Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Styczeń 22, 2019, 23:10:05
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 dnia: Wczoraj o 17:52:38 
Zaczęty przez Masselo - Ostatnia wiadomość wysłana przez Maniolo_LD
Kolego Dragon

Wypada mi pogratulować Ci samokrytyki. Widzę,że "Skromność" to twoje drugie imię. Autorzy tej starej polskiej literatury są dla mnie mentorami (tym bardziej w przypadku dwusuwów). Wolę Ich przestarzałą (wg. Ciebie) wiedzę niż chociażby treści na twoim blogu (ło matko i córko!).

howgh

 92 
 dnia: Wczoraj o 17:44:58 
Zaczęty przez kolba - Ostatnia wiadomość wysłana przez kolba
Dzisiaj wziąłem w końcu za koła przez 8 godz miałem dostęp pod nieobecność żony do ogrzewanego warsztatu czyli kuchni  ;D
Podmieniłem piastę teraz w końcu zacznę hamować.  Centrowanie sobie odpuszczam, jutro zawiozę koła do Sokołowa Podlaskiego okazało się że kumpel zajmuję  się takimi rzeczami. Także 50zł od  koła  w tym montaż opon i wyważanie kół to tragedi niema.

 93 
 dnia: Wczoraj o 16:46:14 
Zaczęty przez Piotreldiablo - Ostatnia wiadomość wysłana przez azbescik2
Nie to porządny almot tak naprawdę to jest to wrażenie z fusów trzeba by pomiezyc jak szlif jest dokładnie zrobiony

 94 
 dnia: Wczoraj o 15:30:28 
Zaczęty przez Piotreldiablo - Ostatnia wiadomość wysłana przez Adam112
Almoty mają podobne napisy na denku, i z tego co pamiętam to CX-y też.

 95 
 dnia: Wczoraj o 15:18:18 
Zaczęty przez Piotreldiablo - Ostatnia wiadomość wysłana przez elroj
Arek Azbescik a to nie są te gowniane tloki co ty kupiłeś ostatnio i nie założyłes tam też jakaś data była wybita na denku

 96 
 dnia: Wczoraj o 14:51:31 
Zaczęty przez Maliniasty - Ostatnia wiadomość wysłana przez Bison
Jadę przez Łódź, bo mam jeden sklep do odwiedzenia, mogę coś przemycić po drodze  ;D 

 97 
 dnia: Wczoraj o 14:46:02 
Zaczęty przez Piotreldiablo - Ostatnia wiadomość wysłana przez Bison
Ja tam fachowcem nie jestem, więc w kwestiach technicznych wypowiadał się nie będę  ;)
Piszesz że silnik po kapitalce, zrobiony szlif cylindrów, nowe tłoki, pierścionki, regeneracja wału, czyli wszystko było rozebrane w drobny mak i poskładane, domniemywam że nowe uszczelki itp.
Obejrzałem sobie fotki, faktycznie widać nowe tłoki i pierścionki ale poza tym to wszędzie na częściach syf, przypalony olej, nagar, całe tony glutów po czerwonym silikonie  :o
To ja się pytam jak to ma chodzić i odpalać ? ba trzymać jako tako ciśnienie ? skoro z taką dbałością zostało poskładane ?
Nie wiem, nie znam się ale na moje oko to Ty Kolego sam przy tym silniku nie rób, może lepiej zdać się na fachowców, tak jak i ja to zrobiłem ?
Mam CZ 472.6 która była robiona pół roku temu, silnik cyka aż miło posłuchać, odpala z ręki na 2/3 ruchu korby, przebieg troszkę ponad 1000 km a serducho wygląda jak bym wczoraj umył je benzyną, nic nie cieknie, nie smarcze się, nie widać nigdzie czerwonych glutów.
Ot takie moje spojrzenie na temat, pewnie nic do niego nie wnoszące  ;) 

 98 
 dnia: Wczoraj o 14:25:39 
Zaczęty przez Maliniasty - Ostatnia wiadomość wysłana przez muczacz
witaminy 60+

 99 
 dnia: Wczoraj o 14:13:18 
Zaczęty przez Piotreldiablo - Ostatnia wiadomość wysłana przez Cyniux
Jeśli masz sprzęt do mierzenia szczelności cylindrów wpinany pod sprężarkę to dałoby Ci obraz szczelności bez rozbierania i ubytek ciśnienia pomiedzy tłokiem pierscieniami i tuleją lub nieszczelnosc pod głowicą.
Tak jak juz ktoś wcześniej pisał o kompresji to u mnie po wymianie pierscieni kompresja na otwartej przepustnicy i zimnym silniku dochodzi do 9.5bar. 5 bar mialem przy pierscieniach z luzem na zamku 3mm :)

 100 
 dnia: Wczoraj o 14:02:53 
Zaczęty przez lukasz_master - Ostatnia wiadomość wysłana przez Yabaman

Juz chyba to wklejalem ale niech bedzie jeszcze raz:

https://m.youtube.com/watch?v=Y2b9U6qu5SU


Wiwat Babcie!

Strony: 1 ... 8 9 [10]