Witam Was,
czytam temat i praktycznie każdemu z Was mogę przyznać po trochu rację.
1. co do pomyłek to były i będą - każdemu z nas czasami się nie raz taka zdarzy. Od momentu uruchomienia na początku tego roku nowego sklepu czyli
www.4motor.pl w znacznym stopniu sprzedaż i realizacja zamówień została poprawiona.Ogromnym plusem strony
www.4motor.pl jest sklep zsynchronizowany z programem magazynowym, czyli jeśli na stronie jest dany produkt dostępny to znaczy że jest on od ręki w naszym magazynie. Produkty dostępne na sklepie są zawsze w takich samych ilościach jak na stanie magazynu. Jeżeli czegoś nie ma na magazynie to po prostu nie można danego produktu dodać do koszyka. To dla Was jest ogromnym plusem.
Sprzedaż na Allegro jest to całkowicie odrębna sprawa i dla takich jak my bardzo skomplikowana. Żeby stany na Allegro zgadzały się zawsze ze stanem magazynowym to niestety musielibyśmy tylko siedzieć przy kompach i tylko co chwila ileś aukcji zakańczać i co chwilę ileś wznawiać. Dla tego też na Allegro nawet znacznej części towarów nie wystawiam bo nie ma na to czasu. Allegro niestety nam pracy nie upraszcza tylko co chwilę utrudnia. Najchętniej sprzedaż towarów przez Allegro byśmy zakończyli. A jeszcze do tego co chwila ktoś dzwoni i chce składać zamówienia przez telefon - to jeszcze bardziej nam wprowadza bałagan. Dlatego też proszę jak najwięcej osób żeby nie składać zamówień przez telefon ani przez maila tylko przez
www.4motor.plWtedy też będzie porządek z realizacją zamówień taki jak powinien być.
2. Druga sprawa to taka że nie ma ludzi do pracy, sam chętnie bym przyjął do pracy kogoś kto się na tej branży dobrze zna. W naszej firmie jestem tylko ja i dziewczyny które pakują paczki, niestety nie mam możliwości wymagać tego od nich że muszą się znać bo jest to w ogóle nie realne. Sam osobiście robię tyle co mogę (pracy jest bez końca) ale wystarczy że dziewczyny się pomylą, np. klient zamawiał 2 łańcuszki sprzęgłowe a dziewczyny spakowały odruchowo 1 sztukę. Takie telefony otrzymuję nie raz i niestety w internecie spada wszystko na mnie. Ja za takie sytuacje mogę tylko przeprosić i oczywiście zawsze natychmiastowo dosyłamy braki.
Przecież nie jest w naszym interesie żeby się mylić bo to są dla nas niepotrzebne dodatkowe koszty.
3. Pracy sam ma mnóstwo i jak czasami zapomnę o czymś to po prostu proszę o przypomnienie.
W razie pytań bądź lub wszelkich uwag proszę zawsze o kontakt.
pozdrawiam
Łukasz