Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Kwiecień 18, 2024, 03:36:23
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)  (Przeczytany 9996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« dnia: Lipiec 08, 2016, 12:08:02 »

Witam

Po zarejestrowaniu Jawy czas na kompletna kapitalke . Co prawda przymierzałem się żeby jakoś ja uruchomić i pojeździć ale szkoda czasu i kasy żeby to było "a jakoś to będzie" .
Wiec pierwsze co zajmę się  rama i osprzętem. Silnik zostawiam bardziej na końcowy etap :)

Bede miał do was pare pytań, pewnie będzie ich dużo ale będę zadawal je etapami tak jak i etapami będę skladal motocykl :)

Jawa jest już  całkowicie rozebrana - w mak.

Oczywiście będę musiał kupić troche części bo nie wszystkie się nadają ale widziałem na stronie IMPOL Jawa - ze posiadają  praktycznie wszystko (chociaż i ceny niektórych części są dość drogie) a sklep akurat tez mam pod nosem bo jest u mnie w Mrągowie wiec wszystko na miejscu. Lecz zauważyłem ze pod niektórymi częściami pisze pochodzenie: Czechy a pod niektórymi nie wiec pewnie china.

Jawe zamierzam zrobić na "igiełkę" a nie żeby to jakoś było. Wiec może nie będzie to szybka kapitalka ale mam nadzieje ze solidna a efekt końcowy będzie zadowalający.

Etap pracy:
1.Piaskowanie wszystkich metalowych elementów
2.Malowanie proszkowe
3.Kapitalka silnika
4. Być może Vape


To są główne podpunkty ale w każdym z  nich tysiące pytań:) Wiec tak jak pisałem wcześniej będę pytał was, o wiele bardziej doświadczonych o pewne rzeczy których nie mam pojęcia i mam nadzieje ze chętnie mi pomożecie w reaktywacji Jawy:)

A wiec pierwsze pytania do uzupełniania mojej wiedzy :) :

 1. Jakiś sprawdzony sposób na wymontowanie tabliczki znamieniowej? Do piaskowania będę musiał to pewnie zdemontować?
Na stronie z częściami do Jawy - IMPOL są takie  nity do kupienia właśnie do tabliczki w cenie 6zl sztuka.

2. Mocowanie przerywacza kierunkowskazów. Nie jest to przypadkiem na obudowie przedniego reflektora przykręcony śruba z tylu ?

3. Mocowanie zbiornika? W mojej ramie nie ma z przodu zadnego uchwytu do zbiornika na którym były by jakieś gumy(zdjęcie w załączniku) natomiast  w innej ramie również od TS 638 jest mocowanie i są gumy? Wiec jak ma mi się ten zbiornik z przodu trzymać? Usunął to ktoś kiedyś może czy taka wersja? Z tego co pamiętam zbiornik mi latał na  ramie to kiedyś ramę szmata owinąłem i wciskał się na sztywno he.

Na razie chciałbym uzyskać na to odpowiedzi :)


Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

kielek

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2016, 12:17:41 »

1. Jak ma być igiełka to pokusił bym się o nową tabliczkę, też są do kupienia. Zdemontować można nawiercając nity cienkim wiertłem nie większym niż otwór w którym siedzi nit.
2. Mocowanie przerywacza jest z tyłu przedniej lampy, małą śrubką. Ponoć w niektórych przerywacz jest przy aku i chyba ta opcja jest częściej spotykana. Spotkałem się z opinią że w każdej jest przy aku, ale jak widać nie tylko ja mam na lampie.
3. Też nie mam w ramie nic do czego by się dało te gumki zamocować, bak leży z przodu na gąbce. Tak jak ciebie mnie ciekawi jak to powinno być.
Zapisane
Yamaha XTZ660 Tenere
ČZ 472.5 custom ;)
WSK m06-64 wiecznie remontu czekająca

DziadekJacek

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1781
  • Jawa 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2016, 12:18:29 »

