Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marzec 29, 2024, 14:09:29
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem  (Przeczytany 10485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« dnia: Marzec 18, 2019, 12:34:58 »

Witam! Jestem po pierwszej dłuższej przejażdżce w tym sezonie, już po zakończeniu dotarcia po remoncie i mam dziwny problem z pracą silnika. Otóż wczoraj przed trasąwyczyscilem i sprawdziłem oryginalny gaźnik, ustawiłem poziom paliwa i pierwsze co mnie zdziwiło ze podczasz jazdy jawa nie chciała się puścić więcej niż 100/110 km/h i raz w korku i podczas wolnej jazdy zaczęła zalewać prawy cylinder. Zjechałem na pobocze stwierdziłem ze mieszanka musi być za bogata i zrzuciłem iglice na pierwszy górny rowek. Problem z zalewaniem ustał, ale dynamika była dalej do kitu, przy pełnym gazie nie chciała się rozpędzać, silnik jakby terkotał na gdzieś 4,5 tys obrotów i kaplica, najgorzej było na trójce, na czwórce tak jak wcześniej opisałem, No ale jakoś objechałem kółko bo tak do 3/4 otwarcia przepustnicy jawa szła jak rakieta. Dzisiaj zarzuciłem z zapasu nowy gaźnik, jakiś ponoć w miare lepszy zamiennik, kupiony w zaufanym sklepie. Ustawiłem poziom paliwa, wykręciłem dysze główną 92 ze starego gaźnika, iglice ustawiłem na pierwszy rowek z góry. No i wolne obroty są eleganckie (oryg. Gaźnik wskakiwał na wysokie obroty po odpalaniu a potem opadał na bardzo niskie i lubił przylać prawy gar), a góra obrotów nie istnieje - odkręcam gaz do końca a jawa się zachowuje jakbym wyłączył zapłon stacyjką, puszczę gaz i znowu zaczyna pracować. Do 1/2 otwarcia przepustnicy przyspieszenie jest ok. Zapłon jest elektroniczny wiec raczej wykluczam go, świeca lewa ma zawsze kolor ceglasty a prawa różnie - przy wolnej jeździe jest raczej okopcona, po trasie jest taka jak i lewa. Koledzy co robić? Tyle się już okombinowałem ze już zgłupiałem. Czy ona się zalewa przy wysokich obrotach? Czy brakuje jej paliwa wtedy? Jak to rozróżnić?
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 18, 2019, 13:16:11 »

Ustaw zaplon na 3.0mm przed ZZ, sprawdz a jeszcze lepiej zaloz nowy filtr powietrza i sprawdz, czy nie ma przedmuchow pod glowicami.

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 18, 2019, 13:25:03 »

*AKTUALIZACJA* ostatnie dzisiaj eksperymenty mianowicie przestawienie iglicy w nowym gaźniku na środkowy i dolny rowek pogorszyły dynamikę ale tak jak przy górnym rowku po przekroczeniu 4 tys obrotów silnik jakby gaśnie, zakręciłem jeszcze dysze główną 80 która fabrycznie była przy tym gaźniku ale góra obrotów dalej jest niemożliwa do osiągnięcia. Dodatkowe informacje to takie iż zauważyłem ze gaźnik puszcza paliwo ale raczej skutkuje to tylko tym ze przy postoju w garażu po prostu gubi paliwo i dwa to ze obecna rama jest krzywa i guma między gaźnikiem a puszką filtra jest zdeformowana i przepuszcza lewe powietrze pewnie, ale nowa prosta rama jest gdzieś na etapie piaskowania/malowania proszkowego wiec na dniach zostanie to i wiele innych problemow z tego wynikających rozwiązane. Jak narazie wychodzi ze stary gaźnik to mniejsze zło ale do polepszenia jeszcze daleko, co robić? Aaa No i nowy gaźnik nic sobie nie robi z kręcenia śrubą składu mieszanki, stary jest pod tym względem niewiele lepszy ale wywołuje to u niego jakaś zmianę pracy silnika.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 18, 2019, 13:30:46 »

Ogarnij ten dolot (nowa guma a na szybko moze byc nawet tasma klejaca) i doprowadz tez do porzadku zaworek iglicowy bo Ci przepuszcza. Poziom paliwa jest wiec za wysoki i gaznika nie daje sie ustawic.
Wczesny zaplon pomaga na zbyt bogata mieszanke - dlatego pisalem o 3mm przed ZZ.

