Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: rokooo w Maj 10, 2019, 10:15:14
-
Witam Szanownych Forumowiczów, mam cz 175 typ 450 i potrzebuję tarcz sprzęgłowych do niej , czy ktoś może mi doradzić jakie mam kupić ( i najlepiej gdzie je dostane) ?? a tak przy okazji czy osłona łańcucha do niej będzie pasowała z innych modeli cz czy jawy?? , pozdrawiam
-
Kup tarcze od nowszego modelu 487 i nowe sprężyny od 487 lub Jawy 634.
Na oryginalnych sprężynkach z 450 sprzęgło z 487 będzie się ślizgać.
To jest najtańsze i najbardziej niezawodne rozwiązanie.
-
Witam Szanownych Forumowiczów, mam cz 175 typ 450 i potrzebuję tarcz sprzęgłowych do niej , czy ktoś może mi doradzić jakie mam kupić ( i najlepiej gdzie je dostane) ?? a tak przy okazji czy osłona łańcucha do niej będzie pasowała z innych modeli cz czy jawy?? , pozdrawiam
Co do tarcz ja kupowałem na g-moto albo 4 motor dedykowane do cz 175 450 i są ok. Natomiast osłona łańcucha do cz 175 450 jest trochę białym krukiem, sam jej trochę szukałem, udało się , ale z tego co wiem nie pasuje od czego innego .
-
dzięki za info , no właśnie niemoge znajsc tej osłonki dlatego pytam o jakieś zamienniki , jeszcze zapytam o linkę sprzęgła i licznika jakie mam wybrać :)
-
Linka licznika to linka obrotomierza od Jawy 350.
-
Kup tarcze od nowszego modelu 487 i nowe sprężyny od 487 lub Jawy 634.
Na oryginalnych sprężynkach z 450 sprzęgło z 487 będzie się ślizgać.
To jest najtańsze i najbardziej niezawodne rozwiązanie.
Sprężyny z 487 i 450 to to samo, natomiast spręzyny od jawy 634 nie podejdą do tego sprzęgła, są za długie i nie da się zapiąć zabezpieczeń. Ja u siebie do 487 dałem same podkładki pod zabezpieczenia od jawy634/cz 350. Są sporo grubsze od orginału i sprzęgło teraz nie ma prawa się ślizgać.
-
Kup tarcze od nowszego modelu 487 i nowe sprężyny od 487 lub Jawy 634.
Na oryginalnych sprężynkach z 450 sprzęgło z 487 będzie się ślizgać.
To jest najtańsze i najbardziej niezawodne rozwiązanie.
Sprężyny z 487 i 450 to to samo, natomiast spręzyny od jawy 634 nie podejdą do tego sprzęgła, są za długie i nie da się zapiąć zabezpieczeń. Ja u siebie do 487 dałem same podkładki pod zabezpieczenia od jawy634/cz 350. Są sporo grubsze od orginału i sprzęgło teraz nie ma prawa się ślizgać.
To facet w sklepie w Czechach coś mi źle powiedział, bo sprzedał mi sprężyny które wg niego pasują do 634 i do 487. W każdym razie sprężyny z 450 były zdecydowanie za miękkie. Działały dobrze na korkowych tarczach, ale na kompozycie już nie. Założyłem te od 350 i jest lux.