Nity tabliczki lepiej wybij od środka.Nie jest łatwo(duży kąt),ale dasz radę.Podważając od zewnątrz zapewne uszkodzisz tabliczkę.Cyba że kupisz nową.
Mocowanie zbiornika możesz takie założyć:
http://olx.pl/oferta/jawa-350-ts-de-luxe-mocowanie-baku-starsze-modele-CID5-ID7PBft.html
Zapisane
Jeśli go nie znałeś,to nie żałuj,nie!.Bo przyjaciela straciłbyś.

pitterpan

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
  • Jawa TS 350 1991r
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 08, 2016, 12:20:23 »

Co do nitów tabliczki to łatwo można je wypchnac od środka. W tym roku to przerabiałem. Wiec próbuj i ty... Ja wypychałem je prętem,  pukajac delikatnie młotkiem, musi wyjść ;)
A jak wyjdą,  to i wsadzisz te same spowrotem,  bo 6 zł za nit to sporo :P

Przerywacz mam przy aku.

Mocowanie może powinno być takie jak pokazał jaca_67, przez lata pewnie sporo takich mocowań się zgubiło i dlatego też u Ciebie brakuje.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2016, 12:23:23 wysłana przez pitterpan »
Zapisane

saszek5

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 576
  • Jedziem tam :D
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 08, 2016, 12:29:21 »

Tak.jak Jaca podesłał to jest mocowanie baku jeśli nie masz od razu w ramie dość wygodne w swoim modelu miałem takie same .
Przerywacz jak kielek pisał w 3 modelach które mam zawsze pod siedzeniem
Zapisane

pitterpan

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
  • Jawa TS 350 1991r
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 08, 2016, 14:16:37 »

Warto też od razu pomyśleć o łożyskach główki ramy. Czy zostawiasz oryginalne,  czy zmieniasz na stożkowe ;)
Zapisane

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 859
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 08, 2016, 19:13:56 »

Ja nity wybijam od środka jakimś bolcem.W 638 przerywacz zazwyczaj jest pod siedzeniem.Może masz składaka rama od 634 a reszta 638
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.

Zysiu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2317
    • JAWA-CZ KLUB POLSKA
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 08, 2016, 21:36:58 »

I już masz odpowiedzi na wszystkie 3 pytania :)
Zapisane
Member  JAWA-CZ KLUB POLSKA
http://www.youtube.com/watch?v=OZH4UPxW2zE

grześ350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 116
  • jawa 638-1 639 640 Tramp 640 Sport
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 08, 2016, 22:28:07 »

A ja miałem 638-0 z pierwszego roku produkcji i miała przerywacz przy lampie
Zapisane

kielek

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 08, 2016, 22:55:50 »

Tak jak ja mam 638.0 z 1987r i też przy lampie przerywacz.
Zapisane
Yamaha XTZ660 Tenere
ČZ 472.5 custom ;)
WSK m06-64 wiecznie remontu czekająca

Ivan

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 150
  • Jawa 350 TS 639 1992
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 08, 2016, 23:50:09 »

Witam Bardzo fajnie że kolejna osoba stara się przywrócić jawie jej dawną świetność. Moim skromnym zdaniem powinieneś zacząć od remontu silnika i jak będzie działał bez zastrzeżeń to wtedy strona wizualna. Najwięcej problemów jakie występują w jawie dotyczy nieprawidłowej pracy silnika i często żeby to naprawić to samemu się nie da. Z naprawą lub odnowieniem innych elementów sam spokojnie dasz radę. Ja w tym roku skończyłem remontować swoją jawę najpierw robiłem kapitalkę silnika potem resztę. Powodzenia w pracy nad jawą i się nie poddawaj.
P.S. Tak się prezentuje moja po remoncie.
Zapisane
Tam gdzie JAWA jest zabawa

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 09, 2016, 13:16:29 »

Superowooo. Jak ja lubie konkrety odpowiedzi , dzisiaj już nie dam rady ale jutro pokombinuje z tym wybiciem od srodka tabliczki i dam znac. :)

Mocowanie zbiornika..
No raczej będę musial kupic wlasnie takie mocowanie.. zresztą będę musial wgl kupic pare części an początek wiec zamieszczę w dziale ogłoszenia , może akurat i ktoś będzie miał takie mocowanie .

