Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Sierpień 21, 2018, 13:46:11
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich  (Przeczytany 2205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NaczelnyFilozof

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1263
  • Cezet 350 '83 NCC-1701-D USS Enterprise
    • www.moja.cezeta.u.ruskich.com.pl
Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« dnia: Kwiecień 01, 2007, 17:11:51 »

31 marca obbyło sie spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich. W ilosci dwóch motocykli. Zrobiono kilkadziesiąt kilometrów. Kilka fotek:



Motocykl Bartka. Nawet próbował sie na forum zarejestrować.. Powiem tyle. To jest piekielnie głośne  <lol> Jak jechałem za nim to nie słyszałem swojego silnika. Ale ludzie fajnie sie gapili  ;)

Mój sprzęcik:





Nawinął sie do nas starszy gościu. Na cudnym sprzecie. Royal Enfield  :> W deche. Chyba zaczynam zbierać kase na takie cacko  :> A jak to cudnie chodziło  ;)

Zapisane
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]

lyyy

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2007, 17:59:22 »

mocna ta przeróbka Bartka,ale widać że dopracowane moto.na temat rojal enfield się nie wypowiadam (jakby poza moim zasięgiem).natomiast Naczelny jakbyś mógł sprawdzić czy są takie owiewki jak masz w swojej cezecie gdzieś w sprzedaży i dać zdać.wiem że kupiłeś w ag-mot-cie ale nie wiem która to jest.

pozdr
Zapisane

NaczelnyFilozof

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1263
  • Cezet 350 '83 NCC-1701-D USS Enterprise
    • www.moja.cezeta.u.ruskich.com.pl
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 02, 2007, 11:41:59 »

Cytuj
Naczelny jakbyś mógł sprawdzić czy są takie owiewki jak masz w swojej cezecie gdzieś w sprzedaży i dać zdać.wiem że kupiłeś w ag-mot-cie ale nie wiem która to jest.

To jest ta szyba Safbet. Ale na Agmocie pisze że jej nie mają chwilowo. Proponuje napisac maila kiedy bedzie...
Zapisane
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]

Rozztocz

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2161
  • Smoczyciel
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 02, 2007, 12:01:16 »

Znaczy się Naczelny jesteś już po remoncie??
Jak Ci poszło z instalacją bo wiem że zmieniałeś na 12V??
Zapisane
Jawa 350 638.0 87r.
Jawa 350 638.5 85r.
Cezet 350 472.5 83r
Cezet 175 477.0 74r

TosT

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 02, 2007, 12:57:31 »

Cytuj

Nawinął sie do nas starszy gościu. Na cudnym sprzecie. Royal Enfield  :> W deche. Chyba zaczynam zbierać kase na takie cacko  :> A jak to cudnie chodziło  ;)

HA !! Bracie Naczelny .. widze podobne gusta  <thumbup> też myśle coby obok mojej jakby nie było w angielską modłe robionej CZ'ty stanał kiedyś w angielską modłe robiony R.E.  :)

pozdrawiam
Zapisane

NaczelnyFilozof

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1263
  • Cezet 350 '83 NCC-1701-D USS Enterprise
    • www.moja.cezeta.u.ruskich.com.pl
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 02, 2007, 16:21:00 »

Cytuj
Znaczy się Naczelny jesteś już po remoncie??
Jak Ci poszło z instalacją bo wiem że zmieniałeś na 12V??

Silnik złożony. Były problemy z elektryką ale chyba jest juz OK. Musze jeszcze wyeliminowac zakłócenia...
Zapisane
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]

nerlst

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 02, 2007, 16:33:16 »

Również lubię moto w angielskim stylu, dlatego mam CZ nie TS, marzy mi się Triumph Bonneville  <drool>


pzdr
Zapisane

lyyy

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 02, 2007, 20:41:45 »

nerlst-pokaż jak to wygląda <drool>
Zapisane

lyyy

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 02, 2007, 21:01:01 »

dobra-znalazłem

http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/moto/triumph/new/bonneville_T100.jpg.html


piękny klasyczny wygląd.tak wygląda prawdziwy motocykl.


nerlst-ale nasze mają chyba wygodniejsze kanapy <lol> <lol> <lol>

pozdr
Zapisane

nerlst

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 02, 2007, 21:26:00 »

Nie wiem, nigdy nawet nie siedziałem na Bonneville, motocykl w sumie popularny, ale w Polsce ciężko znale¼ć używanego Bonnevilla. Nowy kosztuje ok 35tyś zł.

http://www.triumph.net.pl/Bonneville.php

pzdr

 


 
Zapisane

lyyy

  • Gość
Odp: Spotkanie Cezeciarzy Beskidzkich
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 02, 2007, 23:02:44 »

teraz wiem co pierwsze kupię jak trafię w totka.to jest zabawka wktórej można się zakochać.nie wiadomo czy na niej jeżdzić czy ją pieścić :D
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
1309 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 26, 2009, 22:50:08
wysłana przez Jawsim
61 Odpowiedzi
9697 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudzień 19, 2010, 23:15:39
wysłana przez Piotrex
284 Odpowiedzi
38901 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 27, 2012, 19:03:45
wysłana przez Piotrex
102 Odpowiedzi
10956 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 17, 2013, 12:32:27
wysłana przez Rozztocz
24 Odpowiedzi
3620 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 23, 2013, 15:52:00
wysłana przez Rozztocz