chyba że kupię czujnik zegarowy do ustawiania zapłonu , bo stary padł.
Czujnik zegarowy to konieczność w przypadku Jawy.
A koszt takiego urządzenia to raptem kilka dyszek + adapter ze starej świecy.
Od lat używam takiego przyrządu do ustawiania zapłonu i już nawet nie myślę o elektronikach. A mam trochę doświadczeñ z elektroniką i to nie tylko w Jawie.
Klasyczny zapłon możesz ustawić idealnie, osobno dla każdego cylindra.
Wszystko masz widoczne i na wierzchu. Nie potrzeba przyrządów w trasie aby zdiagnozować i usunąć ewentualną awarię.
Wystarczy mieć ze sobą zapasowe przerywacze i w/w czujnik + żaróweczkę z przewodami zakoñczonymi konektorami.
A tak w ogóle to jeśli dbasz o to żeby oś przerywacza i filc smarujący krzywkę nie był "suchy" to co może się stać w trasie???