Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Październik 22, 2018, 02:31:12
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 dnia: Dzisiaj o 01:17:37 
Zaczęty przez Jacek64 - Ostatnia wiadomość wysłana przez grajek075
Witam.Tak byłem u Jacka razem z synem i jestem pełen podziwu za efekty pracy jakie do tej pory zostały poczynione.Pełen profesjonalizm,dbałośc o szczegóły.Jacek to człowiek godny naśladowania ale bedzie cięzko to robić mnie i niejednemu z was drodzy forumowicze

 2 
 dnia: Wczoraj o 23:47:59 
Zaczęty przez Pietras12v - Ostatnia wiadomość wysłana przez kolba
Ja tam generalnie planuje  temat ze  wzmocnieniem  tylnego wachacza i montaż
 amortyzatorów od H-D Robert w Cezecie ma te amortyzatory nawet mam ich zdjęcia.  Oczywiście miałem zgodę na robienie zdjęć.

 3 
 dnia: Wczoraj o 23:28:04 
Zaczęty przez Pietras12v - Ostatnia wiadomość wysłana przez Rozztocz
kurde miałem kiedyś lepsze zdjęcia. Ale nie mogę znaleźć.
Mam ramę szykowaną pod malowanie to postaram się zrobić zdjęcia jak powinien wyglądać prosty wahacz.
Wydaje mi się że to wada konstrukcyjna. Tak jak w Muzetach ETZ 250 silniki "bywały" przekoszone bardziej w prawo, tak wahacze w jawach potrafi wyginać również od strony napędu. Ktoś mi kiedyś mówił, że może to być spowodowane również nierównomiernym zużyciem tylnych amorów.

 4 
 dnia: Wczoraj o 23:15:17 
Zaczęty przez Pietras12v - Ostatnia wiadomość wysłana przez kolba
Też u siebie mam podobny problem. Luzu na mocowaniu wachacza nie  posiadam a  od strony zębatki dotknie ramy a z lewej już brakuje ok 5mm.

 5 
 dnia: Wczoraj o 22:23:00 
Zaczęty przez Bizonek - Ostatnia wiadomość wysłana przez kolba
Lustrzanką? ??? .... mialo byc nie wyraznie, ze niby ladnie jest.....
I pasta na tylnym błotniku została :P  a miało być bez cięcia lakieru
pasta była ale lakieru nie ciąłem  :P
Nie no ja żartowałem. 
Piękna robota szparunek reczny, jest moc :)

 6 
 dnia: Wczoraj o 21:59:01 
Zaczęty przez Pietras12v - Ostatnia wiadomość wysłana przez Pietras12v
Koło mam zdemontowane ale nie zabierak lancucha i jego obudowę. Wydaje mi się że dobrym pomiarem bedzie odległość od osi kola do.... właśnie do czego do rurek ramy? W ktorym miejscu? Prowizorycznie właśnie tak to mierzyłem i wynik jest podobny. Wychodzi na to ze wahacz jest krzywy.
Czy był tak gabrycznie czy po jakiejś glebie, tego nie wiem.

 7 
 dnia: Wczoraj o 21:37:59 
Zaczęty przez Łukasz zrx - Ostatnia wiadomość wysłana przez STÓWA
Witam

 8 
 dnia: Wczoraj o 21:29:49 
Zaczęty przez Łukasz zrx - Ostatnia wiadomość wysłana przez Czmielu
Witam

 9 
 dnia: Wczoraj o 21:23:07 
Zaczęty przez Pietras12v - Ostatnia wiadomość wysłana przez Rozztocz
Jak masz zdemontowane koło i amorki to dawaj do góry do ramy i powinno w tych samych miejscach ramy dotykać po lewej i prawej stronie.
Ten wahacz kiedyś ciąłem bo był krzywy.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d0441b7e36d3a9a3
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6ddb3da80dfdd014

 10 
 dnia: Wczoraj o 21:19:25 
Zaczęty przez Pietras12v - Ostatnia wiadomość wysłana przez Pietras12v
Zdejmnąłem tylne koło i odczepiłem amortyzatory ruszam wahaczem góra dół. Nie wyczuwam luzów na boki, ruch wahacza jest plynny. Ale jak mierze w dowolnym położeniu wahacza odległość między mocowaniem amorka na wahaczu i mocowaniem na ramie to mi wychodzi że z  jednej strony motocykla jest dobre 5mm więcej.  Koledzy, jak sprawdzić wahacz?
Czy jest to możliwe gdy jest założony na motocyklu? Chodzi o to czy nie jest krzywy.

Strony: [1] 2 3 ... 10