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2019, 14:10:33 »

Dzięki kolego za odpowiedź, co do tego co napisałeś to nieszczelność na głowicach była, ale została usunięta, przy wymianie podkładek i ponownym ostrożnym dokręceniu głowic, ale myśle jeszcze przy okazji naprawy gwintu w jednej z nich obie oddać do planowania jeśli firma się tego podejmie, zapłon mam elektroniczny SOVEK wiec zabawa ze zmianą kąta wyprzedzenia zapłonu odpada a dolot jak wspomniałem - rama jest krzywa i silnik krzywo leży w ramie przez co otwory od airboxa i gaźnika są praktycznie na jednej wysokości i guma się poprostu deformuje bo nie jest przystosowana do takiego położenia, ale jak wspomniałem zostanie to na dniach usunięte przez wymianę ramy, filtr założony nowy w czerwcu tamtego roku. Skoro radzisz sprawdzić zaworek to spróbuje w stary gaźnik wkręcić nowy zaworek, ustawić poziom na 11mm i zostawić go na pare godzin w imadle i zobaczyć czy nie ubiędzie paliwa z przewodu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2019, 14:14:45 wysłana przez RadzioRDE »
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2019, 14:17:38 »

Moze masz nieodpowiednia gume bo w TS sa stosowane dwa typy : prosta i zakrzywiona w dol. Airboxy stosowane razem z nimi tez sa inne.
W soveku mozesz bez problemu ustawic wieksze wyprzedzenie poczatkowe. U mnie przy zalecanym 0.05mm bylo nienajlepiej ale motor dostawal skrzydel przy 0.25 - 0.50mm. Sprobuj, moze ta zmiana cos da.

Jakie cewki masz podpiete do modulu soveka? U mnie z oryginalnymi czechoslowackimi zaplon zanikal przy wysokich obrotach. Z motocyklowymi cewkami dwubiegunowymi nie bylo tego problemu.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3496
  • Smoczyciel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 18, 2019, 14:37:18 »

A ja jeszcze zapytam o dwie sprawy. Co to za nowy gaźnik? (Gdzie nabyty, jaki budżet?)
Druga sprawa to pytanie jaką masz zębatkę zdawczą? Ile zębów?
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Czmielu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 667
  • knedel knedel knedel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 18, 2019, 15:00:29 »

jak z drożnością paliwa?kranik, odpowietrzenie w korku???paliwo leci bez problemu?
Zapisane
Čz 472.6 87'
Jawa 250 353 60' + Velorex 560+ PAV 40
Jawa 638-5 87'
ČZ 472.5 x3
Jawa 350 638.1x2
Jawa 634-638 "tęczówka" + velorex 562
Jawa 639 91'
ČZ  175/450 62'

tel. 508 168 776

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 18, 2019, 16:25:49 »

Spasowanie gumy to ewidentna wina krzywej ramy, próbowałem z łącznikiem od modelu 640 ale wcale nie było lepiej. Cewki tez sovek dedykowane do tego zapłonu. Gaźnik kupiony w lokalnym zaufanym sklepie za jakieś 120 zeta, nic nie wyglada podejżanie ale działa jak opisałem. Z kranika paliwo leci bez problemu, ale jak wspomniałem podcieka i jakiś geniusz podciął rurkę od rezerwy przez co na samym początku jej posiadania trochę się jej opchalem. Cóż chyba spróbuje poeksperymentować ze starym gaźnikiem i zobaczę jak będzie jeszcze po zmianie  mapy zapłonu na module.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Czmielu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 667
  • knedel knedel knedel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 18, 2019, 16:32:03 »

