Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Kwiecień 24, 2019, 11:14:01
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic  (Przeczytany 1632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gain

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 19
  • CZ 175 typ 477 1974
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 25, 2019, 17:52:33 »

Z chęcią zobaczę jak to rozwiązałeś.
A jakieś pomysły odnośnie tych okienek? Ktoś coś? Zrobili by coś takiego celowo?
Zapisane

Adam112

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 84
  • Cz-Jawa
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 25, 2019, 18:06:36 »

Dzwoniłem do kolegi który ma taki silnik luzem(kupiony razem z Cezetą 477 od forumowego kolegi andree),zeby zdjął głowicę i sprawdził jak w dolnej pozycji wygląda odsłonięcie okienek. Z tego co mówil jest podobnie jak u Ciebie.
Zapisane

Gain

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 19
  • CZ 175 typ 477 1974
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 25, 2019, 18:48:49 »

Dzięki Adam kolejny raz za pomoc :) będę pamiętał.

Pytanie jak bardzo taka wystającą krawędź tłoka wpływa na pracę silnika (podejrzewam, że minimalnie) i czy warto to korygować.
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 854
  • 638.1+562.10; 362 Californian
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 25, 2019, 19:44:42 »

Tlok nie kosztuje majatek, mozesz kupic dwa i jeden podpilowac tak, aby okna otwieraly sie calkowicie.

azbescik2

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 493
  • w moich rękach od 99 r
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 26, 2019, 12:07:20 »

Tutaj na szpilke dla wzmocnienia i uzyskania super sztywności można dodać tuleje między nakrętki
Zapisane
    Status GG

Adam112

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 84
  • Cz-Jawa
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 26, 2019, 13:51:51 »


Pytanie jak bardzo taka wystającą krawędź tłoka wpływa na pracę silnika (podejrzewam, że minimalnie) i czy warto to korygować.


Wydłużenie czasu otwarcia okien powinno przynieść poprawę wymiany ładunku. Warto też wtedy pobawić się płaszczem tłoka w celu wydłużenia czasu otwarcia okna ssącego.
Zapisane

baca 477

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • CZ 175/477-w ciągłym użytku
Odp: CZ 175 477 - budowa budżetowej wyścigówki do Pucharu Polski Classic
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 27, 2019, 22:46:25 »

Troszke już tym modelem Cz-tki zrobiłem przebiegu więc dodam tylko jeszcze jedna radę :).Ten silnik ma łożyska wału smarowane od skrzyni biegów,więc warto porządnie wyczyścić kanał smarujący albo go troszkę powiększyć jak ma być więcej "kucy".Polecam także na wał simmeringi dwuwargowe.Życzę wytrwałości w modyfikacjach tego motorka.
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
18 Odpowiedzi
5230 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Styczeń 20, 2012, 23:01:31
wysłana przez _Wujek samo Zło_
11 Odpowiedzi
3906 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 14, 2012, 21:23:22
wysłana przez kichau
2 Odpowiedzi
975 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 12, 2013, 10:12:34
wysłana przez czlowiekspider
20 Odpowiedzi
3468 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 18, 2013, 17:09:51
wysłana przez suchy
25 Odpowiedzi
3527 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Styczeń 27, 2017, 19:45:13
wysłana przez jarconbubu