Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Grudzień 15, 2018, 11:28:23
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Jawa 638 - po kapitalce silnika, nie daje z siebie 100%  (Przeczytany 684 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rozztocz

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2267
  • Smoczyciel
Odp: Jawa 638 - po kapitalce silnika, nie daje z siebie 100%
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 23, 2018, 12:57:37 »

Jak coś robić to porządnie i od początku do końca.
Zrób porządek z elektryką, ogarnij gaźnik i musi być ok.
Jeśli gaźnik oryginalny wylatany to inwestycja w nowy ale porządnej jakości... Inaczej tego nie widzę
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

RadzioRDE

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: Jawa 638 - po kapitalce silnika, nie daje z siebie 100%
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 24, 2018, 18:56:02 »

Chciałbym ogarnąć wszystko na raz ale niestety budżet ogranicza :( . Jak na teraz sprawy mają się tak, wpadł nowy prostownik, wiec na obecna chwile wszystko z elektryki jest z głowy, stary gaźnik udało się odratować była to droga przez mękę ale jest postęp. Postęp jest taki ze Jawa już ma ochotę jechać ALE nie do końca oczywiście. Pracuje w całym zakresie obrotów, ale przy jeździe na małym otwarciu przepustnicy słychać jak prawy gar trochę szatkuje podczas gdy lewy już równomiernie buczy, da się odczuć lekkie szarpanie. W gaźniku iglica na górnym rowku (najuboższa mieszanka) i śruba wykręcona o 1 obrót (czyli w sumie
maksymalne nastawy gaźnika na docieranie). Świece nowe, zapłon ustawiony do czujnika zegarowego bez żadnych problemów. Zaraz po wrzuceniu starego gaźnika trasa 60km turystycznej jazdy i objawy wyzej opisane ustąpiły po wykręceniu śruby na 1,5 obrotu czyli już wartość jakby po dotarciu wiec odpada to w moim przypadku. Wlasciwie pola do manewru nie zostało dużo, możliwe żebym przeoczył coś w gaźniku co może zbytnio wzbogacać mieszankę? Aaa No i świece obydwie suche czarne. 
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2013
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Jawa 638 - po kapitalce silnika, nie daje z siebie 100%
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 24, 2018, 20:46:53 »

Weź Pan ustaw poziom paliwa w komorze pływkowej, a najsampierw to sprawdź zaworek iglicowy. Jak masz iglicę na najwyższym rowku to iglica się chowa w rozpylaczu czyli masz uboższą mieszankę, to samo ze śrubą regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Wykręciłeś ją czyli dałeś więcej powietrza.
Zapisane
    Status GG
Mowa jest srebrem, a milczenie złotem.

art. 51 § 1 k.w.
 Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

RadzioRDE

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
  • Jawa 350/638 '91r
Odp: Jawa 638 - po kapitalce silnika, nie daje z siebie 100%
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 25, 2018, 17:51:04 »

Paliwo w komorze pływakowej było ok, zakręciłem w gaźnik dysze główną 80 zamiast 92 i chodzi elegancko obydwa gary chodzą równo, zbiera się bez zająknięcia.
Zapisane
  • Jawa 50 Mustang '83r
  • Router WS 50 '11r
  • Jawa 350/638 '91r.
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
20 Odpowiedzi
3655 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 21, 2006, 21:00:52
wysłana przez AndrewS
10 Odpowiedzi
2115 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 03, 2009, 22:19:25
wysłana przez Jawsim
18 Odpowiedzi
4271 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 04, 2012, 16:48:52
wysłana przez Choyrack
15 Odpowiedzi
3010 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 17, 2012, 21:29:49
wysłana przez cdsoftware
12 Odpowiedzi
3057 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopad 02, 2013, 20:17:11
wysłana przez SONY