Do glowki ramy tez miałem dojść i zapytać..tak jak pisałem na początku będę zadawl pytania po kolei bo jak zapytam tysiąc pytan na raz i od tylu to będzie chaos :)

Na to co chciałem uzyskac odpowiedz uzusykalem i jestem bardzie zadowolony:)

To od razu zapytam o ta glwke ramy:




 1. Mam oryginalne te miski ..

W nowe chyba nie ma co inwestować? Bo co tam miałoby się zużyć?
Chodzi oczywiście o same miski .Wystarczy chyba wszystko dobrze wyczyscic i po malowaniu zamontować? Pod gorna miska jeszcze jest taka guma co prawda nie pierwszej nowości ale nie jest zbytnio zniszcozna bo czmeu miałaby się zniszczyć , nie wiem czemu sluzy ale w nowa chyba tez nie będę inwestowal tylko zamontuje to co była?

Teraz odnoscie kulek. Kulki kupie raczej nowe ..pewnie sa i w koszyczkach? Ale  będę robil tak jak w oryginale czyli jedna obok siebie i bez zadnych koszykow. Smar jaki tam zastosuje będzie miał znaczace znaczenie?




2. Zawieszenie przednie

Kurcze ..zapomniałem..jak te dolne czarne się nazywa :P (ale wstyd)..no ale wiecie o co chodzi..pojdzie do piaskowania jak i malowania to raz.
Lagi mam troche pod rdzewione..ale papier wodny załatwi sprawę czy jakiś inny sposób?
Rozebrac raczej rozbiore..już dawno nie rozbierałem ale ogarne.

Na cos szczególnie uwagę trzeba zwrocic od razu poprawić?

Tak jak mowilem będzie piaskowanie,lagi delikatna polerka(papier wodny?) 

Uszczelnienia nowe bo moje ciekna ,
Nowe w Jawa IMPOL kosztują - 6zl sztuka i pisze ze pochodzenie CZECHY

Ktos kupowal może cos powiedzieć? Czy jakies inne lepsze bardziej sprawdzone?

Gumy na lagi tez oczywiście nowe, na IMPOL kosztują:  21zl sztuka





3.Jakby ktoś mogl otworzyć siedzenie i zrobić mi foto od gory jak wygląda mocowanie siedzenia w TS, przy okazji tego przerywacza ale mi instalacja nie pozwala (chociaż już dokładnie nie pamiętam) na umieszczenie przeywacza az kolo aku . 

Jak u mnie to wygląda widać w załączniku dlatego tez chciałbym zobaczyć jak to powinno naprawdę dobrze wygladac bo te moje siedzenia lata w kazda strone która chce.







Teraz bardziej detailingowe (czy jak to tam się pisze) pytanie odnoscie czarnych plastikow,Jak wiadomo już nie lsnia a i niektóre sa wyblakniete . A jeżeli sa cale to można jakos uratować  ten kolor? Co prawda mam swoje srodki i sprubuje własnymi silami ale tez zapytam i was na zas bo z tego co widziałem to na IMPOL można niektóre plastiki dostać nowe ale wiadomo wszystko $

A mianowicie:

Obudowa tylnia reflektora - nowa kosztuje  20zl wiec nie majatek tylko nie wiem jak bardzo odbiega od oryginalu / jakość .

Wylaczik silnika to akurat musz ekupic albo nowe albo używane bo  mam polamanea wizualnie nowy na pewno by się swietnie prezentowal -nowy na IMPOL - 47zl

Przelacznik swiatel (zespolony)-  70zl nowy

Polka z kontrolkami - 31zl wiec tez nie majatek

Obudowa licznikow moje sa przetarte- 13zl sztuka wiec tez cena ok

I tam się znajdzie pewnie cos ale nie będę az się tak rozdrabnial.
Niektóre części nie kosztują nie wiadomo ile ale jeśli ktoś kupowal to jak się ma to do oryginalu i jak z jakoscia? Czy da rade jeszcze przezyz i czy warto żeby motocykl naprawdę wygladal swietnie :)

