No ja też się muszę zgodzić von_Majzel ze Stefą... ,ale ludzie czasami chodzą spać ,Przeprasza, jest mi wstyd ,że to zrobiłem ,ale cóż po całym dniu pracy chyba miałem prawo tym bardziej ,ze traciłem cierpliwość za co jeszcze raz przepraszam.
Reasumując ,to co napisało dwóch Kolegów tych najbardziej zainteresowanych tematem i wyzywających mnie za mało konkretów ,to albo są tak leniwi ,że im się nie chce ,albo...
W temacie labiryntu napisałem już chyba tyle ,że wystarczy.Nawet w tym poście ze zdjęciami napisałem o różnicy dzielącej knedla i PWC.
Ciekawe ,że Ty von_Majzej sie domyśliłeś jak sam napisałeś a inni nie?
Odpowiedź dla tych którzy nie umieją czytać...... szerokość labiryntu czyni różnicę niestety no i koszty wykonania (prostota wykonania)o których wspominałem kiedyś tam ,w temacie labiryntowym no i oczywiście nikomu nie zależy na długich przebiegach tych silników (jak by czytali ,to by wiedzieli
)
Jest na Forum osobny temat w tym temacie (prawie jak Wałęsa ,hehe
)
Gdyby Kolegów tak bardzo interesowała różnica między tymi dwoma rodzajami uszczelnień ,to zajrzeli by i poczytali. Jest tam 7 stron nie tylko moich wypocin i kuch które się zdarzyły.
Te zdjęcia wałów zapodałem jako ciekawostkę labiryntów opisując je wymiarowo i sugerując różnicę w stosunku do knedla.
Kto się pofatygował i czytał pytań zadawać nie musiał i wnioski wyciągał-nął sam
Teraz co do wypowiedzi kol.Bimberpołudnie.
Ja się tak Kolego zastanawiam, czego to Ty już nie miałeś i czego nie widziałeś i jaki jesteś nieomylny? Zadziwiające naprawdę ?
Widzisz ,ja jak sie mylę to z reguły umiem za to przeprosić. Nie jestem wszechwiedzący niestety a chciał bym
Wiesz Bimber... ten tylko się nie myli kto nic nie robi ,albo żyje w wyimaginowanym świecie.
Co do silników PWC to istotnie masz racje . Obroty mają w granicach 7-8 tys . Niesłusznie przytaknąłem wypowiedzi jednego z kolegów gdy napisał o 12-14tys. Tym razem ja nie doczytałem . Przykro mi ,przepraszam. Czop spieprzyłem ,to przeprosiłem . Labirynt spieprzyłem , podobnie
Cóż bywa
Co do mocy w Ultrze ,to się mylisz a zarazem nie mylisz,hehe.
Ta którą ja podałem maja silniki jednak nie dla wszystkich . To silniki tych skuterów które sie ścigają czyli wyczynowych i to je wykręcają z obrotami wyżej ,ale niewiele fakt . Wały sie odciąża ,kombinuje z głowicami i takie tam inne ,ale na tym to ja się już nie znam ,wiec nie zabieram dalej głosu.
Przebiegi wałów są niewielkie ,bo sa bardo wysilone Bimberpołudnie. To nie jest trudne do zrozumienia. Gdybyś Ty tak swojego Knedla na obroty wkręcał i odkręcał a na dodatek latał w powietrzu z odkręconą manetka to gwarantuje Tobie ,że nawet takich przebiegów byś nie miał nie mówiąc już o przypuszczalnych 100tysiącach które knedlem na labiryncie byś zrobił
Tak dla Twojej informacji ,ale pewnie jak zwykle o tym wiesz ,albo już widziałeś-miałeś ,są silniki skuterów wodnych które maja uszczelnienia zwykłe tzn zimeringowe i do tej grupy zaliczane są SeaDoo oraz takie które maja pierścienie uszczelniające tzn....Tigersharki. Zdjęcia dorzucone poniżej ten pierwszy to Tigershark a drugi Sea doo 951
Tigersharków nie radze kupować, bo z wałami kłopot . Jest niewielu w Polsce którzy się tego podejmą ,oj niewielu :(podobnie zresztą jak naprawy wyżej pokazanych wałów przy wymianie przeciwwag na nowe ,bo one ,ale to też pewnie wiesz ,mają przeciwwagi stanowiące monolit z czopem korbowym i po zatarciu trzeba je albo usunąć(czopy) ,albo wymienić na nowe już bez czopa a środkowe czopy tych wałów nie maja klinów i nie do końca umieją je złożyć prawidłowo. Błąd jest kosztowny bo zapłon elektroniczny nie do końca możliwa regulacja a dalej to już wiesz
Kończąc ,Kolegów zainteresowanych tematem labiryntów odsyłam do działu Modyfikacje/Usprawnienia tam temat jest raczej wyczerpany.
teraz ide do pracy i życzę wszystkim miłego dnia