Marcin do komory spalania upychamy odpowiednią ilość sznura w moim przypadku był to sznur słuszny bo jeszcze z plecaka produkcji CCCP jaki jeździł ze mną na Jawie oczywiście na wyprawy wędkarskie na początku lat 90-tycych , ten sznur nam blokuje tłok opierając się na denku tłoka oraz głowicy jeśli jest go więcej niż wynosi pojemność komory spalania , odkręcamy co mamy odkręcić z wału potem wyciągamy sznur , oczywiście zostawiamy kawałek na wierzchu tak jak pokazałem na zdjęciu żeby nie trzeba było się potem jakąś pincetą ratować
. Patent stary jak świat a na pewno starszy ode mnie
.Pietras12v klej ze zdjęcia jest do klejenia okładzin hamulcowych ma wpisane na etykiecie 300 stopni dopuszczalną temperaturę , ja osobiście na tym dokładnie kleju robiłem wirniki 12V do jawy i po 24 godzinach jest twardy jak szkło a zapalniczką go nie ruszy z tego co pamiętam ten klej jest produkowany w trzech rodzajach 100-180 i 300 stopni wytrzymałości i ceny są też rozbieżne ten do 100 czy 180 stopni kosztuje coś około 12 zł ten do 300 stopni 19 zł jak dobrze pamiętam . Zapomniałem nadmienić że w Rosji do tej pory nie ma obowiązku jazdy na światłach motocyklem w dzień to i alternator jest lichy
.