Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Kwietnia 16, 2024, 20:40:28
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Tomekk Cezet 350 472.5 1982  (Przeczytany 4686 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomekk

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
  • CEZET 350 472.5 1982 :)
Odp: Tomekk Cezet 350 472.5 1982
« Odpowiedź #25 dnia: Października 02, 2015, 22:02:51 »

Dzisiaj mam wreszcie chwilę czasu, więc dodaję fotki Czesi:) Zamontowany już nowy filtr powietrza, filtr paliwa, kondensatory, świece, fajki i przewody WN i kilka innych drobiazgów. Jakie powinienem mieć dysze oryginalnie w moim gaźniku? W instrukcji jest niby napisane, że 105 to dysza wysokich ale czy prawidłowo?, a jaka dysza do wolnych? Mam 55 oraz 50, którą wybrać? Z dysz wysokich obrotów mam chińskie coś nieoznakowane oraz jakąś dyszę 93 albo 83, nie wiem dokładnie bo jest trochę zdezelowana :/
Czy te korpusy gaźników czymś się różnią?
Naprawiłem także kierunki, więc jest w porządku wszystko :)
« Ostatnia zmiana: Października 02, 2015, 22:25:30 wysłana przez tomekk »
Zapisane

tomekk

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
  • CEZET 350 472.5 1982 :)
Odp: Tomekk Cezet 350 472.5 1982
« Odpowiedź #26 dnia: Października 02, 2015, 22:07:38 »

Foty part 2, Oceńcie oryginalność

EDIT: Dzisiaj w sobotę udało mi się ogarnąć CZ :) Wreszcie nie trzeba jej pchać by odpaliła 8)  Zrobiłem coś czego jeszcze nie robiłem w Cześce a mianowicie wyczyściłem kranik z syfu :D
Zrobiłem prawie bezawaryjnie około 10km jednak podczas powrotu zauważyłem że pewnie ładowanie mam za słabe bo przy włączonych światłach mijania jak włączam kierunkowskazy to zaczyna zapłon przerywać.
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2015, 14:36:43 wysłana przez tomekk »
Zapisane

tomekk

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
  • CEZET 350 472.5 1982 :)
Odp: Tomekk Cezet 350 472.5 1982
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 06, 2015, 22:14:19 »

Dzisiaj zapadła ostateczna decyzja co do losów CEZETKI, postanowiłem zrobić remont generalny silnika, wał, szlify i nowe łożyska i uszczelniacze itp. do tego szkiełkowanie silnika i piaskowanie i malowanie cylindrów. Wymienię całe czoło wału, prosiłbym o polecenie gdzie zakupię porządne materiały niezbędne do zregenerowania wału i uszczelnienia połówek aby to działało jak najdłużej :)
Muszę jeszcze tylko ogarnąć który silnik będę remontował bo mam dwa a nawet trzy tylko że jeden nie wchodzi w grę ;)
Zapisane

tomekk

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
  • CEZET 350 472.5 1982 :)
Odp: Tomekk Cezet 350 472.5 1982
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 08, 2016, 19:38:56 »

Dużo czasu minęło od ostatniego posta, co nie znaczy że nic się nie działo :)
Przeprowadziłem kompletny remont silnika. Regenerowałem wał w Poznaniu u naszego znajomego z forum a także przeprowadziłem szlif cylindrów. Amelinium wyszkiełkowane, dyfuzory wyczyszczone, wydech uszczelniony, wsadzone nowe kute wodziki, oraz nowy automat, zapłon wyregulowany na 2,55mm przed GMP z dokładnością do 0,01. Teraz CEZETa pali na dotyk i jeździ cudownie. Dzisiaj przeszła przegląd niedługo zaczynam proces przerejestrowania na ZS 8)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2016, 22:46:22 wysłana przez tomekk »
Zapisane