Jawolotmen jest mi bardzo miło że mogłem doradzić co do Zlotu to zapisałem się na wiosenny tylko czy zdrowie pozwoli
no ale mam taki zamiar i chęci
. Dzisiaj zabrałem się za lewą stronę wału IŻ-a że miałem pytania na pw odnośnie tej nieszczęsnej podkładki łożyskowej więc na niej się skupiłem i jak się doda dwa + dwa to zawsze wyjdzie cztery, do rzeczy , czyli ktoś wpadł na pomysł zatkania kanału smarującego łożysko środkowe ,walcowe oraz podkładkę , podkładka jest na stałe dociśnięta do smeringu zewnętrzną powierzchnią a zarazem wewnętrzną powierzchnią dotyka bieżnię wewnętrzną łożyska więc powinna być smarowana tak jak i łożysko mieszaniną paliwowo olejową z komory korbowej czego było brak
i dla tego była nagminnie wycierana na ostatnim zdjęciu jest pokazane w jaki prosty sposób można wyeliminować tą wadę , ja poszedłem o krok dalej i zrobiłem wkładkę oporową w której są zamontowane dwa simeringi typowe oraz tulejkę na czop żeby simerini nie wycierały czop wału ta tulejka jest też tulejką oporową między łożyskiem wewnętrznym i zewnętrznym
myślę że to rozwiązanie zda egzamin no i podkładka łożyskowa stała się zbędna
reszta jest na zdjęciach oraz opisach
.