Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Październik 21, 2018, 13:27:09
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Garaż(e) Grega....  (Przeczytany 3292 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 25, 2018, 21:27:26 »

Jak mi się silnik w Jawie skończy(albo będzie mi się nudzić i rozłożę silnik, jak to czasami miewam:P) to również wyszkiełkuje, naprawdę dupę urywa:) w Sumie w Ogarku moim też można zaszaleć ze szkiełkiem....
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 26, 2018, 23:18:26 »

Zwracam się do Was z prośbą o radę - w miejscu zaznaczonym na fotografii ciągle cieknie paliwo. Nie pomogła wymiana uszczelki na dedykowaną do tych kraników, origni o różnej grubości i wymiarze niewiele dają, dokręcić mocniej kranik lub nakrętkę nic nie daje. Dziury w baku nie mam ani w otworze na kranik. Jakieś pomysły jak to cholerstwo uszczelnić?
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Człowieklasu

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 111
  • Jawa 350 638.0 '88
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 27, 2018, 05:43:36 »

Ja kiedys w wsk uszczelniałem ten gwint na pakuły i trzymało elegancko
Zapisane
Była Motorynka, Wsk125 '78, Wsk175 '85, CZ350 472.6 '89 jest Jawa 350 638.0 '88 i Wsk175 '80

azbescik2

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 436
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 27, 2018, 07:15:15 »

Jak kolega wyżej pakuły ( nie teflon)i z dzieci na dzieci będzie ewentualnie jakaś pasta przesmarowac jeszcze pakule oczywiście bezkwasowa
Zapisane
    Status GG

Masselo

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • JAWA 350 638,1
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 27, 2018, 19:36:09 »

Oodkrec i zobacz czy gwint i czoło nie ma zadnej zadry, popraw pilniczkiem i tj mówią wyzej nowa uszczelka i pakuła
Zapisane

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 767
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 28, 2018, 19:52:20 »

Jeśli masz kranik obecnej produkcji to ma prawdopodobnie nie osiowo wykonany gwint.
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 28, 2018, 21:52:31 »

Tak, kranik obecnej produkcji. Czy przypadkiem nieosiowy gwint nie będzie chciał się dokręcić z oporem? U mnie to naprawdę luźno kręci....
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2018, 22:08:04 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 767
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 29, 2018, 20:09:17 »

Masz tam dwa gwinty jeden prawy drugi lewy.Jezeli któryś z nich jest wykonany nie osiowo nie uzyskasz równej powierzchni styku kranika i zbiornika.Spróbuj uzyć tej nakretki z kranika z oryginału.
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 29, 2018, 22:05:52 »

A, to miałeś na myśli:)
Niestety, nie mam nakrętki z epoki. Nie mniej zacznę takiej szukać, dziękuje za podpowiedź, nie pomyślałbym nawet o braku osiowości gwintu:)

Pakuły zamontowane, póki co sucho

Chciałem dzisiaj wymienić okładziny cierne w przednim kole w Jawie 350 TS. Do naklejenia okładzin wysłałem szczęki z wózka Velorexa. Niestety, średnica otworów mocujących do tarczy kotwiczącej w Velorexie wynosi 10 mm, w przednim kole Jawy średnica ta wynosi 12 mm. Prace ograniczyły się do wydmuchania zanieczyszczeń kompresorem, ponownego montażu i regulacji przedniego hebla. Poniżej fotka tarczy kotwiczącej od Velorexa
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2018, 21:37:25 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 14, 2018, 22:25:22 »

Trochę pobalowałem zaniedbując swój garaż, ale już wszystko wróciło do "normy". 2 tygodnie czystych rąk należą do przeszłości XD
Będąc na weselu spotkałem ciekawy wóz dla pary młodej:)


W Warszawie w Pekińczyku(Pałac Kultury i Nauki) jest wystawa Perełek Motoryzacji PRLu. WSKi,SHLki, Komar, Chart, Sokół, CWS, Maluszek. Warto zajrzeć:)














Od kilku dni zaczęło mi sprzęgło w Jawie świrować - sprzęgło mi "uciekało" - klamka sprzęgła zwiększała ciągle luz, przez co oczywiście ciągnął mi motorek na sprzęgle. Wymiana linki sprzęgła+wymiana popychaczy na początek powinna rozwiązać problem. Przy okazji szybki przegląd sprężyn, kosza sprzęgła, zabieraka, tarcz sprzęgła i docisku - żadnych zmian. Wszystko "proste", wyciskanie docisku przebiega prawidłowo. Jak dalej sprzęgło będzie uciekało zainteresuje się automatem sprzęgła, nie wykazuje on luzów. Popychacze ponoć hartowane, nie powinny znikać w oczach :P


