Co tylko jedna fotka ? , pogratulować sprzętu
Dziękuję za miłe komentarze, poniżej przesyłam jeszcze jedno foto CZ:
Coś mnie tknęło i sprawdziłem luz na łozyku od strony zapłonu i okazało się że "rozsypał się koszyczek łożyska, a co za tym idzie silnik do demontażu.
Dobra wiadomość jest taka że silnik był "otwierany" po raz pierwszy, nawet cylindry w nominale.
To co trzeba zrobić to wał i komplet łożysk z uszczelnieniami. Dodatkowo szlif cylindrów i tłoki.
I tutaj mam pytanie:
1. Czy tłoki czeskiego producenta ALMET są godne polecenia?
2. Jakie stosujecie pasowanie tłoków w cylindrach? Serwisówka CZ podaje luz 0,13-0,15mm, natomiast serwisówka JAWA 350TS bodajże 0,06mm? Zastanawia mnie ta różnica w pasowaniu i rozumiem że cylinder w CZ wykonanay z żeliwa, a w TS350 "aluminium".
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam