Z załączeniu porcja nowych fotek.
W ostatni weekend zabrałem się za demontaż starej prądnicy. Będzie montowany moduł CDI. Dodatkowo wyczyściłem gaźnik (był mocno zasyfiony) oraz filtr powietrza.
Będę musiał jeszcze dokupić nowe elementy, które wcześniej myślałem, że się uratują,:1. dwie części osłony lampy/licznika, bo niestety dolna jest pokrzywiona, a górna jest chyba od innego modelu, bo się nie zgrywają,2. kierownicę, ponieważ są głębokie przerysowania,
3. schowek na akumulator, bo ten mój jest niestety trochę rozwalony,
3. kompletna lampa przednia,
4. licznik.
i pewnie wiele innych
Poza tym mam do was następujące pytania:1. czy tylna lampa jest od jawy?
2. czy górny otwór w karterze (zaznaczony czerwonym kółkiem) jest większy od dolnego? Według mnie wygląda na to, że ktoś już grzebał z tym otworem i rozwiercał na większy, a potem gwintował.
3. czy lekkie wgniotki na baku (ok. 7 szt.) są do wyciągnięcia w taki sposób, że nie będzie śladu? Zastanawiam się czy wyciągać wgniotki i wspawywać jeden uchwyt baku do ramy czy jednak sobie darować i kupić nowy bak...
Kolejna sprawa to będzie odpalenie motocykla z nowym modułem cdi. Do tego będę jednak potrzebował rury wydechowej lewej wraz z lewym kolankiem. Tutaj albo kupię na początek jakiś pół-złom, aby tylko sprawdzić sprawność silnika albo kupię od razu dwie nowe rury chromowane. Obecnie mam jedną rurę i jedno kolanko, ale ich stan jest mocno średni.
Pozdrawiam