Mowilem ze będę miał tysiące pytan i na dal mam ale wszystko po kolei nie będę od razu wszystkim zasypywal  ALE dzięki temu stworzą swoja mala baze wiedze i w każdej chwili będę mogl tu zerknąć  aby uzyskac odpowiedz a i może ktoś w przyszłości będzie cos robil i jak tu zajrzy to na pewno na wiele pytan odnajdzie odpowiedzi :)

Pytam jedno a już w glowie mam 10 następnych pytan he.. ale wypytam raz to w przyszłości na pewno już tyle nie będę pytal :D  :)

Dzieki wam wielkie!! :)
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 859
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 09, 2016, 14:58:41 »

1)Łożyskowanie główki ramy jeśli nie miało dużego luzu i obracało się bez zacięć to nie powinno być zużyte więc po wyczyszczeniu można złożyć i powinno następne 20 lat wytrzymać.Smar lepiej jakiś do łożysk bo zwykły towot na słońcu się rozpuści i wycieknie.Tam nie jest guma tylko plastik i on musi być jak nie jest zniekształcony to moze być ten sam.Oczywiście przed piaskowaniem i lakierowaniem należy wybić bieżnie.
2)To dolne to goleń,uszczelniacze jak i gumy osłaniające lagi możesz kupić na Jawaczęści choć nie ukrywam że 20 zł/szt to drogo ale tańsze sa brzydsze
3)Siedzenie w TS to w ogóle pomyłka więc ci nic nie doradze
4)co do reszty plastiki itp. to te tańsze sa kiepskie od razu ostrzegam.Tych z Jawaczęści nie widziałem ale przeważnie mają dobrej jakości.Należy jednak wiedzieć że u nich przesyłka to 20zł bez względu czy kupujesz 5 25 rzeczy dla tego najlepiej zrobić listę i kupić razem wszystko.
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 09, 2016, 16:18:28 »

Ok super, wszystko sobie notuje w notatniku zebym miał pod reka.

Wroce jeszcze do tabliczki znamieniowej - udało się zdemontować bez uszkodzen wiec to sprawę mam zalatwiona , wystarczy dobrze wyczyscic i oryginal wraca na miejsce.

1. Kierownica obracala się bez problemu wiec wyczyszczę  kulki kupie nowe i zastosuje smar do lozysk .

Tak do piaskowania mam wszystko  zdemontowane.

2. No czyli na IMPOL Jawa bezpośredni sklep z częściami do jawy. Taki posiadam oddzial w Mragowie wiec zachodzę do sklepu zamawiam części i zadnych przesyłek nie ponosze kosztów wiec  mogę zamawiac po określonych partiach chociaż już kiedyś troche kupowałem i zauwazylem  ze większość maja na miejscu .

Wiec w gumy i uszczelniacze zainwestuje u nich. Wiec zawieszenie byłoby załatwione .

Kwestia tej "polerki"

I moje pytanie  jaki olej lejecie do zawieszenia przedniego i po ile na strone?


Co do siedzenia czekam dalej na odpowiedzi. W poprzedniej wiadomości zamieściłem punkty. :)
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 859
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 11, 2016, 18:25:24 »

Nie doczytałem że masz na miejscu ale mówimy o tym samym ;)
IMPOL J.Ruszczyk oni maja stronkę http://jawaczesci.pl/
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 13, 2016, 09:23:05 »

Dokladnie wlasnie ten sklep mam na miejscu :)
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 16, 2016, 08:04:12 »

A wiec..

Pare plastików już poczyszczonych..

Jeżeli chodzi o polke górna jak i stopki centralne - wyczyszczone - w oryginale nie były poddawane jakimś dalszym etapom "obróbki" Zwykły odlew i tyle?:)


W jawie 638 w oryginale było cos wgl w ocynku? Czy właśnie po prostu odlew i tyle. Bo widzę ze niektórzy ida w ocynk i zastanawiam  się co mam zrobić  Czy robic tak czy zostawić . W załączniku tylko czesc .. jeszcze musze poczyścić oski,napinacze,dystansy i zapewne cos się jeszcze znajdzie.

