Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: fizyk0 w Czerwiec 08, 2006, 17:22:25
-
Dręczy mnie jeszcze jedna rzecz.Czasami po dłuższej jezdzie podczas odpalania pojawia sie strzał w prawą rurę ,ale nie jest to na tej zasadzie ,że silnik strzeli w rurę i cisza,silnik odpala razem ze strzałem i pracuje normalnie.Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim:).Jedyne co mi przychodzi na mysl to to ,że w kolankach jest troszkę nagaru i może to tego wina, albo to ,że prawy wydech nie jest idealnie szczelny(między rura a tłumikiem mimo ,że mam nowy oring troszkę przepuszcza-wgniecione kolanko).Zapłon raczej odpada bo to elektronik Vape.Moze ktoś z was miał podobny problem?
-
No jeśli masz Vape i jest sprawny to ja bym stawiał raczej na ga¼nik.
-
To wskazywałoby na zbyt pó¼ny zapłon ale jak Vape to odpada. Proponuje wykręcić świece i sprawd¼ić czy jest niebieska iskra, może świeca dostała przebicia. Lub kable wysokiego napiecia.
-
Mi robi tak samo i też mam VAPE- osobiście obstawiam że to jego wina bo na przerywaczach tego nie miał. U mnie robi to tylko wtedy jak go za lekko kopnę, teraz się już przyzwyczaiłem i kopie go z dość dużą siła i zjawisko zanikło całkowicie.
-
Dzięki Johny w takim razie bedę mocniej kopał:).
-
juz sobie Was wyobrazam jak stajecie na kopniaka, jakby to byl jakis rusek 750 :D
pewnie cala Jawa przysiada przy takim kopnieciu ;)
-
Się nie smiej :D
Przy elektroniku i dobrze zrobionym silniku wystarczy tylko jeden tłok przez kompresje przepchać i silnik juz chodzi- w praktyce wystrczy muśnięcie kopniaka.
Przez mocne kopanie mam na myśłi rozbujanie wału tak żeby zrobił z dwa obroty. ;)
-
Szukałem cos podobnego , bo mam podobne zjawisko i znalazłem. Skorzystam z okazji : Jakich używac najlepiej świec dla zapłonu vape z4??? Proszę o odpowiedz takie osoby które go posiadają i żadne problemy (najlepiej bez tego jaki tu jest opisany , ale najwyzej można go pominąć) nie wynikaja z jego używania. Bo w mojej cz350 jak wkręcam za każdym innym razem jakieś inne świece (oczywiście niby zalecene przez "mojego sprzedawcy" do tego mota) to za każdym razem widać różnicę w jej dzałaniu np. raz dymi bardziej z prawego a raz z lewego i tak samo z tymi "strzałami". Więc moim zdaniem to świece są winne i proszę o wypowiedz w tej sprawie.
-
: Jakich używac najlepiej świec dla zapłonu vape z4???
NGK B6HS <book>
-
Zrobię OT <evil> ale rusek to rusek ale nasz polski Junak jego to dopiero ciężko przełamać bo kiedyś taki koleś do nas na wieś przyjechał i co nieco z nim pogadałem
-
dzieki za szybka odp. wskpan ale dzieki temu szukałem w necie i znalazłem (na stronie producenta NGK) że dla cz350 są B8HS a B6HS były dla jaw 50 nowszych modeli. Pójdą oby dwie? http://www.ngkpartfinder.co.uk/
-
dzieki za szybka odp. wskpan ale dzieki temu szukałem w necie i znalazłem (na stronie producenta NGK) że dla cz350 są B8HS a B6HS były dla jaw 50 nowszych modeli. Pójdą oby dwie? http://www.ngkpartfinder.co.uk/
ot tak żeczywiście podaje producent, ale z praktyki wynika, że właśnie dla elektronika leprze są B6HS i to nie tylko moja opinnia, lecz tu kilku mądrzejszych odemnie testowało <yes>
pozdrawiam
-
...dlatego w katalogu pisze ze dla jawy 350 sa B8HS bo wszyscy zaczeli mieszac z tymi swiecami, podbno w ksiazce Kruszewskiego tez bylo B8HS, ja mam NGK B6HS - zalozylem je na poczatku tego sezonu i do teraz nie musialem ich wykrecac <yes>
A wszystko dlatego ze ten temat juz byl walkowany na forum i wszyscy polecali B6HS wiec tez tak uczynilem zakladajac je do mojego moto :D
-
Dzięki Wam bardzo za dobre rady - juz lece kupować owe śwoece!!! <thumbup>
-
Gdy próbuje ja odpalac przelewam ja i kopie a z gażnika leci benzyna. Sprawdziłem to tloki nie ciągną benzyny tylko ją wypychaja. co mam zrobic. prosze o pomoc
-
dloki nie ciagna benzyny.. ale jesli manetke od gazu wezme do konca to nie wydmuchuje swiece sa suche wiec ich nie zalewa .. przy kopaniu slychac strzal z gaznika..co mam robic
-
Panowie ja wyjaśnię sprawę strzałów, strzały będą występować ponieważ po zgromadzeniu się mieszanki i dodaniu do tego że vape ma podwójną cewkę i daję iskrę na każdy tłok w GZP jak i DZP to strzały w tłumik nie są niczym dziwnym , ale te strzały mogą wam załatwić uszczelniacze na wale . Zapytacie w jaki sposób ? A no w taki że jeśli tłok jest DMP to wybuch mieszanki musi gdzieś ujść a czasem się zdarza że otwarte okno wydechu to za mało i następuje wypchnięcie wargi uszczelniacza i już mamy lewe powietrze albo lewy olej .
Przypuszczam również że koledzy zapalają w ten sposób że robią kilka kopnięć z wyłączonym zapłonem aby mieszanki sobie zassać , a potem kluczyk i kop i strzał jeśli tak robicie to zapalajcie od razu w włączonym zapłonem.