Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Czerwiec 25, 2019, 14:51:39
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 dnia: Dzisiaj o 13:19:40 
Zaczęty przez jawol - Ostatnia wiadomość wysłana przez Bison
Promocja, dwa w cenie jednego. Sam bym trochę grosza ulokował ale miejsca nie mam w garażu.
Zysk lepszy niż z lokaty bankowej  ;D
https://www.olx.pl/oferta/jawa-ts-350-nie-CID5-IDAbwuU.html#f553892401

 2 
 dnia: Dzisiaj o 13:11:49 
Zaczęty przez Tjack - Ostatnia wiadomość wysłana przez Bison
Polisa OC na Jawę, wykupiona w marcu - 43 zł / cały rok, polisa OC na Czesię, wykupiona kilka dni temu - 44 zł / cały rok.  Nie wiem czy gdziekolwiek będzie taniej niż w PZU  ;D

 3 
 dnia: Dzisiaj o 05:23:15 
Zaczęty przez Spinacz - Ostatnia wiadomość wysłana przez Tigras
Oczywiście że masz racje. Dlatego też napisałem że to teoretycznie i w przybliżeniu.

 4 
 dnia: Dzisiaj o 00:14:17 
Zaczęty przez Spinacz - Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragon on the Blue Sky

Teoretyzując... tego teoretycznego ciśnienia sprężania nie da się wyliczyć przypadkiem z równania Clapeyrona? Choćby w przybliżeniu?
pV=nRT
p - ciśnienie w fazie początkowej - atmosferyczne, V- objętość cylindra i głowicy- przed sprężeniem, n - liczba moli gazu, R- stała gazowa, T - temperatura bezwzględna przed sprężaniem -czyli załóżmy że otoczenia (w kelwinach)
Zakładając że objętość przed i po sprężaniu jesteśmy w stanie wyliczyć znając stopień sprężania i gabaryty cylindra i głowicy liczba moli gazu i stała gazowa się nie zmienią a temperaturę podczas sprężania wygrzebiemy gdzieś w odmętach internetu, to przekształcając wzór otrzymamy p=(nRT)/V otrzymamy teoretycznie w przybliżeniu ciśnienie w GMP, z tym że należy jako V podstawić tutaj objętość samej komory spalania. A jaki wynik w praktyce otrzymamy to nie wiem bo nie liczyłem, tak tylko teoretyzuje...


Zakładasz izobarę, izohorę i i przemianę politropową przy użyciu gazu doskonałego, no i niestety ale w komorze spalania nie ma gazu odpowiedniego do podstawienia pod Clapeyrona( ta śmieszna kappa/kappa -1 :P) Bawiłem się w liczenie silników na termodynamice technicznej i śmiało mogę powiedzieć, że to ma sens TYLKO jak nieznany jest nam zakres mocy/temperatur. Cała reszta rozbiega się o kosmiczne wartości pomiędzy papierem a hamownią... No i pulsacja ciśnień w dolocie w 2T....

 5 
 dnia: Wczoraj o 22:06:17 
Zaczęty przez grzesiek - Ostatnia wiadomość wysłana przez Adamu2T
Tłok wystarczy dobrze podgrzać opalarką. U mnie działa. Jak są dwie osoby to jedna grzeje cały czas a ty zakładasz sforznie. Powodzsnia

 6 
 dnia: Wczoraj o 21:25:02 
Zaczęty przez Spinacz - Ostatnia wiadomość wysłana przez Bison
 :-[ :-X

 7 
 dnia: Wczoraj o 21:12:12 
Zaczęty przez Spinacz - Ostatnia wiadomość wysłana przez muczacz
nie no spoko Bison trochę za grubo poleciał (ale zrozumiał swój błąd :D )a ja mu przytaknąłem i też przepraszam :D :D :D :D , z różnych powodów takie wywody przynoszą czasami nieoczekiwane reakcję wśród forumowiczów  ;D

 8 
 dnia: Wczoraj o 21:03:23 
Zaczęty przez Tjack - Ostatnia wiadomość wysłana przez killler
u mnie karta byla potrzebna tylko jak 1 raz zawieralem polise w pzu. agent cyknal jej zdjecie bo mówił, ze musi miec w razie w ;) natomiast jak juz przychodzila kontynuacja to juz byla naliczona ze znizka ;)

 9 
 dnia: Wczoraj o 20:54:44 
Zaczęty przez Spinacz - Ostatnia wiadomość wysłana przez Tigras
Od razu Dragon... tak mi się wieczorną porą termodynamika ze studiów przypomniała, ot co. ;)

 10 
 dnia: Wczoraj o 20:52:42 
Zaczęty przez Tjack - Ostatnia wiadomość wysłana przez beduin929
Czyli wychodzi na to że nikogo nie interesuje czy posiadamy aktualną kartę PZM . Ja dla spokoju opłaciłem składkę na ten rok. Ale jeżeli w następnym roku też to tak będzie funkcjonować, to chyba nie ma sensu tego opłacać .

Strony: [1] 2 3 ... 10