Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Styczeń 23, 2018, 01:16:48
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 dnia: Dzisiaj o 00:13:42 
Zaczęty przez mafinos - Ostatnia wiadomość wysłana przez elroj
przygotował ramę do sprzedaży :o :o
https://www.olx.pl/oferta/rama-do-motocykla-minsk-CID5-IDqVBoP.html#615ae89f5a

 2 
 dnia: Wczoraj o 23:53:39 
Zaczęty przez czeron - Ostatnia wiadomość wysłana przez Maniolo_LD
Nie wiem czy istnieją potencjometry suwakowe do przepustnic. Samochodowe są  tylko obrotowe obrotowe. Zwykłe suwakowe audio itd. nie podejdą z uwagi na jakość (wytrą się momentalnie). Myślałem o takiej konstrukcji jak tym szkicu poniżej( sorry za wykonanie). Kółko na którym byłaby opasana linka należało by by dopasować tak, aby przy pełnym skoku przepustnicy uzyskać od załóżmy 10 do 90% obrotu potencjometru. Potencjometry w samochodach mają chyba ok 5 kOhm. Dla projektu z mikrokontrolerem z ADC nie ma znaczenia oporność, tylko  nie może być zbyt duża z uwagi na zakłócenia od zapłonu itd.

 3 
 dnia: Wczoraj o 23:09:04 
Zaczęty przez Bartek jawer - Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragon on the Blue Sky
marian Skąd brałeś linki? Chętnie zaopatrzę się w linki obrotomierza, prędkościomierza, sprzęgła oraz hamulców do Ogara 200 i do Jawy 350 TS. Przykładowo w ogarze mam identyczny problem - wkład za długi o dosłownie 1 cm, szczęśliwie dobrałem stary wkład z komarka leżącego na złomie. Linka hamulca dosłownie na styk na przód mi pasuje. Albo wchodzi do końca w ślimak, albo w licznik. A jak włożę "po trochę tu i po trochę tam" to czasami coś pokaże, większość czasu nie pokazuje(obraca się wkład w gnieździe)
Kupowałem linki w jackmotors, gmoto, któraś była z 4motor(już nie pamiętam). Mam na zapas po 1 sztuce każdej linki, której nie założę....

 4 
 dnia: Wczoraj o 22:35:44 
Zaczęty przez puzel - Ostatnia wiadomość wysłana przez Pietras12v
A czemu łożysko igielkowe musi być nałożone na wałek podczas składnia? Ono ma te igiełki luźno? Wpływ mamy też na bieg III, bieg II jest wynikowy.
Ale na I II i III wpływają oba wałki główny i pośredni więc położenie wałka pośredniego też jest ważne, zakładając łożysko na wałek nic nie wiemy o wartości luzu.
Skoro wspomniałeś o wykonaniu usługi dla klienta to w takim wypadku klient powinien zdecydować prawda? :P

 5 
 dnia: Wczoraj o 22:28:46 
Zaczęty przez Bartek jawer - Ostatnia wiadomość wysłana przez marian
Trzeba trafić jeszcze wkładem linki w "gniazdo" ślimaka pod silnikiem:)
Najprościej to położyć się pod silnikiem, samym wkładem obracać tak,aż wsunie się w ślimak, dosuwasz pancerz linki, zakręcasz śrubę(delikatnie, śruba mocująca linkę jest w aluminiowym bloku, łatwo o uszkodzenie gwintu) i dopiero wkręcasz w licznik.

Nowe linki też mają za krótkie wkłady. Osobiście na 2 linki nowe żadna nie sięgała licznika.
No paczaj a ja zawsze trafiam na za długie i muszę obcinać...

 6 
 dnia: Wczoraj o 22:25:15 
Zaczęty przez puzel - Ostatnia wiadomość wysłana przez marian
Oczywiste jest to że wodziki nie moga prężyć.Ja zawsze składam kartery bez wału i sprawdzam specjalnie dorobionym przyżądem czy wodziki po zazębieniu biegu lekko ruszaja się na boki.Co dystansowania to mamy wpływ raczej na I oraz IV bieg wg mnie w tym przypadku kły sa tak długie że nawet ten 1 mm nie powinien mieć wpływu na wypadanie biegu.Ale zgadzam się że powinno sie dydtansować.
Co do pukania kolego puzel w 638 zakładam prawy karter(oczywiście na gorąco) ale łożysko igiełkowe jest założone na wałek pośredni.Powoduje to ze jest to jednak naprężone i trzeba puknąć w ten wałek od strony ślimaka.Oczywiście należało by dać tam odpowiednie podkładki dystansowe ale wtedy remont takiego silnika dla klienta kosztowałby więcej bo czas to pieniądz.Dla siebie mozna się bawić.

 7 
 dnia: Wczoraj o 22:05:38 
Zaczęty przez daniel89_lb - Ostatnia wiadomość wysłana przez marian
Mnie się kolorek podoba.Jedna uwaga to taka że ja jestem zwolennikiem składania już na cacy a nie takie przykładanie z ciekawosci.Ale rozumiem że nie mozesz wytrzymać.Tez jestem na podobnym etapie z Ogarem   

 8 
 dnia: Wczoraj o 21:58:31 
Zaczęty przez Pavlus - Ostatnia wiadomość wysłana przez marian
Pracy sprzegla ta kulka raczej nie zmienia bo po wcisnieciu klamki caly zestaw popychaczy moze obracac sie na kulce w polautomacie. Chodzi tu glownie o to, aby popychacz nie obracal sie w uszczelnieniu walka zdawczego bo obniza to jego trwalosc i szczelnosc.
Chwile sie zastanawiałem ale wydaje mi się że po naciśnięciu sprzęgła naprężenia powodują wygięcie tego dłuższego popychacza a ten obciera o ścianki wałka sprzegłowego(głównego) i to powoduje jego niepożądane obracanie a kulka daje taki efekt że ten dłuższy popychacz się swobodniej.Taka teza tylko.

 9 
 dnia: Wczoraj o 21:52:01 
Zaczęty przez Radzziu - Ostatnia wiadomość wysłana przez Radzziu
Zapłon dotarł do mnie prawie 2 tygodnie czekałem teraz pytanie czy on ma wyjscie na kontrolke ładowania?
http://www.jawashop.com/Detail/10437


według diagramu zostaje mi czerwono zielony kabel z regulatora na co on jest wie ktoś?

 10 
 dnia: Wczoraj o 21:45:24 
Zaczęty przez zagier - Ostatnia wiadomość wysłana przez holger
Można przejściówkę dorobić,jasne że się da  :)

Strony: [1] 2 3 ... 10