A propos sprzęgła - w jawach 50 nie polecam śruby z linku poniżej. Zaledwie pół roku wystarczyło na rdzę i złamanie śruby w wysprzęgliku.... Demontaż prawej pokrywy, wybicie prowadnicy, wykręcenie złamanego wkręta zajęło mi dobre 20 minut. Zwykła śruba imbusowa z nakrętką M6 spełnia swoją rolę o wiele lepiej niż dostępne obecnie wkręty regulacyjne.
https://5.allegroimg.com/s1440/01d5e0/d69cfa3c421b8245166b024d3d35


Oprócz złamania wkręta regulacyjnego licznik zaczął wskazywać prędkość o wiele za niską. Winowajca - zużycie plastikowej przekładni. Dodatkowo niezbyt delikatny demontaż przez poprzedników zakończył żywot okrągłego "krążka". Metalowa tulejka, kilka podkładek rozwiązała problem braku ślimaka prędkościomierza w przednim zawieszeniu. Poszukuje do Ogara metalowego krążka, który blokował przekładnię ślimacznicy. W sumie chętnie kupię cały sprawny ślimak do Ogara pod koło 17 cali.

Velorex nadal czeka na zakończenie prac przy Fordzie. Póki co mam prawie wszystkie mocowania do ramy, brakuje mi jednego, pokazanego na fotce z prawej strony. Może ktoś ma na sprzedaż? :)

https://img01-olxpl.akamaized.net/img-olxpl/724110069_3_644x461_velorex-562-mocowanie-wozka-kompletne-czesci-motocyklowe.jpg
« Ostatnia zmiana: Sierpień 14, 2018, 22:40:55 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 19, 2018, 22:51:40 »

Dzisiaj zająłem się wreszcie dwoma garami. Jawa otrzymała nowe nakrętki głowic(wcześniej miałem nakrętki o zakresie M8-M9 o szerokości 14-16 mm). Swoją drogą polecam miskę magnetyczną - gumowa podkładka pozwala na "montaż" na dowolnej powierzchni stalowej motocykla bez obawy o porysowanie lakieru, dodatkowo wszystkie śruby, nakrętki, klucze nasadowe "utrzymuje" miska nawet po przekreceniu jej do góry dnem Jak na 9 zł cholernie przydatne narzędzie:)


Kolejny trik: mocno zużyte dysze w gaźnikach najczęściej można odkręcić... szpachelką:) Duża powierzchnia szpachelki w połączeniu z pewniejszym chwytem gwarantuje demontaż dysz bez uszkodzeń.


Nie znalazłem tutaj tego patentu, a często ostatnio padają pytania o montaż kopki w jawie 50. Sprawa prosta - ustawiamy wałek startera w prawidłowej pozycji, przekręcamy do przodu jak ma to miejsce podczas kopania silnika i opieramy kopkę o wkręconą śrubę metryczną M8. Spokojnie składamy silnik, nie ma obaw o ustawienie kopki względem karteru.


Ostatnia ciekawostka - wał po regeneracji, nowe łożyska FAG, ale jedno z nich niestety felerne:) Po zakupie drugiego łożyska nie było takiego problemu.
https://www.youtube.com/watch?v=XUO8zIKyRX8
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2018, 00:04:56 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 30, 2018, 17:24:39 »

Praca przy silnikach nie byłaby taka ciekawa,gdyby nie dziwne rzeczy...
Wał Czechosłowacki, po regeneracji. Sworzeń nowy, łożyska nowe a jednak coś nie tak:)
Oba łożyska mają takie same wymiary z dokładnością, z jaką mierzą narzędzia wyposażone w noniusz. Gdyby nie zbieg okoliczności posiadania kilku jawek w remoncie i możliwość podmiany łożyska chyba już bym połowił silnik z podejrzeniem złego wymiaru główki korbowodu...
https://youtu.be/gs0uodGG5jw

