Odpowiadając na twoje pytanie to .........no nie wiem . ?Nie zastanawiałem się nad tym ale może być tak jak piszesz o ile podciśnienie jakie panuje w króćcu jest w stanie wyciągnąć więcej oleju niż poda pompa. Na jednym z filmów które zamieściłem na Y.u.u.b.E widać pęcherzyk powietrza który jest w drodze do króćca.I nie widać na nim żeby był jakoś niemiłosiernie ciągnięty do dolotu zanim nie otworzyłem dawkowania pompki na max.
Pierwsze testy Oilmaster-a drogowe za mną. Przy pierwszej rundzie z całkowicie "suchą" benzyną w zbiorniku przy temperaturze powietrza ok 20 kilka stopni po przejechaniu 10 km z okolic lewej strony silnika dało się usłyszeć nie występujący wcześniej dziwny szum. Wbiłem na stację benzynową i dolałem ok 100 ml oleju na 10 l benzyny .Tak profilaktycznie . Szum nie ustał ale też się nie powiększył .Sprawdziłem pierścienie ,patrząc przez okno wydechowe, ale nic się nie stało . Silnik nie był remontowany i stał przez kilkanaście lat nie ruszany więc moje podejrzenie padło na łożysko które mogło się po prostu "wypłukać "z korozji i pojawiły się te dźwięki . Na Takim systemie smarowania przejechałem już ponad 150 km i nic się nie dzieje a wydaje mi się że szum zaniknął. Jedno co zauważyłem to że "smuga kondensacyjna" pojawia się po przekroczeniu 120 km . Czyli wszystko wygląda prawidłowo przynajmniej na wysokich obrotach .Jedno co mnie martwi to możliwe jest że na średnich obrotach ,na tych przy których jeździ się 80 km/h , oleju jest zbyt mało . Zobaczymy co się będzie działo dalej.
Ktoś kiedyś deklarował się że może mi wydrukować króciec ,czy to jest nadal aktualne ?