Żeby nie było że nic się nie robi
,powiem więcej od ok miesiąca znowu się jeździ,jednak aby zachować porządek w temacie kilka informacji:
jako że nie byłem zadowolony z Czeskiego łańcucha "gold",postanowiłem wypróbować japoński łańcuch RK 428H-cena korzystna 78 zł-szyty na miarę ( 126 ogniw),mam nadzieję że dłużej wytrzyma
:
Niestety do ponownego lakierowania musiał pójść tylny błotnik,poprawiałem też zabezpieczenie antykorozyjne Tectylem 190 black:
Nie będę opisywał całej procedury ponownego składania motocykla,najwięcej jak zwykle było zabawy z elektryką,jednak doszliśmy do porozumienia i wszystko działa jak powinno,ze zmian w elektryce to masa przykręcona w miejscu mocowania zbiornika paliwa od TS ( dorobiona szpilka fi 8 zakończona stożkiem [wbija się w ramę od środka],natomiast w miejscu przykręcania oczek masy szpilka jest fi6 ),nowy schowek na akumulator od modelu 640 ( wchodzi większy aku):
Po poskładaniu motocykla,trzeba wszystko na nowo zarejestrować w ,więc najpierw z dokumentami do WK,gdzie wykupiłem tablice rejestracyjne tymczasowe:
z tablicami udałem się do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na przegląd oraz wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej:
ze stacji diagnostycznej ponownie w tym samym dniu do WK,gdzie dostałem dowód rejestracyjny tymczasowy oraz nowe tablice rejestracyjne,z WK prosto do PZU aby zmienić numery tablic oraz numer ramy w ubezpieczeniu,i tak oto w czwartek 24 lipca 2014 moja jawa gotowa była na wyjazd do Czech na 10 VSJ,po przyjeździe z Czech za kilka dni dostałem stały dowód rejestracyjny.