Dziwne, drugie łożysko pozostawione do dokładniejszych pomiarów, przez 6 lat grzebania nie zdarzyły mi się łożyska o złym wymiarze.. Niestety, nie posiadam w odpowiednim zakresie narzędzi wyposażone w śrubę mikrometryczną, łożyska muszą czekać na pomiary aż pojadę do trójmiasta.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2018, 17:42:05 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

havana

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 21
  • Jawa 634-7 1982, 12v
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 30, 2018, 20:28:03 »

Skąd tam się imbusy wzięły?  :P  mała profanacja
przejrzałem cały wątek jeszcze raz wszelki wypadek.
Z tego forum się nauczyłem, że stare części są niejednokrotnie lepsze niż nówki made in WTF, zamiast kupować z gmoto czy 4motor czy inne takie do starych skrzynek zajrzałem i powyciągałem co lepsze.


Podejrzewam, że żeby popracować w garażu to połowę wyciągasz, robisz miejsce do pracy a na koniec dnia chowasz.


Napisz priva co za fury robisz. ja się nie bawię bo nie mam miejsca ale coś małego myślę przygarnąć.
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 30, 2018, 20:48:18 »

Życzenie klienta. U mnie w każdym motorku też imbusy. Wszędzie. Biorę ze sobą zestaw imbusów, klucz do świec typu rurkowego+pokrętło do niego i wszystko mogę zrobić. Klucz do świec może robić za dodatkową dźwignie, jakby imbusy ciężko szły. Nawet śruby mocujące pokrywę pływakową w moim Ogarze 200 to też imbusy:P
Samochodów nie robię i raczej nie zacznę. Nie mam miejsca, dopiero kończę swojego Forda ratować przed rudą. Wystarcza mi trupy z warsztatu obok, gdzie pracuje....
Łożysk nie kupuje z gmoto jackomotrs czy www.inna_hurtowania_pod_inną_nazwą_ale_z_tymi samymi_częściami.pl. Ograniczam się do takich rzeczy, jak nakrętki, podkładki typu pod nakrętkę zębatki zdawczej, zestaw naprawczy gaźników czy wodziki. Łożyska zamawiam z TLC Szczecin. Głównie FAGI(te "oryginalne"), chociaż jeden z właścicieli zażyczył sobie NTNy do Dezameta....

"Podejrzewam, że żeby popracować w garażu to połowę wyciągasz, robisz miejsce do pracy a na koniec dnia chowasz." - bywa i tak:) Najgorzej jak pada i nawet nie mam jak za bardzo motocykli wystawić na dwór, wówczas nie powiem, upierdliwe to jest. Silniki do 125 cm3 zazwyczaj "obsługuje" na stole lub w stojaku. Gorzej, jak mam robić 250 czy serducho z Jawy, wówczas bez wypychania wozu nie ma jak cokolwiek poważniejszego od demnotażu pokryw bocznych zrobić
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2018, 20:50:41 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 02, 2018, 13:38:52 »

Czy ktoś z szanownego grona Jawerów orientuje się, gdzie mogę nabyć w Polsce takie śruby do automatu zmiany biegów Jawa 50? Może znacie oznaczanie według PN?
Wbrew pozorom śruba ta jest dosyć istotna - mniejszy łeb śruby pozwala na zmianę biegów ale jednocześnie blokuje "ramię" aparatu nie dopuszczając do uszkodzeń podczas zmiany biegów na siłę. Można oczywiście wkręcić zwykłą śrubę metryczną o niższym łbie, ale wówczas nie będzie zabezpieczenia przed nieumyślną zmianą biegów.

https://www.motoren.sk/imgcache/c-item-3017--dorazova-skrutka-automatuzinok---jawa-50.jpg
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Maniolo_LD

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 02, 2018, 21:15:27 »

Zerknij na DIN927
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 02, 2018, 23:12:30 »

W Jawie przestało "uciekać" sprzęgło, o którym wcześniej wspominałem. Wystarczyło u tokarza dorobić nakręteczkę.


Za to w ogarze znowu cieknie kranik. Chyba pora na na wytoczenie nowej nakrętki....
Zastanawiam się również nad zbiornikiem w swojej 638.0. Po 3 latach zaczął pojawiać się wyciek paliwa blisko akumulatora, na zimę chciałbym to ogarnąć. Jak u siebie naprawialiście nieszczelność zbiornika? Coś lepszego niż spawanie?

Właściciele motorowerów nigdy nie przestaną mnie zadziwiać.... Jeden skarżył się na "nie działającą skrzynię biegów lub sprzęgło". Po demontażu prawej pokrywy ujrzałem "ciekawy widok"...