Masz oryginalny zapłon platynkowy?Jeśli tak to załóż, ustaw i sprawdź czy dalej są takie objawy
Zapisane
Čz 472.6 87'
Jawa 250 353 60' + Velorex 560+ PAV 40
Jawa 638-5 87'
ČZ 472.5 x3
Jawa 350 638.1x2
Jawa 634-638 "tęczówka" + velorex 562
Jawa 639 91'
ČZ  175/450 62'

tel. 508 168 776

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 18, 2019, 17:07:52 »

Mam ale po remoncie była tragedia z nim, wszystko w nim jest wlasciwie do wymiany od cewek po podstawy platynek, stąd zakup elektronika.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3496
  • Smoczyciel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 18, 2019, 17:35:44 »

Jaka zębatka zdawczą, bo nie odpowiedziałeś na to pytanie?

Gaźnik za 120zł to prawdopodobnie chińczyk... A raczej na pewno.
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 18, 2019, 17:49:14 »

Aaa to co do tego ze Chińczyk to nie wątpię, No ale wiadomo jak z nimi, raz się uda i hula a raz kicha. Zębów nie liczyłem ale przed remontem póki labirynt nie zaczął puszczać to mimo kompresji slabej jak kompot z desek to prędkość 130 w porywach 140 km/h nie była dla niej problemem. Wcześniej taką mierną dynamikę zwalałem na to ze silnik na dotarciu, na bogatej mieszance, dużo oleju w paliwie itd. no i tez Tylko raz na jakiś czas jej dawałem w palnik. Teraz silnik dotarty No i pasowałoby żeby sprzęt dawał z siebie wszystko. Jutro zajrzę do zębatek.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3496
  • Smoczyciel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 18, 2019, 18:10:24 »

Pamiętam że dawno temu Mienki w złotej TS miał identyczny problem. Po remoncie i dotarciu więcej niż 110 za ch*** nie chciała iść. Miał zdawczą 18z. Po zmianie na 17 motocykl odżył... Podobnie miałem u siebie w smoczycy. I od tamtej pory 17z
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2019, 18:19:49 wysłana przez Rozztocz »
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1158
  • w moich rękach od 99 r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 18, 2019, 18:35:25 »

Zgadzam się z roztoczem awe zębatka 17 jest przepaść po między 18 a 17 ostatnio nawet elrojowi to uswiadamialem i przyznał że teraz jego cz nie jeździ ona zapier... :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2019, 18:55:42 wysłana przez azbescik2 »
Zapisane
    Status GG

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 18, 2019, 19:07:40 »

No to w takim razie jutro lecę po nowy kranik bo przyda się tak czy tak skoro obecny puszcza paliwo kiedy jest zakręcony i jeśli ze okaże ze mam zębatkę 18z to kupuje mniejszą jak radzicie. Dzięki za wsparcie, jak coś zdziałam dam znać  ;)
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

elroj

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 341
  • JAWA 350/640 Sport White Style
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 18, 2019, 19:56:02 »

Zgadzam się z roztoczem awe zębatka 17 jest przepaść po między 18 a 17 ostatnio nawet elrojowi to uswiadamialem i przyznał że teraz jego cz nie jeździ ona zapier... :P
Dokładnie, do tej pory myślałem że zeliwniak jest tyle słabszy od silnika ts, azbest mnie namówił na 17 i Czesia dostała turbo, a gaźnik za 120 że sklepu może sobie zostawić na pamiątkę i powiesić nad łóżkiem
Zapisane
bo jazda na CEZECIE to najlepsza jazda na świecie a jazda na JAWIE to spełnienie marzeń !!! :-)

Czmielu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 667
  • knedel knedel knedel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 18, 2019, 20:22:01 »

No to w takim razie jutro lecę po nowy kranik bo przyda się tak czy tak skoro obecny puszcza paliwo kiedy jest zakręcony i jeśli ze okaże ze mam zębatkę 18z to kupuje mniejszą jak radzicie. Dzięki za wsparcie, jak coś zdziałam dam znać  ;)
Proponuję wymienić uszczelkę w ktaniku i dobrze go wyczyścić, to w zupełności powinno wystarczyć żeby zaczął pracować poprawnie.
Sprawdź dokładnie zaworem iglicowy w gaźniku, bo nawet jeśli masz otwarty kranik to zaworek nie powinien przepuszczać a co za tym idzie nie zalewa na postoju silnika.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2019, 20:24:25 wysłana przez Czmielu »
Zapisane
Čz 472.6 87'
Jawa 250 353 60' + Velorex 560+ PAV 40
Jawa 638-5 87'
ČZ 472.5 x3
Jawa 350 638.1x2
Jawa 634-638 "tęczówka" + velorex 562
Jawa 639 91'
ČZ  175/450 62'

tel. 508 168 776

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3496
  • Smoczyciel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 18, 2019, 21:59:52 »

No to w takim razie jutro lecę po nowy kranik bo przyda się tak czy tak skoro obecny puszcza paliwo kiedy jest zakręcony i jeśli ze okaże ze mam zębatkę 18z to kupuje mniejszą jak radzicie. Dzięki za wsparcie, jak coś zdziałam dam znać  ;)

Kolego to nie kranik puszcza Ci paliwo a zaworek w gaźniku. Tzn, nawet jeśli kranik jest otwarty to po napełnieniu komory pływakowej zaworek w gaźniku powinien odciąć dopływ paliwa. Zaworek w Twoim chińskim gaźniku niestety może nie spełniać tej funkcji iii...
... Ano właśnie. Jeśli zaworek Ci nie zamyka dopływu paliwa może Ci silnik przelewać.
Zanim cokolwiek kupisz pamiętaj że lepiej tak jak Czmielu napisał wyczyścić stary (kranik, gaźnik itp)  niż kupować "ryżowe" nówki.
W przypadku knedli przysłowie "nie wszystko złoto co się świeci" sprawdza się doskonale...
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 18, 2019, 22:45:11 »

W kraniku chętnie bym wymienił tylko uszczelkę ale jak wspomniałem jakiś geniusz poprzedni właściciel obciął rurkę która wystaje nad lustro paliwa i ustala rezerwę No i po za tym po odcięciu przewodu paliwowego dość obficie z niego kapie co nie jest wskazane. A co do zaworków to chyba w obu gaznikiach jest walnięty, bo mimo ustawiania odpowiedniego poziomu paliwa to przy lejącym kraniku gaźnik wyrzucał paliwo. A tak przy okazji, jaką dać uszczelkę pod pływak? Papierową czy gumową bo mam na zapasie obydwie, ale wydaje mi się ze gumowa jest dosyć gruba i może zakłócać ustawiony poziom paliwa.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Czmielu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 667
  • knedel knedel knedel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 18, 2019, 23:03:06 »

Jeśli zaworek nie trzyma to nie wiem za bardzo jak mogłeś ustawić poziom paliwa w gaźniku  ::)
Zapisane
Čz 472.6 87'
Jawa 250 353 60' + Velorex 560+ PAV 40
Jawa 638-5 87'
ČZ 472.5 x3
Jawa 350 638.1x2
Jawa 634-638 "tęczówka" + velorex 562
Jawa 639 91'
ČZ  175/450 62'

tel. 508 168 776

Adam112

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 334
  • Cz-Jawa
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 18, 2019, 23:09:22 »

Nie uszczelka pod pływak a pod komorę pływakową, możesz dać grubszą, nie ma ona nic wspólnego z poziomem paliwa. Obcięta mosiężna rurka kranika nie ma wpływu na gorszy albo lepszy przepływ paliwa ani na inne niedogodności które opisałeś.
Zapisane

