Więc tak , dorobiłem dzisiaj parę uszczelek z odpowiedniego materiału
bo te które kupiłem w komplecie nie nadają się do niczego jedynie na wzór
co do tłoka , dzisiaj zrobiłem testy tego nowego tłoka z szlifierzem , tłoki zostały nagrzane do temperatury 180 st Celsjusza i tłok nowy zwiększył swój wymiar zewnętrzy o 12 setnych milimetra a tłok oryginalny o 14 setnych milimetra co przy średnicy tłoka 72,5mm jest na korzyść tego nowego
biorąc pod uwagę owal tłoka 0,3 dziesiąte milimetra ma to działać
więc cylinder został do zrobienia szlifu , zamki nie wypadły i są rozmieszczone na tłoku dokładnie tak jak w oryginalnym starym z dokładnością do 1 dziesiątej milimetra , tak dla porównania tłoki oryginalne do wsk 175 cc przy takiej temperaturze rozszerzają się od 7 do 8 setnych milimetra z tym że średnica tłoka jest dużo mniejsza
a jak będzie w eksploatacji się zobaczy
sprawdziłem co mogłem bo koledzy trochę stracha mi narobili
, reszta jest na zdjęciach oraz opisach jak zwykle
udało mi się też kupić komplet kluczy za śmieszna pieniądze czyli 19 zł
brak jest czterech szt aby Jeż miał wypasione wyposarzenie z epoki
.