...
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:46:29 »

Muczacz nie obraż się ale chyba '' pchasz się w gips''
ty taty nie widziałeś.....brzuchem zepchnie każdego. w gips to on kogoś nie jego :P :P :P
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

Człowiek ZJAWA

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • JAWA 634+velorex 562, JAWA 638, CZ 472.4, CZ 472.5
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 13, 2020, 21:49:45 »

Fakt faktem, sam spawam aluminium i powiem że jest nie małą sztuką tak nadlać żeberko, największym problemem jest temperatura, troszkę za wysoka i wszystko popłynie jak wosk. NAPRAWDĘ DOBRA ROBOTA!
Zapisane

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 13, 2020, 22:03:28 »

Duuuuuuużo masz cierpliwości Żetonku  :) 8) , ja bym dawno te kartery do puchy wy.... ł  ;D , powodzenia  w remoncie  :)
minęły te czasy że rzucałem kluczami po garażu......papierosek piwko kawusia i podchodzisz znowu do tematu. Efektem spokoju jest wyprowadzenie czego a  jak ktoś odbiera maszyne po robocie i sika w majtki.....eh.......wtedy nie  paczy że drogo.......
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 13, 2020, 22:09:59 »

Chłopie podziwiam Cię, ja bym to wywalił i ani 5 zł do tego nie dołożył tak jak Ci mówiłem przez tel. Ze zdjęć to też szpilki i komora wału wygląda tragicznie. P.S jeżeli dremela miałeś z firmy Bosch to nie polecam ja mam takiego i jest guwno wart, a kasy dałem za to od diabła lepiej kupić na promocji w lydlu za cztery dychy podróbę tak samo a może nawet lepiej działa i reklamacja w razie w o niebo lepsza!
mój dramel firmowy przepdał w czeluściach mojej pracowni. Znajdzie się jak nie będzie potrzebny, pozyczylem marketówkę typu no name i padła. Jutro wróce do tematu z czynms rodem z castoramy. Nie poddaję sie tak łatwo.
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970

Bison

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 657
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 14, 2020, 01:16:44 »

No kruca, ja bym tego nie dłubał  :o
Zapisane
CZ 350 typ 472.6 - 1987
Jawa 350 typ 640 - 1989
IŻ 350  Planeta 5 - 1991
Skoda Favorit 1,3 - 1993
Honda ST 1100 - 2001

ŻETON

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
Odp: Pracownia Żetona Cz 350 472.6
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 14, 2020, 06:49:09 »

No kruca, ja bym tego nie dłubał  :o
Wczoraj zapomniałem poprosić was o zdjęcie karteru od strony zapłonu.Wujek google porzuca mi same 6 voltowe. Także Bizon, wczorajsza prośba telefoniczna jest nadal aktualna
Zapisane
jawa 250 353/03 1957 r,
Honda NT700A Deauville 2006
CZ 350 472.6 1989
romet 50 zetka 2008
Velorex 560
pav 40-1967
pav 40-1967
pav 41 1970
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11   Do góry