Maciej99

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 9
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 19, 2019, 06:49:30 »

Kolego a zobacz czy w tym nowym gaźniku masz dysze power dzet, u mnie w chinolu nie było i też był problem. Pozbyłem się problemu ja k wstawiłem nowy niestety oryginalny gazior,i koniec problemu.
Zapisane

RadzioRDE

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 55
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 19, 2019, 13:20:56 »

No to raport z dzisiaj, wymieniłem kranik paliwa, założyłem nowy zaworek iglicowy przy okazji wydłubałem starą sparciałą uszczelkę spod niego, dołożyłem nową, ustawiłem poziom paliwa na 11mm i zaznaczyłem jego poziom w przewodzie i odczekałem czy paliwa nie ubędzie - nie ubyło, przy okazji w sklepie dorwałem oryginalną nową dysze główną 92, stary gaźnik złożyłem do kupy, iglice dałem na środkowy rowek i załączyłem na module zapłonowym łagodniejszą mapę zapłonu (jak wspomniałem mam zapłon sovek) No i wychodzi na to ze jest znaczna poprawa do tego co było wczoraj, silnik z 10 minut pykał na wolnych obrotach, nie spadał z nich obydwa gary równo chodziły, po ruszeniu motocyklem nie było czuć jakby któryś gar był przylany. Dół obrotów jest ok, gaz można odkręcić w opór i chętnie wyrywa do przodu, nie dławi się i wykręca sie do trochę ponad 5 tys obrotów, udało mi się bujnąć 110 km/h ale czuje ze jeszcze dałoby się coś uskrobac tej prędkości. Jutro dalej bd sprawdzał jak motocykl się zachowa po przełączeniu na agresywniejszą mapę, jak się zachowa przy regulacji składu mieszanki, zrzucę iglice na pierwszy rowek od góry itd. Koniec końców po dniu dzisiejszym jest postęp. Aaa No i sprawdziłem zębatkę, ma 17 zębów niby mogę dorwac 16z ale chyba nie tędy droga. Myśle także nad sprawdzeniem kąta wyprzedzenia zapłonu dla biegu jałowego (czy dioda się zapala na 0,05mm przed gmp, może zwiększyć odrobine te odległość). Dzięki za waszą aktywność, liczę na wasze zdanie co do tego co opisałem i może dalsze podpowiedzi ;) Ps. Zauważyłem ze w chińskim gaźniku power jet daje naprawdę ostro paliwo a w oryginalnym no to powiedziałbym nawet ze dosyć ubogo, mam to nagrane, postaram się wrzucić na YT i podlinkować tutaj.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3496
  • Smoczyciel
Odp: TS350 Dziwne problemy prawdopodobnie związane z gaźnikiem
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 19, 2019, 13:53:48 »

Jeśli zębatkę zdawczą masz 17z to zostaw.
Pytanie jeszcze czym mierzysz prędkość? Bo może prędkościomierz niewłaściwie wskazuje?
A to akurat częsta przypadłość.

Co do zapłonu to wyżej Ci Yabaman napisał:

W soveku mozesz bez problemu ustawic wieksze wyprzedzenie poczatkowe. U mnie przy zalecanym 0.05mm bylo nienajlepiej ale motor dostawal skrzydel przy 0.25 - 0.50mm. Sprobuj, moze ta zmiana cos da.

:)
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
prawdopodobnie sprzęglo

Zaczęty przez jawa 1234 Mechanika

15 Odpowiedzi
3530 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 06, 2007, 16:28:02
wysłana przez Makiel
7 Odpowiedzi
3028 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 09, 2013, 07:21:14
wysłana przez xepher
4 Odpowiedzi
2831 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 10, 2013, 16:56:47
wysłana przez Kanter
31 Odpowiedzi
8765 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 11, 2013, 13:46:16
wysłana przez Dorian
8 Odpowiedzi
3347 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopad 09, 2016, 00:17:45
wysłana przez patriko