Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 29, 2024, 07:34:32
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Różnice w silnikach 477 a 487  (Przeczytany 3085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mechanik350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 113
  • Jawa TS350 89r, CZ350 82r, CZ350 89r, Honda vf500
Różnice w silnikach 477 a 487
« dnia: Września 01, 2013, 23:08:06 »

 Różnice w silnikach 477 a 487
487
 - pełne żebra cylindra
 - łożyska boczne wału smarowane olejem z mieszanki
-wał korbowy inny (czopy boczne)
-sworzeń tłokowy łożyskowany na igiełkach
 - jedynka do dołu
-automat zmiany biegów
 - prądnica 6V 75W, minus na masie
 - czujnik luzu

 477
 - nacięcia na żebrach cylindra
 - łożyska boczne wału smarowane olejem ze skrzyni biegów, do prawego łożyska wału olej doprowadza kanał.
-wał korbowy inny (czopy boczne)
-sworzeń tłokowy łożyskowany na tulejce
 - biegi odwrotnie , jedynka u góry
-automat zmiany biegów
 - prądnica 50W
- brak czujnika luzu
- korkowe tarcze sprzęgła


   Poniżej postaram się umieszczać zdjęcia porównawcze, poszczególnych części;


Artykuł pochodzi z nieistniejącej strony cezet.fora.pl, i jest mojego autorstwa.
Kopiowanie i umieszczanie na innych stronach www, bez zgody autora zabronione.

 
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2014, 20:29:29 wysłana przez mechanik350 »
Zapisane
Warmińsko-mazurskie
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
96 Odpowiedzi
49769 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 30, 2020, 08:17:49
wysłana przez kichau
0 Odpowiedzi
3272 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 29, 2013, 16:07:18
wysłana przez kichau
7 Odpowiedzi
10962 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 05, 2013, 15:17:16
wysłana przez Karolek
4 Odpowiedzi
2147 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 27, 2014, 09:15:20
wysłana przez elkinio
3 Odpowiedzi
1904 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 19, 2018, 10:04:25
wysłana przez muczacz