Miałem styczność z takim modelem, kolega miał i nieraz dawał mi się przejechać, albo zamienialiśmy się na trasie. Kosz sprzęgłowy, który cichnie po wciśnięciu dźwigni plus zużycie oleju - tym się nie przejmuj. Wibracje przy 90 km/h na szóstce (nie pamiętam ile obrotów, chyba 4,5 tys/min) - tak ma być. Wersja N jest ładna, ale owiewka jest fajnie dopracowana i robi swoje. Kolega miał oponę z przodu o profilu 110, ma być 120. Jak zmienił na to, co fabryka przykazała, wyczuwalnie poprawił się komfort jazdy. Elastyczność tego silnika zadziwia, niech żyją dwuzaworowce:) Przy (bardzo) dużych prędkościach powiedzmy powyżej 150 brakuje trochę sztywności podwozia, trzeba być bardziej czujnym;) Motocykl baardzo wygodny. Pasażer tez ma fajną pozycję. Spalanie lekko ponad 4 przy spokojnej jeździe, a w trybie miejskim wychodziło 6,5. Moja rada - zerknij na zawory, kolega robił regulację, ale to już był naprawdę ostatni dzwonek, a jako takich objawów nie było.