Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marzec 29, 2024, 06:20:49
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu

Autor Wątek: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik  (Przeczytany 24488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

radecki

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 0
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 16, 2016, 19:12:08 »

Możesz śmiało wrąbać od razu całą puszkę tego smarowidła do osłony :)


do osłony ? tak po prostu ? myślałem żeby nakładać po trochu na łańcuch przy zębatce silnika, w sumie to zawali pewnie całą wnękę przy silniku bo nie mam tej wewnętrznej osłony na zębatkę silnika


znalazłem parę wątków na temat osłony łańcucha i tam podobno są jeszcze jakieś ślizgi w osłonie ? nic takiego u mnie nie ma i zastanawiam się czy takie będą dobre ? bo wszędzie podpis że do jawy
http://sklep.4motor.pl/pl/p/SLIZGACZE-OSLONY-LANCUCHA-GUMY-JAWA-250-353-350-/2313
albo jeszcze takie
http://www.jawaczesci.pl/1398,slizgacz-oslony-lancucha.html


zauważyłem też że łańcuch ociera o osłonę ale podobno to normalne na postoju bez obciążenia ? z obciążeniem podczas jazdy będzie inaczej ? a może właśnie łańcuch powinien ślizgać się na tych ślizgaczach żeby nie ocierać o obudowę ?
Zapisane

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1785
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 16, 2016, 19:18:17 »

Zapomniałem że w CZ jest inna osłona, w Jawie poprostu delikatnie ściągam gumę od strony tylnej zębatki i ładuję smar kręcąc jednocześnie kołem.

W każdym razie nie żałuj smaru.

Takie ślizgacze mam w CZ 450, są mocowane na nity wewnątrz osłony. W CZ 472 nie wiem jak jest bo nie miałem takiego motocykla, ale pewnie będą pasować.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Bimberpołudnie

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 778
Odp: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 16, 2016, 20:02:47 »

Kup sobie spray do łańcuchów motocyklowych, ja polecam ippon. Jak łańcuchowi nie pożałujesz, to będzie bardzo długo tłusty
Zapisane

radecki

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 0
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik
« Odpowiedź #103 dnia: Listopad 16, 2016, 20:22:10 »

Zapomniałem że w CZ jest inna osłona, w Jawie poprostu delikatnie ściągam gumę od strony tylnej zębatki i ładuję smar kręcąc jednocześnie kołem.

W każdym razie nie żałuj smaru.

Takie ślizgacze mam w CZ 450, są mocowane na nity wewnątrz osłony. W CZ 472 nie wiem jak jest bo nie miałem takiego motocykla, ale pewnie będą pasować.


mam ściąganą gumę w połowie górnej osłony łańcucha, takie oczko, można by tamtędy nakładać smar ale wydaje mi się że wygodniej będzie na zębatce silnika, skoro takie ślizgi montowane są na nity to powinny być w tej osłonie chyba że ktoś je wcześniej wywalił, jeżeli są to łańcuch raczej nie powinien o nic obcierać prawda ? a obciera o dolną osłonę w miejscu w którym osłona leży na karterze
Zapisane

radecki

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 0
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik
« Odpowiedź #104 dnia: Listopad 19, 2016, 19:04:53 »

Panowie, wymieniony szczotkotrzymacz na nowy, wyglądał identycznie jak stary jeśli chodzi o wymiary, budowa taka sama, szczotki takie same z wyglądu tylko trochę jakby dłuższe albo bardziej wystawały ze szczotkotrzymacza, wydawało się że jest w porządku ale po paru km przejechanych na wolnych obrotach piszczy, wina wirnika ?
Zapisane

Paweł Świecie

  • Mapa jawerów-indianscout.
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 158
  • Jawa 638.1+Velorex562, Kawasaki VN 800 Classic
Odp: CZ 350 - odkopana po latach - poszukiwany mechanik
« Odpowiedź #105 dnia: Listopad 19, 2016, 19:59:41 »

Panowie, wymieniony szczotkotrzymacz na nowy, wyglądał identycznie jak stary jeśli chodzi o wymiary, budowa taka sama, szczotki takie same z wyglądu tylko trochę jakby dłuższe albo bardziej wystawały ze szczotkotrzymacza, wydawało się że jest w porządku ale po paru km przejechanych na wolnych obrotach piszczy, wina wirnika ?
Zdejmij stojan i obejrzyj pierścienie ślizgowe,jeżeli mają rowki w miejscu współpracy ze szczotkami może być że piszczą bo pracują bokami a nie czołową powierzchnią.
Zapisane
Motor bez wozu jest jak kobieta bez piersi-niby jeździć się da ale to nie to...
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
32 Odpowiedzi
10413 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 11, 2012, 09:34:20
wysłana przez jack63
6 Odpowiedzi
3916 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudzień 17, 2012, 18:15:27
wysłana przez Kurzyn
7 Odpowiedzi
3226 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 15, 2013, 07:14:27
wysłana przez Orzeszek
5 Odpowiedzi
4725 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 16, 2013, 00:44:12
wysłana przez kozulec
1 Odpowiedzi
1995 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 07, 2018, 18:06:21
wysłana przez janosikmz19822