Również jeżeli chodzi o piaste/beben..tylko czyścic i zostawić? Bo tez widzę ze się nie jednemu świeci :)

Szprychy akurat z tego co wiem to ocynk ale na jawaczesci można również kupić już gotowe w ocynku.

Klamki tez nie wiem..po tylu latach sa jakie sa..(z załącznika będzie to górny komplet)...chyba tylko polerka .

Zastanwiam się nad tymi lozyskami ..cos tam slyszalem o tych stożkowych... czy ma to sens zapewne tak jeżeli to niektórzy robia. Tylko musze doczytać co będzie potrzebne i co trzeba będzie zrobić.
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

Zysiu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2317
    • JAWA-CZ KLUB POLSKA
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 16, 2016, 16:04:42 »

Do ocynku jeszcze dodaj nóżki i ich mocowania . Zarówno kierowcy jak i pasażera oraz zewnętrze dźwignie hamulca przód
Zapisane
Member  JAWA-CZ KLUB POLSKA
http://www.youtube.com/watch?v=OZH4UPxW2zE

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 16, 2016, 17:06:05 »

Ale to co ..nie ma co tak zostawiać? lepiej to ocynkować nie ? Będzie się lepiej i prezentować  a i przy  tym trwalsze? Bo bez ocynku pewnie z wiekiem znowu zajdzie ...

Jak wyczyszczę reszte to dorzucę fotki.. tak tak pasażera jak i kierowcy mocowania.

:)
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 16, 2016, 17:10:47 »

Aaa..jeszcze wroce do  polki gornej i stopek centralnych. Ogolnie sa wyczyszczone ale żeby było idealnie można poddac je piaskowaniu ? Chodzi mi o dobre wyczyszczenie? Czy może je to zniszczyć? Jak wiadomo te elementy sa porowate..może niekotrzy ta polerują ale ja chce zostawić tak jak w oryginale dlatego pytam.. ale jak za dużo kombinowania to po prostu poczyszcze jeszcze i zostawię zebym nie przekombinowal :)
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

Zysiu

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2317
    • JAWA-CZ KLUB POLSKA
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 16, 2016, 20:31:24 »

Półkę i centralkę zostaw . Nie piaskuj tylko dobrze wyczyść odtłuść bo przeważnie są w smarze
Zapisane
Member  JAWA-CZ KLUB POLSKA
http://www.youtube.com/watch?v=OZH4UPxW2zE

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 16, 2016, 20:36:24 »

Cenralki piaskuje i maluje bezbarwnym, bo jak zostawisz wypiaskowane, to troche benzyny/oleju i jak się to ubrudzi, to już tego z tych porów nie wyczyścisz, a z lakieru bezbarwnego poprostu wytrzesz szmatką ;)
A i mam plan teraz i piasty pomalować bezbarwnym ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2016, 20:41:24 wysłana przez Mathini »
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

kamil199402

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 23
  • Jawa 350 TS/ CZ 350
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 16, 2016, 21:25:14 »

Ale piasty polerowales czy tylko czysciles?

Nie wiem jakos nie przekonuje mnie malowanie bezbarwnym hmm.. może po prostu wyczyszczę dobrze i zostawię :)
Zapisane
Jawa 350 TS 87r.

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 16, 2016, 21:28:27 »

Rób jak uważasz, polerować piast nie będę, tylko dobrze wyczyszcze i przelece włókniną, żeby nadać jakiś połysk, a jednoczesnie zostawic w miare matowa powierzchnie pod lakier.
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

Jawomaniak

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 149
  • Jawa Ts 350 typ 638-1 . Suzuki GSF 1250SA Bandit
Odp: Kapitalka Jawa 350 TS 87r. (638)
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 16, 2016, 21:32:06 »

A co do siedzenia zwróć uwagę ze tył masz oklapnięty przed malowaniem radził bym ci wyprostowac tylną część ramy i wzmocnić te rurki zeby sie nie wyginały dlatego siedzenie sie nie zgrywa z resztą
Zapisane