Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Styczeń 21, 2020, 01:41:19
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje  (Przeczytany 996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

killler

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 633
  • :)
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 12, 2019, 15:53:25 »

Ja póki co używam tylko mikcarba w 638. Nigdy takiego problemu nie miałem... Czyżby za ciasno jej było przy niższych temperaturach?
Wiem że to głupie pytanie. Ale linka gazu Ci się nie przycina?


potwierdzam u mnie przy VM28 tez brak jakichkolwiek problemów
Zapisane
    Status GG
Jawa TS 350 638.0 89r.:)
Jawa 350 634.7 Tęczówka :)
Cz 350 472.6 86r.:)

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2723
  • Smoczyciel
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 12, 2019, 16:13:08 »

W sumie w Jikovie i korpus i przepustnica są odlewane raczej z tego samego materiału... Natomiast w Mikcarbie korpus jest amelinowy natomiast przepustnica na pewno nie jest amelinowa. Wygląda na mosiężną albo coś w ten deseń...
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

jaca_67

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1423
  • Jawa 350
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 12, 2019, 17:00:15 »

Wjeżdżaj czesią na salony i ogrzej ją.
Tam się ewidentnie coś trze.
Zapisane
Pięknie jest mieć pasję. Jeszcze piękniej jest mieć piękną pasję.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2723
  • Smoczyciel
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 12, 2019, 17:01:18 »

Tam się ewidentnie coś trze.

A ten tylko o jednym...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2019, 17:04:18 wysłana przez Rozztocz »
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

STÓWA

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 722
  • Ile to już lat ?
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 12, 2019, 19:14:27 »

Linka się nie przycina , ale możliwe że jest to związane z rozszerzalnością cieplną materiału. Korpus się " kurczy" i łapie przepustnicę.

Najprościej będzie podgrzać korpus ciepłym powietrzem (nawet suszarką do włosów)... Ja bym chyba tak spróbował...
Poczekam do wiosny, natura zrobi swoje  ;)  Teraz i tak nie będę jeździł a w ciepłe dni nie miałem żadnych problemów.
Napisałem ten post aby inni którzy mają ten gaźnik zwrócili na to uwagę . Jeżeli okaże się że mają podobny problem to znaczy że jest to normalne o ile można tak powiedzieć.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2019, 19:19:08 wysłana przez STÓWA »
Zapisane

Tomaszek

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 52
  • Lubię stare motocykle
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 03, 2020, 06:57:16 »

Ja to wam powiem, że problem mam nawet z linką gazu. Powiedzcie jaki macie patent na skracanie, regulowanie linki gazu bo nie wierzę, że nowa po zakupie odrazu pasowała. Ja specjalnie kupiłem dwie, wiadomo różna długość pancerza i o ile do jikova jakoś to się założy (i tak bez rewelacji) to do pacco trzeba jakoś tą linkę skrócić według pancerza. Jedną miałem z gmoto a drugą kupiłem w sklepie.
Zapisane

azbescik2

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 606
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 03, 2020, 07:05:19 »

Jak masz za długa linkę gazu to najłatwiej jest przedluzyc pancerz albo przy manetce albo przy gaźniku na szybko przy użyciu wiertarki i szlifierki kątowe fajny dystans wychodzi z śrobami z łbem ampulowym najlepiej z części gdzie nie ma gwintu (chyba że chcesz mieć regulacje dodatkowa to z części gwintowanej ) lep w miejscu ampuła rozwiercasz na 6.5 cała srubr nacinasz po długości kontowka tak żeby się mieściła linka ale żeby nie przeciąć jej i gotowe
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2020, 07:06:54 wysłana przez azbescik2 »
Zapisane
    Status GG

125AREK

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 38
  • jawa 634 i typ 23,MzES 250/2 wsk m06b1 , 3x romet
Odp: Pacco/Mikcarb VM24 dysze, regulacje, konsultacje
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 03, 2020, 11:59:05 »

Fajny sposób na linkę ,cenna uwaga. Ja tam mam tulejkę z wsk ale brakuje mi jeszcze z 4 mm , śrubę zastosuje i będzie ok.
Zapisane