Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: Darek w Czerwiec 29, 2016, 20:23:41
-
Witam
jak w temacie w czasie jazdy zaświeciła się kontrolka ładowania i nie gaśnie... motor jakby chodził na 2 i na 1 gar. Przy zejściu z obrotów na samym dole jest jakby stuk. Taka nie równa praca na 1 gar może być spowodowane brakiem ładowania? CO może być przyczyną?. Przejrzałem szczotki są ok przewody teź wyglądają ok.. Może ktoś coś poradzić?
Pozdro
-
Moto kuleje,bo brakuje mu prądu.Masz tu dokładnie opisane co po kolei sprawdzać.
http://www.jawacz.pl/index.php?topic=10584.msg98175#msg98175 (http://www.jawacz.pl/index.php?topic=10584.msg98175#msg98175)
-
Obstawiam padnięty regularor napięcia. Miałem to samo w czesi jakieś trzy tygodnie temu.
-
z wykonanych pomiarów wyszło, że padnięty regulator :) teraz pytanie jaki kupić?mam instalację 12v z tego co czytałem są mechaniczne i elektroniczne. Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-regulator-napiecia-prostownik-14v-i6015587771.html czy warto to wziąć?widziałem jakieś inne u Ruszczyka ale cena 2x większa, a może coś jeszce innego?. Przy okazji chciałbym wymienić szczotki
http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-12v-szczotkotrzymacz-szczotki-i5166675730.html takie dadzą radę?Z góry dzięki za odpowiedzi :)
-
Przeglądając aukcje zauważyłem, że są dwa typy regulatora http://allegro.pl/jawa-ts-cz-350-regulator-napiecia-prostownik-12v-i5779937643.html i taki http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-regulator-napiecia-prostownik-14v-i5816470222.html. Szkopuł tkwi w tym że ten 1 mam pod zbiornikiem a ten 2 w lewym boczku. Czy tak powinno być? do obydwu podpięte są kable...
-
Przeglądając aukcje zauważyłem, że są dwa typy regulatora http://allegro.pl/jawa-ts-cz-350-regulator-napiecia-prostownik-12v-i5779937643.html (http://allegro.pl/jawa-ts-cz-350-regulator-napiecia-prostownik-12v-i5779937643.html) i taki http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-regulator-napiecia-prostownik-14v-i5816470222.html (http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-regulator-napiecia-prostownik-14v-i5816470222.html). Szkopuł tkwi w tym że ten 1 mam pod zbiornikiem a ten 2 w lewym boczku. Czy tak powinno być? do obydwu podpięte są kable...
pierwszy link to nie regulator napięcia tylko prostownik.Pod zbiornikiem masz prostownik a regulator znajduje się w lewym boczku.
-
Jedno to prostownik a drugie regulator.
Tak niestety opisują na alledrogo.
Fot 1 Prostownik
Fot 2 Regulator
-
z wykonanych pomiarów wyszło, że padnięty regulator :) teraz pytanie jaki kupić?mam instalację 12v z tego co czytałem są mechaniczne i elektroniczne. Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-regulator-napiecia-prostownik-14v-i6015587771.html czy warto to wziąć?widziałem jakieś inne u Ruszczyka ale cena 2x większa, a może coś jeszce innego?. Przy okazji chciałbym wymienić szczotki
http://allegro.pl/jawa-cz-ts-350-12v-szczotkotrzymacz-szczotki-i5166675730.html takie dadzą radę?Z góry dzięki za odpowiedzi :)
-
Ja kupiłem taki i na razie jest ok.
-
Na tym szczotkotrzymaczu chyba są źle szczotki założone. I w ogóle jakoś tandetnie mi on wygląda.
-
Wiem,że regulator napięcia pasuje od zetora. Jest identycsny, mam twkowy w jawie i działa już 5 rok.
-
Regulator napięcia od zetora, w Olsztyńskiej Agromie kosztuje około 70zł.
-
Czeski szczotkotrzymacz za niecałe 10PLNów...no nie wiem.
A z dobrej jakości regulatorów słynie producent APE.Mam taki we wstrętnym moto produkcji DDR :) i działa okej.
http://www.ape.com.pl/index.php?id=17 (http://www.ape.com.pl/index.php?id=17)