Robie odkop
Czesci przygotowane do piaskowania / szkielkowania-polerowania oraz malowania.
Czesci do ocynkujuz poszly jak worca to wrzuce foty tak samo po piaskowaniu .
Zbiornik wysylam do kanuj do jego wyczysczenia jak i zabezpieczenia w srodku to przed piaskowaniem już zrobie . Powiedzieli ze 20zl za każdy 1 litr licza. Czyli przy 17 litrach wychodzi gdzies 340zl. Gwarancja 3 lata . Facet mowil ze w swoich motorach ma już o wiele dluzej i nic się nie dzieje.
Mysle ze wole raz a pewnie zpalacic niż czyscic , kupować, samemu probowac i tez nie wiadomo czy będzie tak jak bym chciał a u mnie jest bardzo dużo i mocnej rudej
A tutaj zdjęcia nowych części:
-Opony Nowe MITAS czeskie
-Obrecze chrom nowe czeskie
-Nowe szprychy - chrom
-Zadupek oryginalny czeski ale kupiłem kiedyś na zas i tak został i dalej będzie lezakowal.
Oczywiście części z odzysku ale jak najbardziej nadające się do dalszej eksploatacji
-Zadupek oczysczony chemicznie . O wiele lepszy efekt niż tarcie papierem, zchodzi wszystko i mamy podstawe do malowania jak z fabryki , czarne boczki akurat oryginalnie były w odlewie z czarnego plastiku.
Boczki na zbiornik sa oryginalne chociaż myslalem o nowych ale to już chyba nie to samo co te starej produkcji (tylko nie mogę znalesc blaszek tych podłużnych do tych boczków..gdzies podzialem..
)
Mysle tez o wymianie odblysnikow w kierunkach bo slabo wygladaja ale może tez nie ma być co nadgorliwym .
Ale wszystko etapami...
Wszystkie rozpieraki i sprężynki na bębnach będą w chromie .
Priorytetem jest postawieniem Jawy na Kola
Wiec etapami składam jak i szukam części
Temat trochę odswiezony wiec przypominam zamysl:
Stan oryginalności- jak najwięcej oryginalnych części- budowa motocykla z zamysłem "poprawek fabryki"- jak najlepszym jego udoskonaleniu przy pomocy cennych informacji na forum- czy to nadwozie czy tez silnik - rejestracja na zabytek- motor od niedzieli i to tylko w cieple i nie deszczowe dni