Dzięki za poradę, szukałem sterownika który też steruje siłownikami sam, bo jest dużo takich które niestety da się tylko podpiąć pod fabryczny zamek. Np. proximy nie wmontuję, bo ona jedynie steruje sygnałem, musiałbym mieć wszystko w oplowskim oryginale i wtedy ze sterownikiem proximy miałbym po prostu pilota.
W ten weekend planuję rozprucie sporej części kokpitu bo mam sporo żarówek do zmiany jeżeli chodzi o pokrętła i zegary. Przy okazji rozpruję drzwi, wyprowadzę na prostą ten galimatias poprzednika, bo on doczepił do zamka waeco jeszcze "coś" nawet nie jest opisane, ma 8 cienkich przewodów. Przygotuję sobie elektrykę pod noxona reszta tylko tylko zaprawienie konektora i powinno działać.
Mój egzemplarz astry miał fabrycznie centralny zamek, w bagażniku też był siłownik ale ktoś go wmontował. Nie wiem jaka jest historia tego auta, od 2006r dopiero jest z Polski oryginalne pochodzenie to francja. Fabrycznie był sterownik kiekiert i została po nim jedynie wtyczka. Ten sterownik ciężko było ubić, nie wiem czemu ktoś go wyrzucił... Mniejsza z tym, siłowniki mam sprawne jedynie brakuje mi samego modułu.
Aha no tak, drzwi i tak mam do rozprucia bo coś tam jest źle zamontowane bo o ile pilotem dało by się te siłowniki sterować to ktoś nie podpiął mastera pod zamek - brak zwarcia/rozwarcia poprzez kluczyk w drzwiach, muszę zobaczyć jak tam było to w oryginale i w sumie nie wiem jak było to w waeco. To akurat sobie znajdę.