Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Grudzień 08, 2019, 21:58:14
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: buraczana 634-7  (Przeczytany 2140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 948
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ 251 z wozem
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 29, 2019, 20:40:03 »

W Czechach do 634 sprzedaja plastykowa przelotke:
http://www.partdeck.cz/index.php?route=product/product&path=111_115&product_id=5545
Nie wiem czy takie byly oryginalnie w tym modelu Jawy i to raczej cos innego niz podaje Blenders.

Dzandzoj

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 17
  • Dobrze to już było
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 29, 2019, 22:03:21 »

Chyba chodzi o to,
Zapisane

Blenders

  • Laureat "Krzywej Korby" 2012
  • Global Moderator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 820
  • Bibliotekarz
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 29, 2019, 22:22:58 »

Yabaman ta co pokazałeś jest od 638, Dzandzoj dokładnie o to mi chodzi.

Do pełni szczęścia jeszcze org klakson i nie połamany kubek obrotka i pokrywa kontrolek bez dziurki.

Wiem że się czepiam już tak mam, mnie osobiście tego by brakowało, a Ty zrobisz jak chcesz.

« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2019, 22:27:06 wysłana przez Blenders »
Zapisane
Jawa 634-7 (Pełne Vape 12V) 83r
Čz 472.5 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 85r
Čz 487.4 (Zapłon Janka 6V) 93r
Wsk 125 M06B3 Bąk (Cdi Saviera 12V) 77r

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 948
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ 251 z wozem
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 29, 2019, 23:52:34 »

A wiec w Partdeck.cz wprowadzaja w blad.
W katalogu czesci do 634-7 tez widac ten metalowy uchwyt ale niezbyt dokladnie.

marcys

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • ST1100
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 30, 2019, 20:29:20 »

Blenders o tych "wadach" które wymieniłeś wiem doskonale...ale to już są detale które w 5 min idzie zrobić tylko $...są ważniejsze wydatki w tej chwili
Zapisane

marcys

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • ST1100
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 18, 2019, 11:52:08 »

Projekt velorex 562 rozpoczęty. Gwinty mocowania ramy zostaly juz zregenerowane, a cala metalowa armatura czeka na piaskowanie i cd pras slusarskich typu spawanie pęknieć, reanimacja uszu ścisku rury itp. Teraz czas na gondole - stan jak widac na zdjeciach :-)
Mam tylko problem z fotelem, a wlasciwie jego brakiem. na tym etapie musze miec juz przynajmniej zarys fotela i kurcze nie wiem jak do tego podejsc. podpowiedzcie mi prosze :
1. jak jest mocowany fotel do gondoli? on jest wsparty na jakiejs ramie czy siedzisko jest przykrecone bezposrednio do podlogi wozka?
2. opacie fotela po otwarciu kluczyka jest lamane na jakims zawiasie czy moze wyciagane w calosci??
3. jaka jest wysokosc siedziska i oparcia? jaki kąt pomiedzy siedziskiem i oparciem? idealie jakby ktos mial dokladne foto jak to jest realizowane....dzieki :-)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2019, 12:05:20 wysłana przez marcys »
Zapisane

marcys

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • ST1100
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 18, 2019, 12:09:21 »

Part 2
Zapisane

marcys

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • ST1100
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 18, 2019, 20:52:27 »

Part 3
Zapisane

Cezeta

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • mam tych motórów trochu :D
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 27, 2019, 12:24:15 »

Odkopie :) A czy ten model jawy jest w jakis sposób mniej spotykany czy cos? Bo na ogłoszeniach piszą o nich jak o unikatach wiec nie wiem
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

marcys

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • ST1100
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 27, 2019, 20:20:35 »

wiesz co, nie wiem czy jest jakims białym krukiem czy nie, moja jest wersja exportiwa na ZSRR,  ma lakier metalik, trochę chromu to chyba tyle z jej indywidualizmu
Zapisane

Cezeta

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • mam tych motórów trochu :D
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 27, 2019, 23:15:28 »

Chodzi mi dokładnie o model 634.7 prawie taka sama
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2692
  • Smoczyciel
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 27, 2019, 23:18:03 »

Bo na ogłoszeniach piszą o nich jak o unikatach wiec nie wiem
Kolega serio wierzy we wszystko co napiszą w "ogłoszeniu"?
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

Cezeta

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • mam tych motórów trochu :D
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 28, 2019, 14:20:37 »

Pytam, bo poprostu ciekawi mnie ten model, a informacji o tym modelu mało w internecie. A nie chce zasmiecac forum bezsensownym wątkiem.
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2692
  • Smoczyciel
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 28, 2019, 14:50:23 »

Pytam, bo poprostu ciekawi mnie ten model, a informacji o tym modelu mało w internecie. A nie chce zasmiecac forum bezsensownym wątkiem.
Proszę bardzo
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

michal_t

  • elektronik
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 103
  • Jawa 638.5 delux Wrocław
Odp: buraczana 634-7
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 28, 2019, 15:00:13 »

Cytuj
Odkopie :) A czy ten model jawy jest w jakis sposób mniej spotykany czy cos? Bo na ogłoszeniach piszą o nich jak o unikatach wiec nie wiem
Jedynie rzadziej spotykane (i trudniej dostać używane) są błotniki w chromie i ewentualnie bak bez otworów na przykręcenie emblematów (wersja z naklejką, czyli tzw "tęczówka"). Myślę, że chromy mogą sprawiać wrażenie wersji bardziej luksusowej.

Reszta to Jawa jak każda inna.