Metalowa przekładka nie miała w ogóle "frezów" :) Właściciel gdzieś wyczytał, że zużycie "frezów" dyskwalifikuje przekładkę, ponieważ występuje o wiele szybsze zużycie kosza sprzęgłowego/zabieraka sprzęgła. Uznał, że po usunięciu problemu jakimi są wyklepane "ząbki" pozwoli na dalszą eksploatację przekładki sprzęgła :P

EDIT: W jawie 50 znalazłem w pokrywie taką blaszkę. Nie wiem, w jakim celu została ona umieszczona, pierwszy raz się z nią spotykam. Wygląda jak dystansowa podkładka stosowana w Simsonach pomiędzy łożysko a uszczelniacz wału. Na schematach nigdzie jej nie widzę, komuś przychodzi do głowy jaką rolę owa podkładka pełni?


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2018, 18:35:30 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 27, 2018, 07:41:41 »

Wyciek z kranika w Ogarze zażegnany - tokarz wytoczył mi podkładkę z policzegośtam. Ponoć stosuje ten materiał w hydraulice i ponoć się sprawdza. Na zimę muszę się uporać z nieszczelnościami zbiorników w Jawie i w Ogarze. Jawa standardowo przecieka w okolicy tylnego mocowania, Ogar natomiast przecieka na zgrzewie w okolicy przednich mocowań do ramy. Zbiornik w Jawie spawałem 2 lata temu, jak widać na długo nie miałem spokoju. Czym Wy uszczelniacie owe mocowanie w Jawach?

Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Misiek89gdz

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 15
  • Jawa 50 mustang 78'
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 27, 2018, 10:31:44 »

Pod ta blaszka w kapie masz oring, blaszka go dociska.
Zapisane

STÓWA

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 663
  • Ile to już lat ?
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 27, 2018, 13:55:51 »

Jawa standardowo przecieka w okolicy tylnego mocowania, Ogar natomiast przecieka na zgrzewie w okolicy przednich mocowań do ramy. Zbiornik w Jawie spawałem 2 lata temu, jak widać na długo nie miałem spokoju. Czym Wy uszczelniacie owe mocowanie w Jawach?


A masz zamontowane gumowe odbojniki na ramie w miejscu gdzie siedzi tył zbiornika? Jak ich nie masz to możesz sobie spawać w nieskończoność.....https://allegro.pl/jawa-350-ts-guma-mocowania-zawieszenia-zbiornika-i7520726246.html
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2018, 13:58:17 wysłana przez STÓWA »
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 27, 2018, 15:56:52 »

Pod ta blaszka w kapie masz oring, blaszka go dociska.
Znasz wymiar oringu? Po demontażu blaszki nie było żadnego oringu na wzór. Gdzie dokładnie ten oring ma być zamontowany? Nie mam żadnego podtoczenia w pokrywie na uszczelnienia....

Stówa - oczywiście, że mam owe odbojniki:) Po każdym demontażu siedzenia kontroluje również, czy się nie obróciły i bak nie przenosi wibracji.
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

STÓWA

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 663
  • Ile to już lat ?
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 27, 2018, 18:40:04 »

Musisz wyeliminować drgania zbiornika maksymalnie jak się da a wtedy jest szansa że dłużej to spawanie wytrzyma.
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 842
  • Jawa 350 TS '88 Ogar 200 '88 Escort '00
    • www.Greg92.pl
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 27, 2018, 21:13:58 »

Spawanie samo w sobie wystarczy czy używacie jeszcze jakiś mas uszczelniających?
Zapisane
Kupię wydechy do Jawy 638.0
Poszukuje przyczepki Pav
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Rozztocz

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2230
  • Smoczyciel
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 27, 2018, 21:44:46 »

Spawanie samo w sobie wystarczy czy używacie jeszcze jakiś mas uszczelniających?

Samo spawanie nie wystarczy. Musi być jeszcze dobry spawacz...
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

Adam112

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 42
  • Cz-Jawa
Odp: Garaż(e) Grega....
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 27, 2018, 22:03:09 »

Kiedyś w wsk skleiłem pęknięty zbiornik poxyliną i trzymało. To samo w ursusie( maska przetarła zbiornik) trzyma już dobre 10 albo więcej lat...
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
39 Odpowiedzi
1143 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 11, 2018, 20:05:47
wysłana przez Zysiu